Saç Bakım 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? (Sayfa 6) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3739 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 76 kişi beğendi
Arteka12 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 68% +1 yıl Güzel içerik olmuş saçlarına değer verenler için 0 0 Yorumla
seaman_01 Takip Et Yoda Yaş: 37 , eic 92% +1 yıl Biraz fiyatlarda indirim yapılsada alabilsek. 0 0 Yorumla
zimbateli34 Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 98% +1 yıl saçlarım dökülmeseydi fön kullanıyordum :) 0 0 Yorumla
yorgunyalniz Takip Et Guru Yaş: 42 , eic 32% +1 yıl Şekil verecek kadar uzun değil saçlarım :) 0 0 Yorumla
ozelinianlat Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 90% +1 yıl kesinlikle saç kurutma makinasi diyorum harika 0 0 Yorumla
Benimolsadecebenim Takip Et Master Yaş: 36 , eic 63% +1 yıl A şıkkı dedim eminim son kararım :) 0 0 Yorumla
kanadimkirik Takip Et Xper 5 Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl prizle kim uğraşmak ister ki ya en az oyu almış😿 0 0 Yorumla
Smttkn54 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 , eic 70% +1 yıl Saçı olmayanın isteyeceği şeyler değil bunlar☺️ 0 0 Yorumla
ayselişkolik Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 89% +1 yıl Teşekkürler kardeşim güzel bir sunum olmuş 0 0 Yorumla
Bahtıs2ikpiyade Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Saç kurutma makinesi benim olmasını isterdim 0 0 Yorumla
GokyuzundeBirHayalet Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 62% +1 yıl Hepsi iyi ama benim favorim baska 0 0 Yorumla
GünesiBaglasamAya Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 90% +1 yıl Kablosuz saç şekillendirici tercihim olurdu. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Saç şekillendirici var zaten. Ama yinede bütün hepsi benim olsun. Gerisi random. 0 0 Yorumla
DEĞERLİERMEHMET164 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 81% +1 yıl Güzel bir ürün kaliteli bir ürün 0 0 Yorumla
Vaveylaa49 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 79% +1 yıl bakımsız bir saçı neden şekillendireyim ki. 0 0 Yorumla
Manquer Takip Et Master Yaş: 36 , eic 99% +1 yıl Süpürge güzel olur.. düzleştirici var zaten 0 0 Yorumla
VaybeFatih Takip Et Xper 7 Yaş: 29 , eic 36% +1 yıl Saç bakımı çok zor bence nasıl oluyor 0 0 Yorumla
SEDAT_YILDIZ_ADANA Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 74% +1 yıl Saç kurutma makinesi kesinlikle 0 0 Yorumla
Hemşerim1 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 , eic 53% +1 yıl Bir kadına alınabilecek en güzel hediyelerden 0 0 Yorumla
demirbukey Takip Et Xper 5 Yaş: 61 , eic 86% +1 yıl dağınık bir saçı hiç bir bayan istemez.. 0 0 Yorumla
DoçentDoctorCivanım Takip Et Xper 3 Yaş: 29 , eic 62% +1 yıl Dyson en iyisi bence her zaman. 0 0 Yorumla
Bayanmasochist Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Saç şekillendiricim olsa güzel olurdu 😊 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 , eic 97% +1 yıl Saç düzlerştirici en iyisi galiba 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
Dyson Supersonic saç kurutma makinesi
Vallaha ne olursa olsun bu sekilde olmaz
Saç şekillendirici olabilir
Güzel içerik olmuş saçlarına değer verenler için
Saç şekillendirici olabilir bence
b sectim cok havali cok iyi
Biraz fiyatlarda indirim yapılsada alabilsek.
Kesinlikle saç kurutma makinesi olur
Harika olmuş ellerine sağlık
Saç kurutma makinesi diyorum
Saç şekillendirici daha iyi
Harika bir ürün herkes kullanmali 🤪
saçlarım dökülmeseydi fön kullanıyordum :)
Şekil verecek kadar uzun değil saçlarım :)
sçları yıpratmaması iyi bir özellik
uzun saçım olsa keşke, teşekkürler
kesinlikle saç kurutma makinasi diyorum harika
A şıkkı dedim eminim son kararım :)
Güzel bir paylaşım olmuş...
Parasını da söylesen keşke 😀😀
Aşırı ısı almadan kurutmak
Düzleştiriciyle her saç şekli yapılır.😍
Düz saçlara çok ihtiyacım var
prizle kim uğraşmak ister ki ya en az oyu almış😿
Saçı olmayanın isteyeceği şeyler değil bunlar☺️
Teşekkürler kardeşim güzel bir sunum olmuş
Saç kurutma makinesi benim olmasını isterdim
Hepsi iyi ama benim favorim baska
Kablosuz saç şekillendirici tercihim olurdu.
Saç şekillendirici var zaten. Ama yinede bütün hepsi benim olsun. Gerisi random.
Güzel bir ürün kaliteli bir ürün
C gerekli diğerleri var ztn
bakımsız bir saçı neden şekillendireyim ki.
Süpürge güzel olur.. düzleştirici var zaten
Saç bakımı çok zor bence nasıl oluyor
Herşeyin başı sağlık dır.
Bence saçlar çok aşırı önemli
çok çok iyi baıldım :D :D
Saç kurutma makinesi kesinlikle
Hepsinden birtane almayı düşünüyorum
Sac sagligi cok onemli bi konu
İyi cnmm ne güzel kullanak
Bir kadına alınabilecek en güzel hediyelerden
Saçı yumuşak yapacak ürün lazım
Dyson yakinda seni alacağım az kaldı:)
dağınık bir saçı hiç bir bayan istemez..
Dyson en iyisi bence her zaman.
Dyson var saaaa sorun da yokkkkk
Saç şekillendiricisi iyi👍
Saç kurutma makinesi iyiymiş
Önceliğim saç sağlığım diyorum
Evet o yüzden saç önemli bakmalıyız
Dyson çok iyi ya iyi marka
Harika Olmuş Bayıldımmm💫🌺💭👼
Sac şekillendirici güzel olurdu
Saç şekillendirici istiyorum😬
Saç şekillendiricim olsa güzel olurdu 😊
Dyson sen harika bir detaysın
Saç düzlerştirici en iyisi galiba
Varsa Dyson tıraş makinesi. :)