Sağlıklı ve ışıl ışıl dişler ile büyüleyici bir gülümseme hepimizin hayali! Peki yanlış yaptığımız ş
Sağlık Ağız Bakımı Hakkında Doğru Bilinen Yanlışları Sizin İçin Sıraladık! (Sayfa 3) İpana Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 6631 Ağız Bakımı Hakkında Doğru Bilinen Yanlışları Sizin İçin Sıraladık! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 97 kişi beğendi
KindarBey Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Yıllardır ipanadan şaşmadım zaten.Fırçayı ıslatmama olayını dikkate alacağım, teşekkürler :) 0 0 Yorumla
HaksizAdam Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Agiz bakimim maalesef iyi degil bu benceyle kanitlanmis oldu. :( 0 0 Yorumla
xsarinx Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Sağlık konusunda 3,7b cevap paylaştı. Stres diş gıcırdatmasina sebep oluyor, buda diş sağlığını bozuyor. Stresten uzak durmak gerekir. 0 0 Yorumla
MerveKOYUN Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Gerçekten mükemmeldi. Ben de diş ipi ve gargara kullanıyorum. 0 0 Yorumla
depar63 Takip Et Xper 6 Yaş: 45 +1 yıl Diş çok önemlidir, mutlaka fırçalarım hergün, ve yılda bir dr. kontrolune giderim... 0 0 Yorumla
Tyln1940 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Aferin lan ipana , arda bir işe yarıyon , bilgilendir insanları , gözüme girmeye başladın kerata. 0 0 Yorumla
55541111 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Her şey iyi güzel de bu gargara olayını yapamıyorum. 0 0 Yorumla
Errrrrrr Takip Et Bilge Yaş: 36 +1 yıl Sigara icmiyorsan kahveyide fazla kaçırmaz isen günde bir defa yeter 0 0 Yorumla
oktay58 Takip Et Guru Yaş: 49 +1 yıl Keşke saçımıza yüzümüze baktığımız kadar dişlerimizede bakabilsek 0 0 Yorumla
nedennicin Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Sağlık konusunda 482 cevap paylaştı. Güzel bilgiler için teşekkürler açıklayıcı bir yazı 0 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Agzimdan surekli aft cikiyor. Dis macunlarinizin sls orani nedir 0 0 Yorumla
PerLa81 Takip Et Xper 2 Yaş: 45 +1 yıl Evet katlıyorum, ayrıca o tatlı sevimli minik kuşunda fırçadan faydalanması pek hoş yerim onu ben ☺💃 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl tabi katiliyorum (5xper puan icin yazdim yoksa bananeee) 0 3 Yorumla Ela__Çocuk +1 yıl :D goruse yorumda xper veriyomu :D Yorumla Cevap sahibi +1 yıl 1 dakika icinde her kizin görüsüne yazarsan 100 xper kazanicaksin Yorumla Ela__Çocuk +1 yıl Erkeklerinkine de yazinca vermez mi? Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Paylaşım için teşekkürler, emeğinize sağlık.Diş fırçası seçimi bencede çok önemli 0 0 Yorumla
Berumy Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Yeni bir şey öğrendim. Bundan sonra fırçayı islatmamaliyim 0 0 Yorumla
Hüseyinas Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Ağız kokusu nasıl geçer dişlerimi fırçaladığım halde geçmiyo LÜTFEN YARDIM EDİN 0 0 Yorumla
badfinger Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl bilmeyenler öğrensin :)eline sağlık güzel paylaşım 0 0 Yorumla
Cemrebuyukbag Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl diş önemli bir şey gerçekten. eğlencelibi paylaşım olmuş teşekkürler 0 0 Yorumla
lizaliza Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl orta kalınlıkta fırca herzaman idealdir hem diş etleri hemde diş minesi için... 0 0 Yorumla
ÖlümeFısldayanAtarlı Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Diş macunu tek başına işe yaramaz. Mutlaka gargarayla birlikte kullanılmalı. 0 0 Yorumla
mavra1 Takip Et Xper 4 Yaş: 46 +1 yıl Bence yanlış fırçalama tekniği de diş eti kanaması yapıyor. 0 0 Yorumla
0fsayt Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl 'ipana' kullanıyorum tavsiye ederim.😍 0 2 Yorumla 0fsayt +1 yıl Diş eti kanaması için aslında hassas değil de, Kanamasii iyi olur derler Yorumla İpana Sponsorlu +1 yıl İpana'yı tercih ettiğin için teşekkürler. Güçlü ve bembeyaz dişler için her zaman seninleyiz :) Yorumla
bunasııladam Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Sağlık konusunda 2b cevap paylaştı. Ezgi molayı gördümde geldim dış filan bahane 😀 0 4 Yorumla _okyanus +1 yıl senin şu yorumunu okuduğumdan beri ezgi mola arıyorum hani nerde gördün? Yorumla bunasııladam +1 yıl @_okyanus reklam olarak cikiyor ya 😀 hatta suana ustte var Yorumla _okyanus +1 yıl heee onu diyorsyn bende bence de arıyorum tamam tamam şapşikliğime ver :D :D Yorumla 1 yorumu gör bunasııladam +1 yıl @_okyanus sorun degil 😀 Yorumla
bay_enco Takip Et Master Yaş: 50 +1 yıl Sağlık konusunda 2b cevap paylaştı. 4. üncüsü yanlış olmuş. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
238Cevap
Yıllardır ipanadan şaşmadım zaten.
Fırçayı ıslatmama olayını dikkate alacağım, teşekkürler :)
Agiz bakimim maalesef iyi degil bu benceyle kanitlanmis oldu. :(
Stres diş gıcırdatmasina sebep oluyor, buda diş sağlığını bozuyor. Stresten uzak durmak gerekir.
Kesinlikle katılıyorum ellerinize sağlık
Gerçekten mükemmeldi. Ben de diş ipi ve gargara kullanıyorum.
Diş çok önemlidir, mutlaka fırçalarım hergün, ve yılda bir dr. kontrolune giderim...
Aferin lan ipana , arda bir işe yarıyon , bilgilendir insanları , gözüme girmeye başladın kerata.
Her şey iyi güzel de bu gargara olayını yapamıyorum.
Sigara icmiyorsan kahveyide fazla kaçırmaz isen günde bir defa yeter
Keşke saçımıza yüzümüze baktığımız kadar dişlerimizede bakabilsek
Güzel bilgiler için teşekkürler açıklayıcı bir yazı
~Emeğine Sağlık~ Güzel olmuş
Agzimdan surekli aft cikiyor. Dis macunlarinizin sls orani nedir
Evet katlıyorum, ayrıca o tatlı sevimli minik kuşunda fırçadan faydalanması pek hoş yerim onu ben ☺💃
tabi katiliyorum (5xper puan icin yazdim yoksa bananeee)
:D goruse yorumda xper veriyomu :D
1 dakika icinde her kizin görüsüne yazarsan 100 xper kazanicaksin
Erkeklerinkine de yazinca vermez mi?
Paylaşım için teşekkürler, emeğinize sağlık.
Diş fırçası seçimi bencede çok önemli
Yeni bir şey öğrendim. Bundan sonra fırçayı islatmamaliyim
Ağız kokusu nasıl geçer dişlerimi fırçaladığım halde geçmiyo LÜTFEN YARDIM EDİN
bilmeyenler öğrensin :)
eline sağlık güzel paylaşım
diş önemli bir şey gerçekten. eğlencelibi paylaşım olmuş teşekkürler
orta kalınlıkta fırca herzaman idealdir hem diş etleri hemde diş minesi için...
Diş macunu tek başına işe yaramaz. Mutlaka gargarayla birlikte kullanılmalı.
Bence yanlış fırçalama tekniği de diş eti kanaması yapıyor.
Yararlı bir bence olmuş.
'ipana' kullanıyorum tavsiye ederim.😍
Diş eti kanaması için aslında hassas değil de,
Kanamasii iyi olur derler
İpana'yı tercih ettiğin için teşekkürler. Güçlü ve bembeyaz dişler için her zaman seninleyiz :)
Güzel bir bence olmuş benim de dişler sıkıntılı biraz
Kesinlikle katılıyorum
doğrusunu ögrenmıs oldk
3. madde beni şoklardan şoklara soktu
Güzel ve faydalı bir bence 😒
Cok faydalı bilgiler teşekkür ederim
6ayda bir dis hekimine kontrole gdilmeli
Öneriler için teşekkürler ipana 😍
Teşekkürler dostum ipana
Papağan sahiden çok rahat ohh keyif
Teşekkürler, emeğinize sağlık
Bence gzl bir bence olmus 😂😂
Muz kabuğu dişleri beyazlatırmış :@
Papağanın benden tatlı olması 😐
Faydalı bilgiler teşekkürler
Iki numaraya katiliyorum
Katılıyorum evet 👍🏻
Yemekten bir saat sonra disler fircalanmali?
Çok güzel olmuş diyerek 5 xperimi alayım bari.
Fırça ıslatılmamasını yeni öğrendim.
Doğru bildiğim yanlışlar varmış teşekkür ederim.
Katılıyorum... Bilgilendirme için teşekkürler
Çok doğru söyledikleriniz
bunca sene boşuna fırçayı tek başına kullanmışız
Bütün yanlışları yapmışız :D
Ezgi molayı gördümde geldim dış filan bahane 😀
senin şu yorumunu okuduğumdan beri ezgi mola arıyorum hani nerde gördün?
@_okyanus reklam olarak cikiyor ya 😀 hatta suana ustte var
heee onu diyorsyn bende bence de arıyorum tamam tamam şapşikliğime ver :D :D
@_okyanus sorun degil 😀
ellerinize saglık harikasınız
İpana sağlıklı dişler mutlu gülüşler 😂
Faydalı bilgiler teşekkür ederiz :)
İpanayla kristal gülüşler 😅
Güzel bilgiler için teşekkür ederim.
Eyvallah iphana kardes.
Çok güzel bir bence tebrikler
4. üncüsü yanlış olmuş.
Yanlışlarımızı düzelttik teşekkürler: )