Dişlerinin beyazlığına güvenemediğin için gülümsemekten çekindiğin o anı hatırlıyor musun? 🤭
Kalıcı beyazlığın sırrını çözmek şart çünkü #GülüşünAnlatırSeni.
Kalıcı bembeyaz gülüşlere ihtiyacımız olduğunu kanıtlayan anları hatırlayalım; yorum ve görüşlerde buluşalım! 😉
1. Tam evden çıkacakken aynada gülüşümüzle göz göze gelip yeterli beyazlıkta olmadığını fark ettiğimiz an.

2. Kırmızı rujun bile durumu kurtarmaya yetmediği, “dişler bembeyaz olmayınca ruj ne yapsın?” dediğimiz an.

3. Emin olamadığımız beyazlık yüzünden karşımızdakileri gülüşümüzle etkileme şansını kaçırdığımız an.

4. Fazla çay/kahve tüketimi yaptığımız bir günün sonunda dişlerimizin beyazlığının biraz daha kaybolduğuna inandığımız an.

5. “Günde 6 kere fırçalasam dişlerim beyazlar mı?” yazıp enter’a bastığımız ve sonuçsuz aramalarda kaybolduğumuz an.

6. Ve sonunda; “Nedir bu kalıcı beyazlığın sırrı?” diye isyan bayrağını diktiğimiz an!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Dişleriniz temiz, bakımlı ve gülüşünüzü güzelleştiriyorsa, her ne kullanıyorsanız sonuna kadar devam edin bence. Benim için bu özellikleri sağlayan Signal'e teşekkür ediyorum, çünkü dişlerim sayesinde istediğim beyazlığa kavuşuyor.
Çay ve kahveyle aram hep olduğundan dişlerimin beyaz olması için çok çaba gösteriyorum. Signal'i de bu sebeple tercih ediyorum, zaten yeterince güzel beyazlık sağlıyor ;)
Fırça önemli macununuda mispak özlü kullan daha çok fayda görürsün
Önceden dişlerimi ayna karşısında sürekli kontrol ederdim temiz olmuş mu diye, Signal kullanmaya başladığımdan beri dişlerimin temiz ve bembeyaz olacağımdan eminim artık <3
Signal kullandığım için çok memnunum, dişlerimin bembeyaz olmasına her zaman ihtiyacımız var zaten, iyi bir diş macunu hep lazım :)
Her zaman kalıcı beyazlığa ihtiyacım olur beyazlık şart
Signal White Now ile ben o ihtiyacımı karşılıyorum :)
Bayram ziyaretimizde dayımlara gitmiştik. Gelini, oğlu, kızı hep diş hekimi... ve tahmin edersiniz ki dişler pırıl pırıl. Dişlerimi her gün olmasa da olabildiğince sık fırçalıyorum ama tabi onların yanında benimki baya baya sarıydı. Bayram selfisinde dişlerini göstermeden gülümseyen tek kişiydim
Sevgilinle ailenle otururken gerekiyor ancak dişlerim aydınlanacak diye kendime zehir sürmem çünkü siğnal white içinde normal diş macunun içinde bulunan florürde daha çok florür var bu florür dişlerimizi temizlemiyor dişe yapışıyor parlıyor kimyasal bir madde kesinlikle florür az olan hatta olmayan diş macunu tercih edin
Bence dişlerin bu kadar beyaz olması gerektiği hususundaki reklamlar tamamen yanlış. Ben sürekli dişlerimi fırçalarım ve hiç bir zaman dişlerim bembeyaz olmamıştır. Olmasına da gerek yoktur, zira insanların çoğunda diş rengi beyaz değildir.
Signal’in tüm ürünlerinden memnunum ve hâlâ kullanıyorum ancak Gold serisi nedense bana olmadı. Şaşkınım 🤥 ancak Glossy Shine MÜÜ KEEM MEEL 🥳🥳
Tüm kız arkadaşlarıma önerdim ♥️ sanırım piyasada da şu an bu yüzden bulamıyorum 🙄
Dişlerime özen göstermek istiyorum fakat toplumca sesimizi bir duyuralım mı? Bu macun fiyatları nedir yahu? Sigaraya zam gelince ayaklanıyorsunuz macunlarada aynı tepkiyi bekliyorum lan dişinizi fırçalamıyormusunuz siz?
Beyazlık çok önemli ama bir diş macununun anında 3 kat daha beyaz dişlere sahip olmamı sağlayacağına inanmıyorum. Bu ancak diş doktorlarının işlemleriyle olabilecek bir şey. Diş macunu sadece daha fazla sararmasını engeller.
En çok işyerinde müdürülerim ile birebir görüşürken dişlerimin ışıltılı bembeyaz olmamasından çok rahatsız oluyorum. Kalabalık gurup halinde oturup sohbet ederken gülmeye çekiniyorum. Solgun dişlere sahip olmak gerçekten kötü bir durum. Işıltılı beyaz dişler istiyorum.
Hayatımın her anında bakımlı olmak isterim. Özellikle dişlerim konusunda çok hassasim. Dişlerimi beyaz görünce mutlu oluyorum ve daha çok gülmek istiyorum. Kendime güvenim geliyor resmen.
Dişlerimi günde 3 defa düzenli fırçaladığım dönemde kayıp ettim. O günden sonra sadece suyla fırçalıyorum ne çürük oluştu nede dişlerimde kırık. Kendi tecrübem
Ben de signal white now kullanıyorum ve çok memnunum. Yaklaşık 6 ay önce bir arkadaşımın önerisi üzerine dış macunumu değiştirdim ve sonuçtan çık memnunum
Mesleğimden ötürü insanlar ile sürekli yakın diyalog içinde olduğumdan kendimi rahat hissetmem için signal'e karşındakileri ise gülüşümle rahat hissettiririm
Signal white now kullanırım ben de, cidden çok iyi. Ağzımdaki kokuyu alıp götürüyor, dişlerimi iyi temizliyor, denemeyen varsa hemen denesin. Kalıcı beyazlık için sürekli kullanmak şart.
İnsanı yansıtan gülüşleridir. Özellikle erkek dostlarımdan ricam Camel sarısı dişlerinize bir fırça çok zor olmamalı. Bende sigara kullanıyor-dum ama hiç eksik etmedim bu fırçayı dişlerimden. Ulan adamın diş rengi benim bot rengim olmuş
Beyaz dişler her zaman önemlidir.
Teşekkürler Signal
Bu ürünle birlikte yine aynı adı taşıyan ağız suyunu da kullanınca beyaz ötesi dişlere sahip olunabiliniyor..
Ya aslında diş macunuyla olmuyor. Tamam çok çay terkediyorum. Ama çok da fırçalıyorum. Yine de bembeyaz değiller 😔
İyi bir dismacunu bir sekilde bulunur ama #Signal gibisi zor bulunur ozguveni tavan taptiran sey seni 😁 tesekkur ederiz
"Dişlerim neden daha beyaz değil" takıntım yok. Doğal diş renginden yanayım. Bitkisel (vegan) macunları tercih ediyorum. Fazlasıyla iş görüyor. 😅
Güzel bir gülüş bembeyaz inci gibi dişlerle tamamlanır dişleriniz beyaz gülüşleriniz hep daim olsun 😁
Dişler beyazlasın gülüşler çoğalsın.😀
Şimdi Signal ile dişler de tam koruma ve beyazlatma etkisi Müthiş
Dis temizligine çok önem veririm
beyaz dislere sahip olmak bizi karsi cinse daha guzel gosteriyor. bu bilinen bir gercek. ve kimse de aksini iddia edemez. kesinlikle.
signal tam anlamıya MÜKEMMEL diyebilirm. İlk fırçalamada bu kadar sonuç alacağımı tahmin etmezdim. vazgeçilmezim
1. Tam evden çıkacakken aynada gülüşümüzle göz göze gelip yeterli beyazlıkta olmadığını fark ettiğim an.
Dişlerimiz vücudumuzdaki en önemli detaydır. Ve bu yüzden de dişlerimizin bakımını çok iyi yapmalıyız
Dişlerin ne kadar önemli olduğunu hepiniz biliyorsunuzdur. Aynada görülen o beyazlık da ayrıca muhteşem bir his gerçekten.
Her an bakımlı olmak öncelikle kendimize olan saygimizdan olmazsa olmaz. Bu yüzden hayatımın odak noktasında Signal car
dislerim harab olmus yakin yillardada protez takacaģimi dusunuyorum bu minvalla dis macununa ihtiyacim kalmayacak
Signal kullandığım da hem ağızda ferahlık ve dişlerimin bryazlığı ile gülüşlerimde öz güvenin arttığını hissediyorum
Biçok renk veren içeceği çok sevmeme ragmen dişlerim beyaz ve signal'i da kullanmıyorum. 🙂 Öneriliyorsa neden olmasın derim ama. 😉
Sigarayı bıraktım dişlerimin bembeyaz olması için white now kullanmam gerekli bence ellerine sağlık başarıların devamını dilerim güzel bir bence olmuş
Signal white now diş macununun etkisi muazzam, dişleri çok iyi temizler, ilgi çeken bir beyazlık sağlar daha ne olsun...
Kahve ve çaydan vazgeçemiyorum. Sabah fırçalasam bile gün içinde sararıyordu.
Signal'i deneyeceğim ✌
Diş macunu kullanıp dişi behazlayan görmedim henüz.
sapsarı dişlerin üzerine kırmızı ruj sürenler ölün bence
Signal kullanmadan önce dişlerim istediğim beyazlıkta değildi. Signal kullanmaya başlayınca artık istediğim beyazlığa ve temizliğe kavuştum. Signal ile mutlu gülüşler... 🌸❤
Signal White now diş macunlarında en iyisi üstüne rakip tanımam
Küçük kızım beni öpme baba düşlerin canavar gibi deddi bende öğün doktora gidip temizletim sonra birlikte diş fırçalıyor uz.
Sonuçta gündelik hayatta gülüyoruz beyaz bir gülüşü herkes ister
Dişlerin beyaz olması kesinlikle çok önemli ve özen geisterilmeli
çoğunu yaşamıyor çünkü signal white now forever white kullanıyorum (biraz reklam oldu galiba) jjhj
Günde sadece 1 kere fırçalıyorum maşallah ı var bembeyaz
Signal dislerinizi korur parlaklik saglar en onemliside agiz kokusu giderici metrodaki kokusmuslara reklam olsun burdan😅
Zannediyorum ki dişlerin orijinal rengi neyse diş macunu bunu değiştiremiyor
Bu anları yaşayan biri diş hekimine gitmek için daha neyi bekliyor?
Almanyada bile en sevilen diş macunlarında sürekli ön sırada yer alır Signal.
Dişlere aşırı önem veren bir insanım beyazlığını koruması gerekiyor. 😄👌
Signal whıte now düzenli kullanım sonucunda beyaz dişler sağlıklı gülüşler😁
Signal White Now, gerçekten etkili. Üzerine de Listerine kullanıyorum. Gayet memnunum.
beyaz dişler şart :) özgüven sahibi olunmalı elebtte
Özellikle kahve lekesini çıkarmakta çok başarılı signal. Tabiki bembeyaz gülüşler ile. 👍
Bembeyaz dişler insanın dikkatini çeker özgüveni artar kişinin.
kalıcı bir beyazlık olmuyor...çay sigara çok etkiliyor
Kesinlikle katılıyorum güzel ve beyaz dişler herzaman güzeldir
Çay kahveyi çok severim... dişlerimin beyazlığını da tabi.😁