saç kurtma makineleir efsane bayıldım şeklide güzel
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saç şekillendirirken prizlere bağlı kalmak istemiyorum! Kablosuz kullanım imkanı sunarak istediğim her yerde özgürce saç şekillendirmemi sağlayan saç düzleştiriciyi
Hepsi de çok kullanışlı, yeni yılda saçlar harika görünecek.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Saç şekillendirirken prizlere bağlı kalmak istemiyorum! Kablosuz kullanım imkanı sunarak istediğim her yerde özgürce saç şekillendirmemi sağlayan saç düzleştirici kesinlikle süper olur💙🌼
Saçlarım saatlerce kurumak bilmiyor bu yüzden sürekli kısacık kesmek zorunda kalıyorum tam da bunun için bu harika özelliklere sahip kurutma makinesini seçerim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
Çok kaliteli 1 saat ugrastırmak yerine 25 dakikada halledilir her şey ama çok pahalı
Yeniden yılda saçlarım çok kısa kestirdim öyle gireceğim 😂😂
Güzel bir yazı olmuş. Bende önce saç sağlığından yanayım
Her gün saçımı kurutuyorum ve saçlarım yıpransın istemiyorum.
Kel birisiyim hani bir söz vardır kemanımın telleri ben severim kelleri maalesef saçı sevmiyorum
Hediye alacak birisi olduğu zaman bu sorunun tekrar önüme çıkma ihtimali kaçtır?
Saçların sağlığını koruyacak bir ürün olmalı en başta
Prize bağlı kalmak çok sinir bozucu kablosuz olması çok iyi
eşimde bunlardan istiyor :) KizlarSoruyor'a evde pc'den girmeye korkar oldum valla :)
Hediyelerin hepsi güzel tam da yılbaşına uygun hediyeler
Hayata gülümse ucuz ve bedava saç bakım markası ile 😁😁😁🍌🍌😭😂😂😂😂😂
Dyson kalite ya makineyi eline alınca diyorsun ki işte bu
Tabi ki saç sekillendirci dalgalı saçlar bir harika
keşke benimde saçlarım bukadar uzun olsa sırf bu makineyi kullanmak için 😂😂
Saç düzleştiricisi ile bir çok model yapılabilir. Kesinlikle saç düzleştiricisi isterdim.
Kesinlikle dalgalı bir saç modeli daha havalı dururdu. Hem cezbedici hem de pratik
Olmayan saçlarım için güzel bir ürün. En azından kalanları hırpalamamış olurum 😂
Saç sağlığı saç şeklinden daha önemlidir, erken yaşta saç kaybetme riskini almamak gerekir.
Saçlarım hep benimle olsunistiyorum bu yüzden sağlık öncelik tabiki
Kendini önemseyen maddi yetersizlikten dolayı alamayan birine hediye ederim.
Bu konuda kesinlikle Dyson üstüne tanımam aldığı paranın karşılığını veren bir marka
saç kurtma makineleir efsane bayıldım şeklide güzel
Saç şekillendirirken prizlere bağlı kalmak istemiyorum! Kablosuz kullanım imkanı sunarak istediğim her yerde özgürce saç şekillendirmemi sağlayan saç düzleştiriciyi
harika bir tercih bence
Fön her zaman en iyisidir. Saça şekil verme konsunda.
Saç bakımı çok önemli o yüzden kaliteli ürünler olmalı
Hacimli saçları çok seviyorum bana da çok yakıştığını düşünüyorum saç şekillendirici ♥️
Dyson Airwrap herkesin isteyeceği bir ürün ya😍
Yanlışlıkla saç düzleştirici seçtim. Halbuki işime yaramayacak tek Dyson ürünü. Çünkü kivircigim.
Saclarimi hep oyle yaparim Cok iyi bir sac oluyor ve asla kirlenmiyor şampuan da kokuyor
Aşırı ısıya yönelik zarardan çekindiğim için kesinlikle saç kurutma makinesi diyorum..
Reklamda gördüm baya hoşuma gitti taksitle falan alsam diye düşünüyorum
Hepsi de çok kullanışlı, yeni yılda saçlar harika görünecek.
Saç şekillendirirken prizlere bağlı kalmak istemiyorum!
Kablosuz kullanım imkanı sunarak istediğim her yerde özgürce saç şekillendirmemi sağlayan saç düzleştirici kesinlikle süper olur💙🌼
Dyson saç kurutma makinesi var bide düzleştirici alırsam çok güzel olur
Çok iyi bence en güzeli bu. Ben bunu yapmayı daha çok tercih ediyorum
Mükemmel bi. Ürün bence. Diğer şekillendiricilerle yaktım saçımı
Saçların sağlığı çok önemli güzel görünmesi kadar da
Çok istiyorum seni 🙄❤️❤️❤️Hediye olarak alsanıza bana bundan doğum günümde yaklaşiyor haniiiiii
Gönül ister ki hepsi olsun😅ama zarar vermeden kurutan bi saç kurutma makinesi iyi olur
çok iyi be kullanmayı düşünüyordum ben de güzel bir yazı olmuş
Saçlarımı şekillendirmiyorum. Çünkü Dyson m yok olsa bende her şekil yaparım.
Hiç birini istemem saç mı var bende onu kullanacak kadar ama ektirecem sonuca göre bakarız 🤪
A dedim çünkü zarar görmüş saçları şekillendirsen ne olur...
Farklılık güzeldir saçlarımda da farklı şekiller hoşuma gidiyor bu yüzden 🖤
Supersonic saç kurutma makinesi istiyorum çok güzelmiş
saç şekillendireceğim derken saçıma zarar vermemeliler...
Allah'tan saçlarım yok da öyle şeyleri dert etmiyorum..
🤣🤣
Kurutma makinesi çok güzel ama kablosuz düzleştiricide de gözüm kalmadı değil
Harika modeller mevcut
Umarım 2022 yılında daha güzellerini üretirsiniz
Hergün ısı kullanıp çeşitli modeller denemeyi seven biri olarak B seçeneği kaçınılmaz bir cevaptı
Şekillendiricim yok benim pahalı diye alamadım bi türlü keşke benim olsaaa
Saç şekillendirici benim olsun bende ablama hediye edeyim
Saçlarım çok gür ve uzun. Hızlı kurutan ve kuruturken saça zarar vermeyen bir makine süper olur.
Tabi ki havalı saçlar ;) sağlıklı da olursa daha iyisi yok
Havlu kullanıyorum. Bir ara deneyin siz de, felaket kurutuyor :D
Dyson lütfen bana gelsin sevgilimin belimi kavradığı gibi sende saçımı kavra 💖💞💘💕🤍💝🥳💜🧡
😂😂
Ndlxklskdşskod
Dmy bak artik smakmakaai
bu saç modeli efsane kadınlarda en çok sevdiğim saç modeli bu iste bayılıyorum bu modele
Ben de biliyorum benim saçlarım için en iyisi bu ürün. Ama benim bunu alacak param yok :( Keşke biri bana da hediye etse
Saçım uzun değil ama uzun olsaydı fazla derecesi olup saçımı yanacağına saçımı sağlıklı olarak şekillendirmek isterdim
Yeni yılda biraz huzur ve mutluluk dışında beklentim yok. İnsan en çok neyi eksik görüyorsa, onu istiyor sanırım.
Saçlarım saatlerce kurumak bilmiyor bu yüzden sürekli kısacık kesmek zorunda kalıyorum tam da bunun için bu harika özelliklere sahip kurutma makinesini seçerim