Dyson benim çok memnun kaldığım ürün. utanmasa fişe bile kendi girecek o derece işini uğraştırmadan hallediyor. saça da gerçekten az zarar veriyor en azından diğer şekillendiricilere göre daha az.
Sürekli aynı saç modelini kullanmayı sevmediğim için, farklı modellerde saç yapabilmemi sağlayan bir ürünü tercih ederim, sanırım Dyson Airwrap yeni ürünü tam bana göre :)
Birbirinden havalı saç modellerine kim karşı koyabilir? Tabii ki, farklı saç stillerini denemeyi inanılmaz kolaylaştıran saç şekillendiriciyi tercihi ederim
benim arkadaşım kullanıyor Dyson. mükemmel şekillendiriyor saçları. bende para biriktiriyorum almak için. paramı biriktirtikden sonra alıcam. kullanan herkes çok memnun çünki.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saç sağlığım önceliğim bu yüzden saça ısı zararı vermeden kurutan saç kurutma makinesi isterim
b çünkü saçım çoğu şeyden daha önemli ve saç insanı yansıtır. farklı saç şekilleride çok daha hoş ve nu sayede kendime en çok akışanıda bulabilirim. ya da arada değişiklik yapabilirim
Dyson Airwrap kullanırken, ısı kontrol altında tutulduğundan saçlarımın asla ısıdan zarar görmeyeceği bana güven ve mutluluk veriyor. iyi ki varsın Dyson..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Dyson cok fakirim bunu alamam ama 2022 yılı güzel geçicel gibi
Saç şekillendirirken prizlere bağlı kalmak istemiyorum! Kablosuz kullanım imkanı sunarak istediğim her yerde özgürce saç şekillendirmemi sağlayan saç düzleştiriciyi 💖💖💖
3 aydır Dyson kullanıyorum. mükemmel hiç saçlarıma zarar vermeden hem kurutuyorum hemde şekillendiyorum. bu soğuk havalarda banyodan çıkınca tek tercihim Dyson.
Yeni yılda alacağım enn güzel hediye Dyson saç düzleştirici olur. Hem sağlıklı hem parlak hem de dümdüz saçlarla girmek istiyorum yeni yıla. Umarım bu dileğim gerçekleşir bari🙏🏻☺️ @Dyson
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
E her şeyden önce sağlık. Döküldükten sonra şekil versem ne yazar.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Saçlarıma dalgalı bir görünümü çok yakıştırdığım için tabii ki saç şekillendirici
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tabiki de iyi bir kurutma makinesi. Ki zaten var ve her gün kullanıyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
Dyson benim çok memnun kaldığım ürün. utanmasa fişe bile kendi girecek o derece işini uğraştırmadan hallediyor. saça da gerçekten az zarar veriyor en azından diğer şekillendiricilere göre daha az.
Sürekli aynı saç modelini kullanmayı sevmediğim için, farklı modellerde saç yapabilmemi sağlayan bir ürünü tercih ederim, sanırım Dyson Airwrap yeni ürünü tam bana göre :)
Birbirinden havalı saç modellerine kim karşı koyabilir? Tabii ki, farklı saç stillerini denemeyi inanılmaz kolaylaştıran saç şekillendiriciyi tercihi ederim
tercih*
benim arkadaşım kullanıyor Dyson. mükemmel şekillendiriyor saçları. bende para biriktiriyorum almak için. paramı biriktirtikden sonra alıcam. kullanan herkes çok memnun çünki.
Saç sağlığım önceliğim bu yüzden saça ısı zararı vermeden kurutan saç kurutma makinesi isterim
Aa Dyson hangisini istediğimizi soruyorsan beğendiğimi rica edebilir miyim? 😁
Saçım çok uzun deyil. O yuzden bende başkasıns hediyye ederim
Az isi kullanarak zarar vermeden sekillendirmek en dogrusu
Hoş bir paylaşım Türkiye pazarına daha yoğunlaşması müthiş oldu #Hükümdar
b çünkü saçım çoğu şeyden daha önemli ve saç insanı yansıtır. farklı saç şekilleride çok daha hoş ve nu sayede kendime en çok akışanıda bulabilirim. ya da arada değişiklik yapabilirim
Dyson Airwrap kullanırken, ısı kontrol altında tutulduğundan saçlarımın asla ısıdan zarar görmeyeceği bana güven ve mutluluk veriyor. iyi ki varsın Dyson..
Dyson cok fakirim bunu alamam ama 2022 yılı güzel geçicel gibi
Saç şekillendirirken prizlere bağlı kalmak istemiyorum! Kablosuz kullanım imkanı sunarak istediğim her yerde özgürce saç şekillendirmemi sağlayan saç düzleştiriciyi 💖💖💖
3 aydır Dyson kullanıyorum. mükemmel hiç saçlarıma zarar vermeden hem kurutuyorum hemde şekillendiyorum. bu soğuk havalarda banyodan çıkınca tek tercihim Dyson.
Yeni yılda alacağım enn güzel hediye Dyson saç düzleştirici olur. Hem sağlıklı hem parlak hem de dümdüz saçlarla girmek istiyorum yeni yıla. Umarım bu dileğim gerçekleşir bari🙏🏻☺️ @Dyson
E her şeyden önce sağlık. Döküldükten sonra şekil versem ne yazar.
Saçlarıma dalgalı bir görünümü çok yakıştırdığım için tabii ki saç şekillendirici
Tabiki de iyi bir kurutma makinesi. Ki zaten var ve her gün kullanıyorum.
Ben genelde vücud bakımı için çok malzeme kullanırım ama saç için olmazsa olmaz saç kremi
mükemmel bi ürün bence. hem saçlarıma zarar vermiyor hemde kolayca şekilleniyor. elveda kuaför parası :)
önce saç sağlığım diyorum. Dyson saçlarımı mükemmel şekillendirirken de saçlarıma en ufak zarar vermiyormuş. gerçektende mükemmel bi ürün.
Birbirinden havalı saç modellerine kim karşı koyabilir? Tabii ki, farklı saç stillerini denemeyi inanılmaz kolaylaştıran saç şekillendiriciyi
Su ilk secenekteki kurutma makinesi baya iyi yaa 😍😍
ben önce saç sağlığım diyorum Dyson bunuda düşünmüş. kolay şekil verme çok aşırı ısıdan saçlarımın zarar görmemesi daha ne isteyelimki.
Önce sağlıklı saclar diyorum. Sağlıklı oldukları zaman isteğimiz doygunlukta bir görüntü elde edecegimize eminim..
Yeni yıla harika görünerek girmek istiyorum o yüzden tercihim Dyson olur başkalarinada hediye edebiliriz çok güzel çünkü
saça kimyasal veya ısı açısından fazla yüklendiğim zamanlarım oldu o sıralar iyi görünüş kazansada döküm ve yıpranma yarattı doğallıktan yanayım.
Saçlarımın yıpranmasını istemiyorum ve bence Dysonun bu kurutma makinesinin işe yarayacağını düşünüyorum
Ben aldım kullanıyorum. i̇nce ve duz saclariniz varsa hic dusunmeden alin. bir daha kuafore gitmenize bile gerek kalmaz.
duştan sonra saçlarımı kurulayacak vaktim olmadığı için bu ürünü seçtim hem zamandan tasarruf hem sağlıktan
Saçlarım uzun ve sık sık duş alıyorum kurutma makinesi hayat kurtarıcı günümün yarısı dışarıda geciyor ıslak saclarla gezmek istemm
Gür ve kolay sekil almayan saçlarım var fön geçici bir çözüm sağlıyor sadece 2-3 saat dayanıyor saçlar :D
hızlı saç kurutma makinesi tabiki. saçlarım zaten kolay şekil alıyor ayrı bir makineye ihtiyaç duymuyorum :) :)
Erkek olduğum ve genellikle kısa saç tercih ettiğim için saç kurutma ve fön makinesi çok işime yarayabilirdi.
A şıkkı tabii saçımın sağlığı güzelliğinden her zaman daha önemli. Sağlık olmadıkça güzelliğin önemi yok ki ;)
Dyson çok profesyonel bir marka satıcı olarak söylüyorum bunu Türkiye pazarına daha yoğunlaşması müthiş oldu
Ürün kusuruz, saçlar İpek gibi oluyor! ancak Dyson satıcılarından ya da sitesinden alınmalı bence. diğer yerlerde sahtesi olabilir.
O kadar üşeniyorum ki masaya o omuz ağrısı kadar iğrenç bir şey yok.🤭 Tasarımı ve kolaylığı için tabii ki de...
Ilık su ve çok sıcak olmayan bir hava ile kurulayin zamanınız varsa havlu ile ıslaklığı alın kendisi kurusun oda sıcaklığında :)
Dyson u bi arkadaşım kullanıyordu mükemmel bi saç kurutma makinası saçlarada en küçük zarar vermiyor. çok kullanışlı ayrıca.
Her anlamda hem zaman kazandırıyor. Hem at çantana aniden plan değişikliğin de iş görür. Bir taşla ,2 kuş olsa gerek…
Saç şekillendirici istiyorummm
Özellikle de bukle bukle ve su dalgasına bayılıyorum🥺❤
Dyson Airwrap™ Complete Uzun Saç Şekillendirici mükemmel gerçektende. 2 aydır kullanıyorum çok ama çok memnunum. herkese tavsiye ederim
Şaka mısın tabi ki de saç düzlestiricisi ütüyle kulak yaktıgım günler geride kaldı neyseki 😴😴
Saç kurutma makinesi derdim kesinlikle yaa keşke benim olsa 🥳
Tabiki Dyson Airwrap seçerdim. Kesinlikle çünkü şekil şekil sağlıklı saçlar
Son zamanlarda bu içeriğe çok ihtiyacım vardı teşekkürler
Kendi gorunusum önemli olan yalnız özel günlerde saclarima işlem yaparım hergün işlem yapmam
Yılbasi hediyesi alamayabilirim ama hediyeleri kabul ederim ha
Param olsa hepsini alırım çünkü fakirlerin seçme lüksü bile yok 😂
Haklısın yani Birbirinden havalı saç modellerine kim karşı koyabilir?
Çok güzel çok kullanışlı saç şekillendirme bu ürün sayesinde eziyet değil zevkli hale geliyor
saç sağlığı çok önemlidir Dyson ile sağlıklı saçlara sahip olmaz çok kolay sanırım.
Güzel kullanışlı on numara ürün
Seninle tanışmak istiyorum
Yeni yılda Yeni tarzla girmek ve şık olmak isterim ☺️
İlerisini de düşünmek lazım bugünü değil saç sağlığımız için bu gerek li diye dusundum
Çünkü saçlarım benim için önemli sağlıklı olması gerekir
Bence en havalısı hem saçların yipranmasina izin vermeyen bir model.
Ee zaten geri sayım 2021 ilk adım attığımızda baslamisti
Sac duzlestirici ile saclarina sekil veren erkeklerde var unutmayin 😅