Dişleriniz temiz, bakımlı ve gülüşünüzü güzelleştiriyorsa, her ne kullanıyorsanız sonuna kadar devam edin bence. Benim için bu özellikleri sağlayan Signal'e teşekkür ediyorum, çünkü dişlerim sayesinde istediğim beyazlığa kavuşuyor.
misfak cok faydalı arkadaşlar ben kullanıyorum dişlerim bembeyaz ve sağlıklı bunlar pahalı geliyor bana hem bizim tr malı kullanıyorum ekonomı canlanıor :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Beyaz diş ve ferah bir nefes. Herkes mutlaka dişini fırçalamalı
signal whit now çok seviyorum hele çay ve kahve tiryakisi olanlar için
Ben bir kaç aya tel takdırcam sonra beyazlı ha filan bakarız
o anlar anlatmakla bitmiyor her z aman benbeyaz gülüş önemli
Disler beyaz olmalı lakin kimsenin gulusunede engel degil beyaz olmamasi
Dişlerim benim için çok önemlidir parlıyana kadar fırçalarım canım dişlerim çok güzeller
Dişlerimi bir türlü beyazlatamıyorum bide bunu deneyelim
Signal'i bende çok seviyorum. Gerçekten Bembeyaz yapıyor. Güzel gülüşler.
Aynen ya gulumseyemezsin sorun olur. Çok kötü bir durum
Böyle görenler dese ki geleceğimden daha parlak başka bir şey istemem😅
Yapmaktan en cok zevk aldigim seyler arasinda desem😂
Ben çay kahve içmişsem dışarı cıkacaksam özellikle dişlerimi fırçalarım Signalle. Hemen beyazlık sağlar.
signal white now kullandıktan sonra diğerlerini kullanmak çok zor oluyor =
bundan daha yararlı bir bence yazılamazdı herhalde.. teşekkürler signal..
Kırmızı ruj durumuna katılıyorum. Dünyanın en güzel ruju da olsa, dişler bittiyse her şeh bitmiştir.
Tüm sağlıklı ve beyaz gülüşler Signal ile daha gerçek ☺️
Çok fazla diş fırçalamak dişlere gerçekten zarar veriyor ama aynada dişlerin pek de iyi olmaduğını görünce mecbur fırçalıyoruz
Signal dillerini beyazlatıyor. Çay ile aram fazlasıyla iyi o da sararma yapıyordu signal kullanmaya başlayınca beyazladı dişlerim.
Gerçekten işe yarıyor ya açıkçası reklam abartısı diye düşünmüştüm ama kesinlikle çok iyi
Bir sürü an var ve bir sürü anım var yazacaktım da erindim
Diş beyazlatmaya gitmeden önce bir de Signal'i deneyin.
Kahve olmazsa olmaz o yüzden diş beyazlığında signal tercihim 😎
Dişlerimi göstermeye utanmıyorum artık, teşekkürler
32 iki disim görünmüyor ama bu temiz olmayacağım anlamına gelmiyor. Bu sebeple bembeyaz gülüşler forever ✌⚡
Dişlerim biraz bile sararsa bütün günüm kötü geçiyor. Bu yüzden Signal White Now hep benimle 💙
Bembeyaz dişler olmazsa olmaz. Tam bir özgüven sebebi 🌺
Tercihim farklı markalardan yana olsa da iyi reklam olmuş :)
Valla ya cay ve kahve olayi pek olmasa daha iyide iste:(((
Güzel bir konu olmuş dişlerin beyazlığı her zaman önemli
Diş bakımı önemli signal kaliteli ürünler çıkarıyor
Güzel bir gülüşün sırrı beyaz ve sağlklı dişler den geçer
Dişleriniz temiz, bakımlı ve gülüşünüzü güzelleştiriyorsa, her ne kullanıyorsanız sonuna kadar devam edin bence. Benim için bu özellikleri sağlayan Signal'e teşekkür ediyorum, çünkü dişlerim sayesinde istediğim beyazlığa kavuşuyor.
En önem verdiğim şeylerden sanırım bir tanesi. Dişler.
Keşke az daha beyaz olsa dişlerimi daha çok severdim 😪
Diş temizliği ve bakımı he zaman önem verdiğim bir konudur.
Güzel dişlerle beyaz bir gülüş insanı her zaman bir adım öne çıkartır
4. Fazla çay/kahve tüketimi yaptığımız bir günün sonunda dişlerimizin beyazlığının biraz daha kaybolduğuna inandığımız an...
Iyi bir diş macunu ve iyi bir dış fırçası ondan mütevellit özellikle yatmadan önce fırçalamak önemli.
misfak cok faydalı arkadaşlar ben kullanıyorum dişlerim bembeyaz ve sağlıklı bunlar pahalı geliyor bana hem bizim tr malı kullanıyorum ekonomı canlanıor :D
Sürekli kullanmak gerekiyor sigara çay kahve mahvediyor gün içinde.
Temiz olda nasıl olursan ol. Temizlik imandan gelir
Signal kullandim anlik bir beyazlama veriyor laci olaniydi kullandigim macun
Signal bir efsane dostum o kadar diş macunu kullandım ama en memnun kaldığım signal white now
Sigara ve kahve uüzünden sararmalar olsada signal imdadıma yetişiyor şükür 🙏🏻
Bu kız bu sitenin tanrıçası boş zamanlarım da ibadet ediyorum.
Sürekli toplum icinde olduğumuz ve fotoğrafçılık yaptığımız icin. Gorunusumuze onem veriyoruz 🙂
Signal White Now Forever White ile dişlerim bembeyaz teşekkürler Signal.
Evden çıkmadan önce aynaya bakıp gördüğüm gülüşu unutamıyorum😂
Dişlerimi fazlasıyla önemsiyorum. Sağlıklı da dişlerim var. Mutluyum.🌸🌸
Önceden dişlerimi ayna karşısında sürekli kontrol ederdim temiz olmuş mu diye, Signal kullanmaya başladığımdan beri ayna ile işim olmuyor artık
Signal kullandığım için çok memnunum, dişlerimin bembeyaz olmasına her zaman ihtiyacımız var zaten, iyi bir diş macunu hep lazım bu görüşe katılıyorum
Misvak candir dogaldir faydasi xcoktur ve tum vucuda saglkk olarak faydasi vardir bembeyaz eder inci inck
Dişler insanın güzelliğini gösteren en önemli etkenlerden biridir bence o yüzden diş sağlığı ve bakımı çok önemli
Dişler düzgün olmayıp çarpık çurpuk oldukca beyazlık neyine.
🤣🤣🤣🤣
Kaliteli fırça ve macunla düzenli di, ş fırçalma ve düzenli diş hekimi kontrolüne giderek.
Diş temizliğine önem veren biri her konuda titiz olur bence
Eskiden toz karbonat sürüp dişlerimizi beyazlatmaya çalışırdık.
Signal harika ben bimden aldıgım seyi kullandım hic bir ise yaramıyor signal daha iyi bence
ben karbonat ve limon kullanıyorum dis macunundan sonra beyaz yapıyor az da olsa
Sigara kullandığım için dişlerim çabuk sararabiliyor o yüzden denemeliyim🤷🏻♀️