Daha güçsüz ve kırık saçları istemiyorum daha gür ve düz bir yeni yıla girmek isterdim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bir yere seyahat ederken sürekli çeşitli saç şekillendiricileri yanıma almaktan bıktım. Her türlü saç sekillendiricisi olan Dyson mükemmel ötesi bir hediye olurdu :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
Dyson hem saç sağlığına dikkat ediyor hemde mükemmel şekil veriyor daha ne ne olsunki.
Yeni yıla saçımda biraz yenilikle girmek fena olmaz.
saçlarımı her yerde yapabildiğim bir şey hep istemişimdir çok güzel
Dalgali sacli cok seviyorum erkek gorusu manitama bundan alirdim
Dyson kalitesi tartışılmaz gerçekten. İşi biliyorlar
Beğendim merak ettiğim bir şey açıkçası yeni yıl inşallah güzel gelir iyi gelir bizlere 😔
Dyson saçlara zarar vermeden çok iyi şekillendiren bi ürün. paramı biriktirince bi tane alıcam.
Seçenek b güzel ve kokulu saç için öncelik bakim ve güzellik
öyle bu saçları gerçekten çok seviyorum muhteşem bir şey kesinlikle
Stres kaygı saçlarımı bir o kadar yıprattı keşke sağlıklı olsalar yeni yıl dileğiyle
Dyson sac sekillendirici efsane memnun kalmayan görmedim simdiye kadar
bir yaştan sonra evde hiç bulunmadı ve eksikliğini hissediyorum...
Tesekkurler güzel bence.. Tesekkurler güzel bence..
çok kullanışlı bi ürün yıpratmadan şekillendiriyor ve çok hızlı ben severek kullanıyorum
Gittiğim yerde lazım olursa kablosuz kullanabilirim ani çıkan gezmelerde falan ıyi olur bence.
Saç bakım ürünleri süper yeni yıla mükemmellikle girebilirsiniz
Kablosuz düzleştirici süper olabilir ya bence yapılmalı:)
Saç herkes icin ortak problem ve hassas oldukça da önemli
Çünkü kablosuz saç düzleştiricisini her yerde kullanabilirim
Hso be guzel bir gorunusu var saci da oldukca muthis yapicaktir eminim
Çoğu elektronik cihazın artık kablosuz seçenekleri mevcut zaten artık bu cihazda olması gerek
Tonları beni tatmin ediyor ve çok sevdiğim bir renk
Kesinlikle Sağlık Önemli Eski Saçımdan Eser Yok...🙂
Güzel ürün cok beğendim
Hosuma gitti tavsiye ederim
Kesinlikle alınıp denenebilir bir ürün olduğunu düşünüyorum
Saçım hassas o yüzden kurutma makinesi de özel olmalı bu yüzden Dyson
Bu konuda kesinlikle Dyson üstüne tanımam aldığı paranın karşılığını veren bir marka
o kadar katılıyorum ki😍
Güzel iyimiş beğendim saol sin teşekkür ederim size
Bol tavsiyeler için çok teşekkürler iyi ki KS sizleri karşıma çıkarıyor❤😁
Gerçekten KS sayesinde birçok markayı yakından tanıma fırsatım oldu, KS iyi ki var🌸
Saçıma şekil vermeyi çok seviyorum ama aşırı yıpranıyor
Dyson saçları ısıyla değil hava akımıyla şekillendirdiği için asla yıpratmıyor
Sac sekillendirici candır özellikle yılbaşında. Fönlu dalgalı vb vs sen nasıl istersen..
Daha güçsüz ve kırık saçları istemiyorum daha gür ve düz bir yeni yıla girmek isterdim
Bir yere seyahat ederken sürekli çeşitli saç şekillendiricileri yanıma almaktan bıktım. Her türlü saç sekillendiricisi olan Dyson mükemmel ötesi bir hediye olurdu :)
kesinlikleee
Saç şekillendirici farklı saç tarzlarını seviyorum 🌸♥️
ben de bayılıyorum ya
Saçlarımı düzken çok beğeniyorum o yüzden düzleştiricii
Saçım kısa olduğu için saç kurutma tercihim olurdu.
banyomda priz yok bu yüzden kablosuz olan en iyisi diyebilirim
Aşırı pratik bir ürün bence Dyson Corrale
Her yerde priz olmaya bilir ve biz kadınların her an bakımlı olması şart
Ben seçemiyorum hepsine birden sahip olmak isterdim:)
Harika düzleştirici kullandım hediye ederseniz çok iyi piyasadakiler rakip bile olamaz
Saçlara zarar vermeden güzel şekil ve sağlıklı olmalı bencd
düz saça bayılırım ve saçlarım kıvırcık bunun sayesinde istediğim o güzel düz saçlara kavuşabilirim
Saç gerçekten çok önemli bir insanı iyi göstermesi açısından vesaire inanılmaz önemli bir şey
Saçlarım herşeyim onlara zarar vermek istemediğim için az ısı kullanmak en iyisi
Isısının ve etkisinin çok güzel olduğunu duymuştum kablo priz derdi de yok ama imkan da yok :(
Yılbaşı yaklaşıyor maşam yandı bitane hediye etseniz çok makbule geçer
Ürün ile eğitim videosuda yollasalar farklı modeller için daha da güzel olur bence
Benim saçlarim ince telli acaba işe yararmi fon makineleri kabartiyo
Bıktım hergün saç yapmaktan. Ben uyanır uyanmaz saçlarım kendiliğinden bakımlı olsun.
Duzleştirici değilde biz baylara traş seti daha iyidir
Tabii ki saç düzleştirici çok pratik ve etkili bir alet. Herkese tavsiye ediyorum.
İyi de ben erkeğim, bunlar benim hiç bir haltıma yaramaz.
önce sağlıklı saçlar ondan sonra o saçlara verilen dalgalar.
Bir tane bende isterim fakat kablosuz olanı hayallerimi süslüyor
Saç kurutma makinesi. Şu an aşırı ihtiyacım var ve bu çok güzell 😍
Onemli olan sac sagligi. Guzel gorunmesi sonra gelir.
Tamda duslestirici ihtiyacim varken Dyson yap bi guzellik bee 😂 yeni yil hediyesi 😂
Saç şekillendirici isterdim
Saç düzleştirici olsun isterdim.
Kendimden memnunum desem😁