Saç Bakım 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? (Sayfa 5) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3739 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 76 kişi beğendi
hayatkaradag Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Çok güzel bilgilendiriniz teşekkür ederim 🥰 1 0 Yorumla
u lotus-patra Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Kablosuz olanı tercih ederdim büyük kolaylık. 1 0 Yorumla
Okyaannuss Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 91% +1 yıl Havalı ve etkili bir görünüm için bu ideal 1 0 Yorumla
Tarkangeldi Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 82% +1 yıl Saçlarım kısa maalesef uzatınca sevmiom 1 0 Yorumla
FunnySunny Takip Et Master Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Saç şekillendirici benim olsun isterdim ❤️ 1 3 Yorumla IceQueenn +1 yıl Ay ben de ben deee Yorumla FunnySunny +1 yıl 😄😄 Yorumla arkeologcu +1 yıl hepsi bizim olsun hepsi😍 Yorumla
Meranaz Takip Et Xper 5 Yaş: 31 , eic 77% +1 yıl Çünkü ısı gercekten saca çok zarar veriyor. 0 0 Yorumla
drifter00 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 85% +1 yıl Saç mı kalacak bu sıkıntı strese bakarsak :) 0 0 Yorumla
Morpheuss_ Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Dyson saç düşleştiricii ve şekillendirici 0 0 Yorumla
Sertsevenadammm Takip Et Yoda Yaş: 46 , eic 62% +1 yıl Kimse artık prizlere takılma istemiyor 0 0 Yorumla
matmazelling Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 83% +1 yıl Bir tane dysonum olsun isterdim. Ama çok pahalı.. 0 0 Yorumla
gözüdönenADAM Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 93% +1 yıl Tabi cantanin olmazsa. olmazi dir maşa 🤭 0 0 Yorumla
TeksasKaplanı Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Hepsi birbirinden güzel hediyeler emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
lavignegizliuye Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 50% +1 yıl bi tane Dyson düzlestiricim olsaydı ya.. 0 0 Yorumla
Pointer45 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 91% +1 yıl Erkek olduğum için saç kurutma tercihimdir 0 0 Yorumla
Tamu_yurek Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 81% +1 yıl Dyson ürünleri tartışmasız olarak bu işin piri 0 0 Yorumla
Geceaglayankiz Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 37% +1 yıl Saç sağlığı benim için çok önemli 0 0 Yorumla
Samsunlubiri Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 97% +1 yıl Şampuan alınsa yeter malum fiyatlar uçtu 0 0 Yorumla
By_Beyefendi Takip Et Xper 6 Yaş: 42 , eic 83% +1 yıl Başarılı ürünler sevdim herkes kullanmalı 0 0 Yorumla
Raegor Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 34% +1 yıl ihtiyacımız olan sac kurutma makinesi hadi bakim 0 0 Yorumla
E_sport Takip Et Bilge Yaş: 39 , eic 98% +1 yıl Mükemmel bir ürün. Tasarım, teknoloji harikası. 0 0 Yorumla
34derinokyanus Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 41% +1 yıl Dyson bu işin nirvanasi daha iyisi yok 0 0 Yorumla
gerçekdomateslikek Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 94% +1 yıl Hangisini seçtiğimi hatırlamıyorum 0 0 Yorumla
isparos Takip Et Master Yaş: 50 , eic 60% +1 yıl Düzleştirici isterim 😊😊😊 ilgililere duyurulur. 0 0 Yorumla
Özkan2224 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 53% +1 yıl Ütü daha iyi yapar eski yöntem her zaman iyi olur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
Kablosuz kullanım olsun tabiki
Çok güzel bilgilendiriniz teşekkür ederim 🥰
Kablosuz olanı tercih ederdim büyük kolaylık.
Sac duzlestirme makinesi isterdim 😊
Havalı ve etkili bir görünüm için bu ideal
Saç şekillendirici isterdim
Saçlarım kısa maalesef uzatınca sevmiom
Hepsi olamaz mi yaaa 😂😂
Saç şekillendirici benim olsun isterdim ❤️
Ay ben de ben deee
😄😄
hepsi bizim olsun hepsi😍
Genelde kısa saç sevdiğim için
Saçıma en faydalı olacak ürünleri:)
Kullanıyorum gayet basarili
Dyson varsa kalite vardır.
Saldım çayıra mevlam kayıra
Sonuna kadar Dyson. Guzel bir makine.
Saç şekillendirici güzel görünüyor
Çünkü ısı gercekten saca çok zarar veriyor.
Bence en iyisi bu çünkü..
Saç mı kalacak bu sıkıntı strese bakarsak :)
Hepsini bende istiyorummmmm
Dyson saç düşleştiricii ve şekillendirici
Kimse artık prizlere takılma istemiyor
Saç kurutma makinesini istiyorum
Bir tane dysonum olsun isterdim. Ama çok pahalı..
Saç kurutma makinesi güzel olur
Saç kurutma makinesi tabiki 😅😂
Tabi cantanin olmazsa. olmazi dir maşa 🤭
Bakımlı olmak şart çok çok
Hepsi birbirinden güzel hediyeler emeğinize sağlık
Bakım ürünü kullanmıyorum.
bi tane Dyson düzlestiricim olsaydı ya..
Şekillendiriciyi isterdim.
Erkek olduğum için saç kurutma tercihimdir
Prizleri sevmiyorum da ondan.
Hepsi diyebiliyor muyuz 😄
Dyson ürünleri tartışmasız olarak bu işin piri
Saç sağlığı benim için çok önemli
Saç kurutma makinesi bence
Dyson Airwrap Saç Şekillendirici 💜
Şampuan alınsa yeter malum fiyatlar uçtu
Başarılı ürünler sevdim herkes kullanmalı
Bence gayet başarılı bir ürün
Gerçekten güzel bir makinaya benziyor
ihtiyacımız olan sac kurutma makinesi hadi bakim
Gayet güzel model ve ürünler
Mükemmel bir ürün. Tasarım, teknoloji harikası.
Keşke Dyson 8 süpürgemiz olsa
Dyson bu işin nirvanasi daha iyisi yok
Saç kurutma çok güzel onu isterdim
Bence saç kurutma makinesi iyi olur ))
Hangisini seçtiğimi hatırlamıyorum
Şekillendirici ben istiyorum
Düzleştirici isterim 😊😊😊 ilgililere duyurulur.
Saç kurutma makinesine talibim 😂
Saçlar cok kırılıyor kırılmaması herkes icin iyidir
Bütün ürünler şahane teşekkürler
Dyson varsa zaten sorun yok
Saç sağlığı her zaman daha önemli
Ütü daha iyi yapar eski yöntem her zaman iyi olur
Kablosuz olanı tercih ederim şahsen