AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
Aynı ağrı bende mevcut şu an gömülü ve Ender görünen kıvrımlı diş sinire yakın yerdeymiş
Bu herkeste oluyor mu tanıdığım 40 yaşını geçik insanlarda hiç çıkmamış ağrı olmamışlarda var çünkü
Herkeste olmuyor. Damak yapısı dar olan kişilerde oluyor genelde. Damakta çıkacak yer olmadığı için gömülü kalıyor. Bazende yarısı çıkıyor yarım gömülü oluyo. Çok gerekli bir dis değil çıktıktan sonrada çektirenler var.
Ama iki çocuktan sonra ağrı çekip aldiran insanlarda var 30 yaşından sonra
Yok özellikle sordum çıktı mı çektirdin mi diye ne çektirdim nede çıktı dediler
Bazen oluyo öyle. Ama genelde herkeste var. Damak yapısı genisse farketmemiş olabilir
Banada ameliyat gözüktü bugün sakıncası yoksa senden bilgi alabilir miyim çevremde hiç yok bu tür şey yaşayan
Sorarsan cevaplarım
damaklarımda vidalar var onlar üst dişlerimi geri çekiyor yer kalmadığı için doktorum onlarıda aldırmam gerektiğini söyledi üstte iki tane şimdi bir kerette ikisinide çekebilir mi, dişlerim hiç gözükmüyor dikiş kesin olucak mı, dikişler kendiliğinden eriyenlerden mi değilse kaç gün sürüyor alınması, şişlik herkeste meydana geliyor mu ameliyat ne kadar sürüyor, birşey hissediyor musun, ameliyattan kaç gün sonra yemek yiyebiliyorsun ve son olarak tam iyileşme ne kadar sürüyor
İkisi aynı tarafta değilse yani bir alt diğeri üst damakta değilse aynı anda yapmaz. Dişlerin gomuluyse dikiş kesin olur damağini keserek çıkarıyor çünkü. Uyuşukluk olduğu için bişey hissetmiyorsun sadece sesleri duyuyorsun. Şişlik herkeste az ya da çok oluyor ben sabaha kadar buz tuttum yinede çok şişti benim çok gomuluydu seninki o kadar gömülü değilse çok şismez. Şislikten korkma sorun yok onda bişey olmuyo. Dikiş en fazla yedi tane atarım demişti ama o kadar atilmiyo 3 4 tane anca atılır. 1 hafta sonra dikiş aldırıyorsun. Ilk üç gün çok zor oluyo sıvı besleniyorsun. Dikisten korkma hemen alınıyor zaten. Ama ağız temizliğine çok dikkat etmen lazım ben korktuğum için hiç bişey yapmadım çok hafif fircalanmasi gerekiyomus ikinci gün. Ben ağzımi açamıyordum kaldı ki dış fircalayim. Ameliyattan korkma o en kolay olanı hemen 15 dk bitiyor zaten. Dikiş alindiktan sonra yavaş yavaş yiyebilirsin hatta dikiş alınmadan da 4 5 . Günler ben yemistim küçük küçük ekmek falan
anladım ama benim damağımda kemiğime takılı iki vida var sıvı katı ne yesem içsemde damağımı fırçalamam gerekiyor ağzımıda baya açmam gerekiyor anlayacağın, açabilir miyim dikiş varken
Çok acamazsin zor
Anladım çok teşekkür ediyorum çok sağol :)
Rica ederim 😊
Ben mesela gomulu vs degildi ama aldirdim
Bende 16 yasinda aldirmistim 1. de dikmislerdi digerlerini dikmediler zaten gerek yoktu
Sağdakileri de soldakileri de çektirdim ne ağrı ne acı oldu. Hatta sol alttakine dikiş atıldı yine de çok az ağrı oldu. Korkulduğu gibi değil 😊
Demekki çok gömülü değilmiş. Benimki çok gomuluydu. Korkcak bişey yok değil baya korkcak bişey var aslında ama ameliyatta değil ameliyattan sonrasi sıkıntılı.
Alttaki gömülüydü ama doktorumun da etkisi var canım acımasın diye çok uğraştı.
Ama dediğin gibi de dişten dişe fark var
Geçmiş olsun. Benim çok şükür üst damakta yok
Teşekkür ederim canım sana da 😊 hepsi tel takılacak diyeydi
Teşekkür ederim 😊 tel mi taktircaksim
Üst dişlerimde var tel ama altada takılacak onun için çekildi 20likler üst dişteki 20likler tel varken çekildi 😊😄😄
Telde zor 😂 disle olan hersey zor ya
Benim tellede sıkıntım olmadı bazen güldüğümde dudaklarımı zorla kapatıyorum ama 😄
Kardeşim 3 gün bişey yiyememisti
Biliyorum arkadaşlarımda öyle olmuş ama çok şükür bende olmadı nazar değmesin kendime 😂
Haha 😄 maşallah
😂😂😄
17 yaşında olup sırf ilgi için 20lik dışım çıkıyor diyen kız arkadaşım var 😄 gerçekten o yaşlarda cikma
İhtimali var mı?
Ağrısı olabilir yavaş yavaş çıkıyor. Kişiden kişiye değişir bilemeyiz ki. Sen en iyisi onu götür doktora böylece anlarsınız ne olduğunu 😄
Yok ilgi için yaptığı çok belli ayrıca akşama kadar hastahanedeyiz ağrısı varsa gitsin 2dk 😅😅
Haha 😊
Lise 3te 20'lik ameliyatı olan arkadaşlarım var. Yani evet oluyor.
Vücudun olgunluguna bağlı? @Pythia
Kemik gelişimine bağlı.
Anladım, teşekkürler. @Pythia
Devlette ameliyat işlerini stajere yaptirmazlar hic bir zaman, geçmiş olsun😊
bir tanıdığin başına gelmisti yıllar önce. Teşekkür ederim
400 lira verdim kırık ön dişim için.
150 lirayı 20lik dişe gözüm kapalı veririm :D
O farklı bir durum ve tedavi ama. Ayrıca devlette parasız ve daha temiz. Ben paranın derdinde değilim zaten para verip iyilesmemenin derdindeyim
oo çok kötüymüş geçmiş olsun. emeğine sağlık :)
Sağol teşekkür ederim 😊
Tırnaklar güzel, ellerine sağlık.
Haha 😄 teşekkür ederim
Ben 1 hafta önce sağ alt çene yirmilik dişimi ameliyatla aldırdım. Yirmilik diş çene kemiğinin içinde yat yatmış. Özel kliniğe gittim ameliyatı yapan doktor bizim burada özel klinikte anlaşmış. Her
Çene yapısıylada alakalı bnmde vardı ama çıktı
Evet benim çene yapım dar
Geçmiş olsun ne cekmissin be :D
Teşekkür ederim ne çektim be 😄
geçmiş olsun :) zor görünüyor
Teşekkür ederim 😊
Ölurum de cektirmem hem bende cekmezler belki
Çektirmekte sıkıntı yok ama gomuluyse o zaman büyük sıkıntı
Troll face çok tatlı olmuş :D
Geçmiş olsun minik kuş
İlk foto forever sjsjssh
Ben olcam 4 tane var gömülü 20 lik diş napcam bil. iyorum
Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim, bende’de 20’lik diş var 🙊 ancak daha çektirmedim ağrımadığı için..
Sen sıranı savdın, geriye kalan ben düşünüyorum artık *@_@* (+﹏+) Q_Q. X﹏X..
Benim bir tane daha var 😂 daha duruyor bakalım
Bırak elleme aman diyim.. takılsın kendice :).
Aynen 😄
Iyi bir bilgilendirme olmuş saol
Çok korkuyorum çook
Korkma korkma 😄
Hehhehehheh antipiyotik :D :D
Evet olabilir oöyle yazım hataları 😂😂
Bende cikmadi şansliyim
benimkiler yerinde duruyor cok sükür.
Nasılolsa uyuşturuyorlar, sıkıntı yok
Aynen ameliyatta sıkıntı yok ama sonrasında uyuşturmuyolar 😄
geçmiş olsun.
Teşekkür ederim
Alt ikisi duruyor hala.
Kistini nasıl tedavi ettiler bendede çıktı
Kıyamam geçmiş olsun :(
geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Eline sağlık.
Teşekkür ederim
Troll face ile alakasını anlamadım
Yanlis yorum
İlk resim çok iyi 😀