Saç Bakım 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? (Sayfa 7) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3739 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 76 kişi beğendi
Baranliveme Takip Et Guru Yaş: 47 , eic 72% +1 yıl Kaliteli ürünleri ile hayatı kolaylaştırıyor 0 0 Yorumla
sjshdydbdghshs Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Hepsi harika kesinlikle muhteşem hepsi olabilir 0 0 Yorumla
Mange Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Dyson bi harikaa bütün aletleri efsane gerçekten 0 2 Yorumla IceQueenn +1 yıl gerçekten öyle tüm ürünleri mi harika olur bir markanın Yorumla Mange +1 yıl @IceQueenn kesinliklee Yorumla
Subarusti Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Dyson kablosuz saç düzleştiricisi güzel olabilirdi 0 1 Yorumla hoşgezeninhoşkalfası +1 yıl keşkeee Yorumla
ÇıldırmışÇıldırık Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Dyson gerçekten mükemmel. aldım ve iyi ki almışım 0 0 Yorumla
poyrazaci Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Ben alırım ya isteyene bna almalarına da gerek yok 1 0 Yorumla
princessscindirella Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Güzel ürünler güzel güzel reklam da güzel 0 0 Yorumla
Piyensess96 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Saç şekillendirici tabikide 0 1 Yorumla haydilililili +1 yıl Dyson Airwrap gerçekten harika ya Yorumla
Aaaggba Takip Et Xper 1 Yaş: 43 +1 yıl Aşırı sıcaklık saçları fazlasıyla yıpratıyorr 1 8 Yorumla Tatlı_günahlar +1 yıl 😉👍 Yorumla Tatlı_günahlar +1 yıl Uzun mu saçların Yorumla Aaaggba +1 yıl @Tatlı_günahlar evett yeni kestirdim Yorumla 5 yorumu gör Tatlı_günahlar +1 yıl Aaa ne güzel iyi etmişsin değişiklik iyidir bazen. Nasıl oldu peki kısa saç yakıştı mı himm güzel buldun mu yeni halini 😊 Yorumla Aaaggba +1 yıl @Tatlı_günahlar kısa saç daha çok yakışıyor diyebilirim Yorumla Tatlı_günahlar +1 yıl Evet bazı kadınlara kısa saç yakışıyor gerçekten. Bende seviyorum bazı kadınlarda kısa saçı daha güzel duruyor Yorumla Tatlı_günahlar +1 yıl Bu arada t.. k.. p.. atıp karşılık verir misin lütfen rica etsem. Şimdiden teşekkürler 😎👍 Yorumla Aaaggba +1 yıl @Tatlı_günahlar ettim Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
Hepsinden istiyorum 😄 😍 😍
Kaliteli ürünleri ile hayatı kolaylaştırıyor
Saç düzleştirici. Dümdüz saçlar için favorim
Saç kurutma makinası güzel olur.
Hepsi harika kesinlikle muhteşem hepsi olabilir
Dyson bi harikaa bütün aletleri efsane gerçekten
gerçekten öyle tüm ürünleri mi harika olur bir markanın
@IceQueenn kesinliklee
Dyson kablosuz saç düzleştiricisi güzel olabilirdi
keşkeee
Dyson gerçekten mükemmel. aldım ve iyi ki almışım
Hepsi birbirinden güzel, çok işe yarıyor
hepsi de güzel düz saç severim
Saç sağligim icin benim olmasi mümkün mü acaba
Saçımız yokki derdine düşelim.
Benim için hangisi uygunsa yarı kel biriyim.
Ben alırım ya isteyene bna almalarına da gerek yok
Öncelik saç sağlığı gerisi teferruat. 🙂
Koskoca bir yıl daha gitti ömrümden be.
Dyson Airwrap muhteşem bir şey ya
B seçeneği desem olur mu acaba
Güzel paylaşım teşekkürler
Güzel ürünler güzel güzel reklam da güzel
Saç şekillendirici tabikide
Dyson Airwrap gerçekten harika ya
Alırım bir dal fön makinesi sal gelsin hacı 🤌🤌🤌
Hangisini isterlerse onu alırız artık
Bilmem hepsi güzeller kararsizjm
Yeni yıl hediyesi olarak sevdiğim adamı isterim
Önce saç sağlığı diyorummm
Benim saç çok kvıırcık olduğundan düzleşmiyo ki
Saçlarımı hep kısa kestiririm bakıma gerek yok
Saç kurutma makinesinin sıcaklığı süper :D
Ben saçımı şekiklendirmeyi çok isterimm
çok güzel olmuş eline sağlık
düzleştirici iyi olurdu gerçekten
Teşekkürler, güzel paylaşım.😊
güzel içerik evet beğendim
Ayyyy çok güzeller.. Fiyatları ne kadar acaba
Şahane bir paylaşım süper
Güzel paylaşım olmuş. 👏 👏
Önce sağlık diyorum. Çünkü saçlarıma önem veririm.
hepsini seçebiliyor muyuz😍
a'yı seçiyorum yani kurutma makinesi herhalde
Daha havalı görünüyor. Tercihim bu olurdu.
Dökülme önleyici olabilir
Ortadaki ürün sanırım en ideali
Hiçbirini istemem hala 1 ay var zaten
Çok güzel marka kaliteli bir ürün
Saç şekillendirici keşke benim olsa 🥳
Param yokki alalım yani neyse
Teşekkürler bu bilgiler işe yarar umarım
ben bılmem esım bılır mmmmmmmmmmmmmmmmmm
Dyson almak isterdim ama çok pahalı
Önce sağlık görünüş önemli değil
Güzel bir paylaşım olmuş harika
İhtiyaç ne ise o olmalı bence
Hepsi olsa fena olmazdı sanki
B bence daha iyi geldi bence daha iyi
Aşırı sıcaklık saçları fazlasıyla yıpratıyorr
😉👍
Uzun mu saçların
@Tatlı_günahlar evett yeni kestirdim
Aaa ne güzel iyi etmişsin değişiklik iyidir bazen. Nasıl oldu peki kısa saç yakıştı mı himm güzel buldun mu yeni halini 😊
@Tatlı_günahlar kısa saç daha çok yakışıyor diyebilirim
Evet bazı kadınlara kısa saç yakışıyor gerçekten. Bende seviyorum bazı kadınlarda kısa saçı daha güzel duruyor
Bu arada t.. k.. p.. atıp karşılık verir misin lütfen rica etsem. Şimdiden teşekkürler 😎👍
@Tatlı_günahlar ettim
Farklı saç stillerini denemek
Saç şekillendiriciyi kullanan var mı?
Hiç biri bi hediye etmem 😂
Kablosuz hayat özgür hayat olduğu için