Ben de dişlerim çok kötüydü hiç fıçalamazdım çok kötüydü signal kullandım gece gündüz her yemekten sonra fırçaladm simdi dişlerim daha iyi tek zaafım çay :))
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Eskiden toz karbonat sürüp dişlerimizi beyazlatmaya çalışırdık. Şimdi ise Signal var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
263Cevap
Signal white now kullaniyorum çok faydasini gördüm sigarada kullanmama rağmen sararma olmadı.
Güldüğümüz her an lazım sevdiğimiz insanların yanında
Bence henüz diş temizliği konusunda gerçekten ciddi bir çözüm bulunamadı.
Signal kullanmaya başladığımdan beri dişlerimin temiz ve bembeya...
Diş sağlığı çok önemli bunun için gereken herşey yapılmalı
Bir çok dış macunu kullandım ama en iyisi Signal. Gercekten dişleri bembeyaz yapıyor
ürünün içeriğindeki florür çıkarılsın o zaman düşünürüz kullanmayı
ama nerde sizde onu yapacak üreticilik ruhu
1. Tam evden çıkacakken aynada gülüşümüzle göz göze gelip yeterli beyazlıkta olmadığını fark ettiğimiz an.
Ben de dişlerim çok kötüydü hiç fıçalamazdım çok kötüydü signal kullandım gece gündüz her yemekten sonra fırçaladm simdi dişlerim daha iyi tek zaafım çay :))
Eskiden toz karbonat sürüp dişlerimizi beyazlatmaya çalışırdık.
Şimdi ise Signal var
Kullanan varsa tafsiye verebilirse bizde kullanalim
her zaman dişler beyaz olmalı en önemli şey bence diş
Bence de doğru tespit helal olsun bu yorumlar neden bu kadar uzun olmak zorunda
Signal zaten tertemiz yapıyor dişde kalmadı artık bende.
Signal kullandığım için çok memnunum, dişlerimin bembeyaz olmasına her zaman ihtiyacımız var zaten
Evden çıkarken aynaya baktığım an ve biri karşımda inci gibi dişleri ile gülerken
Sevdiceğimin beğendiği beyazlık benim için yeterlidir :D
Signal iyi bür ürün ama uzun süre kullanmak lazım 😏
Naparsam yapayım sadece dişçiden dişçiye beyazlıyor benimkiler
Aslında günün her anı beyaz dişlere sahip olmak daha güzel olur
Hem diş sağlığı için hemde görüntü için diş bakımı önemli.
Kalıcı beyaxliktan ziyade dış diş sağlığı temizliği benim için önemli bunu gerceklestirince beyazlık kendiliğinden geliyor
Diş Macunlarını Bırakıp Misvak Kullansam mı Acaba :D Florur Manyağı Olduk İyice
Valla o değilde ben geçen markette bir toz buldum anında beyaz etki yapıyor
Bembeyaz dişler olmazsa olmaz. Tam bir özgüven sebebi
Beyaz ve parlak dişli erkekler kızları kendine çekiyo 😂
bu signal başarılı gerçekten günden 1.5 paket sigara icmeme rağmen hala bembeyaz
Diş sağlığına ve beyazlığına her zaman ihtiyaç var.
Bence ipana bu sorunu çok hızı bir şekilde hallediyor
Kırmızı rujun arkasına en güzel beyaz dişler yakisiyor Signal white kullaniyorum
En cokta ilk tanismada 'acaba dislerim yuzunden mahcup olurmuyum' dusuncesi oluyor.
Çay icerim sonra fırçalarım sonra bakarım dişlerim beyaz oluyo
Elmayı ısırıyorsun da kanamıyor parlıyor ya işte o an
Ben beyazladicilar cok kullanmam dis doktorum cok kullanma demisdi bana
Dişler karşı cinse karşı özgüveni etkileyen en önemli faktörlerden
Signal iyiki var olmasa biz böyle güzel güzel gulemezdik dimi
Beyazlatıyor gerçekten signal. En sevdiğim de bembeyaz dişler.
Benimkiler gayet beyaz bazen sorarlar takma dişmi diye
Bir ortamda esmer olan tek sen varsan eğer gülüşlerin bembeyaz olmalı
Hergün kahve ve cay tükettigim icin dislerime özellikle cok bakim yaparim ve sabah aksam kesinlike signal kullanirim
Signal kullandığım için çok memnunum, dişlerimin bembeyaz olmasına her zaman ihtiyacımız var zaten, iyi bir diş macunu hep lazım 🙂
Gülüş çok önemli Tam evden çıkacakken aynada gülüşümüzle göz göze gelip yeterli beyazlıkta olmadığını fark ettiğimiz an.
Bembeyaz dişler olmazsa olmaz. Tam bir özgüven sebebi 🌺
Diş bakımı yapınca fen bozuk değilse beyazlık geliyor
Beyazlatıyor gerçekten signal. En sevdiğim de bembeyaz dişler.
gülüş herşey demek ya helede bayanlar icin cok iyi paylaşım olmus👏
Dişlerim beyaz olmasına rağmen, yamuk olduğu zaman bu anlarda çok çaresiz kalarak ağzımı kapatıyorum.
Fazla çay/kahve tüketimi yaptığımız bir günün sonunda dişlerimizin beyazlığının biraz daha kaybolduğuna inandığımız an
Ağız bakımına o kadar önem veremesemde signale teşekkür ediyorum dişlerim bembeyaz
Bence çok haklı dişler önemli etkemek için yads etkilenmek içi n
Gerçekten çok faydalı bilgilerdi darısı bize beyaz dişlere lol
dişlerin beyaz değil ise bir kere rahat gülemiyorsun
Kendini daha güvende hissediyorsun sanki dişlerin beyazken
Neden mi gülüşü güzel gösteriyor ve erkek arkadaşın yanında çok lazım oluyor 😅
4'ü devamlı yaşıyorum ama içmeyi azaltınca sorun olmuyor :D
Signal diyorum arkadaşlar tertemiz dişler sağlıklı gülüşler 😉
Kahveyi çok fazla tükettiğimden diş bakımım çok önemli signal bunda gayet başarılı
Herhangi bir resmi evrak çektirmek için sütütdyoda gülümseyin denildiği an
cok kaliteli herkese tavsiye ederim ben kullaniyorim memnunum
Çok oldu bu ne yaptıysam istediğim gbi bir diş beyazlığına kavuşamadım