Sağlıklı ve ışıl ışıl dişler ile büyüleyici bir gülümseme hepimizin hayali! Peki yanlış yaptığımız ş
Sağlık Ağız Bakımı Hakkında Doğru Bilinen Yanlışları Sizin İçin Sıraladık! (Sayfa 4) İpana Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 6631 Ağız Bakımı Hakkında Doğru Bilinen Yanlışları Sizin İçin Sıraladık! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 97 kişi beğendi
Gökyüzükızıı Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Yıllardır yanlış yapiyormusum hep islatirdim :D 0 0 Yorumla
novel Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Sağlık konusunda 2b cevap paylaştı. Bilgiler için teşekkurler 0 0 Yorumla
Subarusti Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl gargara önemli 0 3 Yorumla Subarusti +1 yıl @Marannn sizi dinliyorum burdan yazın Yorumla Subarusti +1 yıl @Marannn bu sorudan özel görüş bildir www.kizlarsoruyor.com/.../q6628771-birine-guzel-veya-yakisikli-gorunmek-icin-mi-bakim-yaparsiniz Yorumla Subarusti +1 yıl @Marannn mesaj kutunu kapamışsın? sen o sorudan özel görüş yaz özel görüşleri kimse okuyamıyor Yorumla
Karanlıklarİçinden Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl 1-2 hususda bilgilenmiş olduk. Teşekkürler. 0 0 Yorumla
morphinehead Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Sağlık konusunda 402 cevap paylaştı. Güzel bir yazı olmuş 0 0 Yorumla
BaşınaBuyrukKız Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Sağlık konusunda 572 cevap paylaştı. bunları zaten biliyordum yine de teşekkürler 0 0 Yorumla
Sevvgilisiolmaynkızz Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Bilgiler için teşekkürler ☺☺Emeğinize sağlık. 0 0 Yorumla
patentsizim Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Sağlık konusunda 643 cevap paylaştı. Güzel bir bence olmuş 0 0 Yorumla
MaSksTeR Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Sağlık konusunda 647 cevap paylaştı. İpana ile sağlıklı gülüşler 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Diş beyaz olmalı ayool 0 1 Yorumla carismatikk +1 yıl Beyaz dişlere bişey demiyorumda bu ayoool da ne :) Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
238Cevap
Bundan sonra daha dikkatli olacağım
Bende ıslatırım çünkü ağzım kuru oluyo hep
Yıllardır yanlış yapiyormusum hep islatirdim :D
Bilgiler için teşekkurler
Hepsi bir yana papağan çok sevimli 😊🤗
gargara önemli
@Marannn sizi dinliyorum burdan yazın
@Marannn bu sorudan özel görüş bildir
www.kizlarsoruyor.com/.../q6628771-birine-guzel-veya-yakisikli-gorunmek-icin-mi-bakim-yaparsiniz
@Marannn mesaj kutunu kapamışsın? sen o sorudan özel görüş yaz özel görüşleri kimse okuyamıyor
1-2 hususda bilgilenmiş olduk. Teşekkürler.
3 numarayı ilk kez duydum 😄
bu yazıda çok eksik var
Yav her akşam düzrnli fırçalayın yeter.
Güzel bir yazı olmuş
3ü hep yanlıs yapıyomusum
çok teşekkürler sağolun varolun
Amerikanın oyunları bunlar kanmayın 😂😂😂
bunları zaten biliyordum yine de teşekkürler
Bilgiler için teşekkürler ☺☺Emeğinize sağlık.
Güzel bilgiler teşekkürler :)
Güzel bir bence olmuş
İpana ile sağlıklı gülüşler
Cok dogru bı bence 😄
Bunları zaten biliyordum. :)
diş macunundaki florür dişlere zarar veriyor mu?
Teşekkürler bilgi icin
Maşallah hep yanlış biliyormuşum
Teşekkürler ipana faydalı bir bence
şekerli sakız çok zararlııı
Yararlı bilgiler var emeğine sağlık
Fırça ıslatanlara göstermek lazım, güzel bence
Faydalı bir başlık olmuş.
Bakteriler bunu beğenmedi kdjfsjkgjsks
Güzel dişler çok önemli
Bilgiler için teşekkür ederim
Bende sorun yokmuş sevindim
Evet hepsini biliyodum
Faydalı bilgileriniz için teşekkürler ☺
bilgiler için tesekkurler..
3. maddeyi öğrendiğim iyi oldu :D
Kafama göre takılıyorum
Öğretici ve güzel olmuş
Güzel bilgiler teşekkürler
Faydali bilgiler.
Teşekkürler. 😊
güzel bir paylaşım bilmediğim şeyler öğrendim.
Diş ipi kullanmam ama gerekiyor
Güzel detaylar teşekkürler..
Diş beyaz olmalı ayool
Beyaz dişlere bişey demiyorumda bu ayoool da ne :)
Bu güzel bilgiler için teşekkürler
Faydalı bir paylaşım 🖒
Elinize sağlık, teşekkürler
Bilgi için teşekkürler
Güzel ve bilgilendirici
Eline sağlık
18 yaşındayım dişlerim çok kötü
Güzel bir paylaşım
Teşekkürler
Eline sağlık , güzel bir bence olmuş..
bu bilgiler çok işime yarayacak, teşekkürler...
Çok faydalı bir bence olmuş tebrikler :)
Faydalı bilgiler sağolun
Ne yaparsan yap aşk ile yap
Ağız Kokusu herkeste olmaz
güzel paylaşım ellerinize sağlık
dişlerimi asla beyazlatamıyorum ya