Diş macunlarının altında bulunan kutucukta olan renklerde dikkat edilmesi gereken bir konudur Yeşil : Doğal ürün. Mavi : Doğal ve tıbbi ürün karışımı ürün. Kırmızı : Doğal ve kimyasal madde karışımı ürün. Siyah : Tamamen kimyasal ürün.
Merhabalar, dişlerimizi günde 3 kere düzenli olarak fırçalamak en uygun olanıdır. Dişlerimizi fırçaladıktan sonra da ağız bakım suyu kullanmayı unutmayalım. Bu anlarda İpana ürünleri ile sana yardımcı olacaktır :)
BENCEDE sağlıklı bir diş tek çözüm bir diş macunu veya fırçası değil gargara diş ipi sağlıklı beslenme düzenli kontrole gitme sigara alkol vb. gibi şeyler gerekir
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bazı yerlerde de diş etlerinin sağlam olması için sert fırçalamak gerek deniyor 🙄
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Guzel bilmi omus ben beğendim zaten biliyordum bilmeyenler icin güzel olmus
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Diş etim kanıyoken doktora gittin sürekli fırçala dedin3 senedir aralıksız fırçalıyorum kan kaybından ölücem
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Güzel bilgiler için teşekkür ederiz. Ipana ile gercekten ilk günden itibaren beyaz dişlere sahip oluyorsunuz. Ipana kalp ben 😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
238Cevap
Bundan sonra diş fırçasını evdeki kuşa odaklı kullanıcam.
Ben zaten yıllardır diş fırçamı ve macunu sılaymam fırçalarken o zaman yüz puan bana 😊
Diş macunu ve fırçayı ıslatmak kesinlikle yaptığım bir şey :D
madde 3 ü okudum ve bu konuda bir değişiklik olmadı, yine ıslatacağım o fırçayı :D
Diş hijyeni maalesef herkes için bir öncelik değil :( kesşke herkes tüm tavsiyeleri uygulasa...
Sağlıklı dişler için gülümseee!!!
Hani verin 5 xper i mi
Agiz gargaralari hiv bir use yaramiyormus. Bunun yerine tuzlu su ile gargara yapmak daha faydaliymis
ağız bakımı insanı toplumda bile etkileyecek bir öneme sahiptir bencenize teşekkür ederim şahsım adına
beğendim güzel bence, kanama bazen birkaç fırçalamada olur sürekli devam ederse doktora gidilmeli
Bunlar aslında benim zaten bildiğim şeyler arasında bilmediğim diş eti kanaması tadı öğrenmiş oldum.
Ayrıca bence iki farklı diş macunu kullanmak gerekli
Merhabalar xPer için gelmiştim. Dipnot: Kopek tatlıymış.
Kuş da tatlıymış...
Kuş süper yaa 😍😍😍
Valla ben o fircayi ıslatmadan diş fırçaladigimi anlamam:)
Ben de hassas dişler için beyazlatıcı macun aldım dün.
güzel bilgiler. emeğine sağlık. bir çok yalnışı bilmeden yapıyoruz.
İpanayo bilmem ama bu yöntemleri biliyoruz zaten 😊lütfen yeni bilgiler 😊
Ne kadar fırçalasam da dis etimdeki kanama hiç bir zaman geçmiyor
Hergün düzenli olarak fırçalarsak sorun kalmayacaktır.
Bence insanların zaten dişlerinin doğal rengi sarı o kadar aman aman byaz olmasına gerek yok
Diş macunlarının altında bulunan kutucukta olan renklerde dikkat edilmesi gereken bir konudur
Yeşil : Doğal ürün.
Mavi : Doğal ve tıbbi ürün karışımı ürün.
Kırmızı : Doğal ve kimyasal madde karışımı ürün.
Siyah : Tamamen kimyasal ürün.
bak bunlari bilmiyordum
@beyazçikolata85 Bunlar önemli dikkat ediniz
aydînlatici oldu tskler. bundan sonra baya dikkat edecegim
@beyazçikolata85 Rica ederim fırçaladıktan sonra da 1 saat içinde bişi yeme içme
@Tentenoglu 👍
bu diş çürümeleri bana birazda genetik gibi geliyor...
Ben diş fırçası o hep ıslatırdım oysa ki bilmiyordum böyle olduğunu 😑
Diş sağlığı ile ilgili yeniden kendi durumumu değerlendirdim. Bilgilerden faydalandım teşekkürler...
islatarak fircaliyordum hep, bilgilendirme icin tesekkürler.
Emeğinize sağlık çok güzel bir bence olmus kanama sorunum vardı bnde normal zannediyordum 😊
İpana ve diğer diş macunlarının bir birlerinden farkı nedir
İpanacım peki günde kaç kere fırçalamak uygundur? Ben üşendiğimden bir kere fırçalıyorum sadece :(
Merhabalar, dişlerimizi günde 3 kere düzenli olarak fırçalamak en uygun olanıdır. Dişlerimizi fırçaladıktan sonra da ağız bakım suyu kullanmayı unutmayalım. Bu anlarda İpana ürünleri ile sana yardımcı olacaktır :)
Sağlıklı dişler için dişlerini fırçalaman yeterli olmaz, olamaz! Yılda en az 2 kere diş doktoruna görünmek lazim.
diş macununu ıslatmayı seviyorum ben 😂 diş ipi ise en iyi dostum. O dişlerin arasında bıraktığı naneli tada bayılıyorum :D
Ben ipana perfection kullaniyorum cidden çok güzel dislerimin temiz ve beyazladigini hissediyorum
İpana'ya gösterdiğin ilgiden dolayı teşekkürler. sağlıklı dişler ve bembeyaz gülüşler için hep seninleyiz :)
Neden güzel gülüyorsun diye sorduğunuz her gülüşün altında ipana saklıdır. Bu olur olur bu slogan :D Ellerinize sağlık 😄
fırçayı hiç ıslatmadım ve diş etlerimde kanamıyor çok şükür çantamda herzaman ayrı olarak macun bulunduruyorum
Sert fircaya katılıyorum hassas dişler için olanı öneriyorum
Hassas dişler için biz de ayrıca İpana Pro Expert Diş Macunu'nu öneriyoru. Sağlıklı dişler için farkı kesin olarak göreceksiniz :)
Asitli içecekler ve kahve çaydan uzak durulması gerekir
Bende ipana kullanıyorum memnunum, peki siz ipana olarak sitemizden memnun kaldınız mı? <3
Benim de diş etim kanar zaten çürükte var küçüklükte diş fırçalamadık
ağız bakımı için en mantıklısı ipana ile dişleri fırçalamak bence :D
Dişlerinizi karbonat ve limon ile temizlemeyin sakin eklim istedim
1 NUMARALI RESİMDEKİ KADINA NE YAPTINIZDA ÖYLE AĞLAMAKLI BAK ÜZÜLDÜM KADINA ;)
Guzel olmusta. Neden islatatmamaliyz daha iyi kopruruyo oyle. 😂
Yaşlanınca yediğimizden zevk almak için iyi bakalım dişlerimize :D
Benim dişlerin her yıl biri çürüyor. Dişini hiç fırçalamadığı halde dişleri çürümeyen var.
Diş ipi ve gargara yapmıyorum ama diyer bilgileri biliyordum yine güzel olmuş teşekkür ederim
sert diş fırçası, diş etlerine zararı zaten. yumuşak ve titreşimsiz fırça daha kâfi
Sabahları otobüse binerken 5 numaradaki bayan gibi oluyorum
Güzel bir çalışma olmuş çok doğru bilgiler teşekkürler :)
Hepsi çok güzel ve önemli bilgiler teşekkur ederim. :)
İpana kullanıyorum hiçbir diş rahatsızlığım yok 😂😂
3. yu hep soyluyorum islatilmaz diye yine de islatiyorlar
Bizim bir tanıdık dişlerini cifle temizliyordu :D ben karbonattan nefret ediyorum. O buna nasıl dayanabiliyor anlamış değilim. Aman Tanrımmmm :S
Bende diş taşı çok fazla ve ip kullan diyorlar ama ben beceremiyorum... :(
Diş ipi kullanımı için en doğru ve en pratik bilgileri aşağıdaki adresten alabilirsin :)
www.agizbakimuzmani.com/.../
Çok teşekkür ederim :)
BENCEDE sağlıklı bir diş tek çözüm bir diş macunu veya fırçası değil gargara diş ipi sağlıklı beslenme düzenli kontrole gitme sigara alkol vb. gibi şeyler gerekir
Bazı yerlerde de diş etlerinin sağlam olması için sert fırçalamak gerek deniyor 🙄
Guzel bilmi omus ben beğendim zaten biliyordum bilmeyenler icin güzel olmus
Diş etim kanıyoken doktora gittin sürekli fırçala dedin3 senedir aralıksız fırçalıyorum kan kaybından ölücem
Güzel bilgiler için teşekkür ederiz. Ipana ile gercekten ilk günden itibaren beyaz dişlere sahip oluyorsunuz. Ipana kalp ben 😀
İpana'ya göstermiş ilgiden dolayı çok teşekkürler. Güçlü ve bembeyaz dişler için her zaman sizlerleyiz :)
Desteklediğimiz markaları sitemizde gördüğumüz zaman mutlu oluyor. Bizde her zaman sizlerleyiz. ❤😊
Dişlerimi çok sert fırçalıyodum hep kanıyordu bunun yanlış olduğunu öğrendiğim günden beri mutluyum :)
4 deki adam bir yerden tanıdık geldi ama çıkaramadım.
Bu otomatik fırçayla dendiği gibi dişlerin her yeri temizleniyor mu?
reklammis bu ya :D tamam tamam bende sigara ve kahve icin ozel urettiginiz macunu kullaniyorum