Saç Bakım 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? (Sayfa 8) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3739 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 76 kişi beğendi
Zirveye_Yükseliş Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Saçlar beyazlıyor yok mu şöyle organik boyalardan? 0 0 Yorumla
Mertaşkıı06 Takip Et Xper 1 Yaş: 40 +1 yıl Her hali ile güzel kadınlar Güzl e bence olmuş 0 0 Yorumla
Dostoyevski0 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl A çünkü saçım kurumazsa hasta olurum kısa ve net 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
Ah keşke benim olsa fakirim alamiyorum
Bence saç kurutma makinası daha önemli 🥺
Kablasuz düzleştirici çok gerekli
Saçlarım her zaman önemlidir benim için.
sık sık ihtiyacım olan tek şey.
Umarım benimde böyle bir cihazım olur
Kadınlara özel ben kaçar burdan
çok mükemmel bi saç düzleştrici gerçektende
Yeni yılda harika gözükmek işte bu kadar kolay
Sac modelleri önemli. yeni yıl yeni model
İyi makina kaliteli kesin alcam
Param yok olsa alırdım ama yok
Çok memnun olurdum hediye gelse
kesinlikle Dyson Airwrap olur
Bence en güzeli Dyson Coralle :)
Kaliteli kullanışlı bir ürün bence
Elseve severim ben loleray
Saç şekillendirici benim olsun isterdim
Dyson her zaman bir numara.
İyi olmuş tamam süper harika
Saçlar beyazlıyor yok mu şöyle organik boyalardan?
bırı alsada kullansak:) walla
Saç düzleştirici çok ıyı olurdu
Ben isterimde bana hediye etmeznkimse
Saç şekillendirici en iyisi
Saçın daha kolay şekillenmesi çok iyi
Tabi ki önce sac sağlığım diyorum
Saç insanı gösterir çünkü
hoşuma gitti ondan olacak
Güzel bir ürüne ait, tavsiye ederim
Bilgilendirmeniz için teşekkürler
Her hali ile güzel kadınlar Güzl e bence olmuş
Saçımda kalıcı etki bırakması
herşeyiyle mükemmel olmuş
Bence de. Ozgurce sac sekillendirmeliyim
Saç düzleştirici tabii kiii
Orijinalini yaptığımız için defne sabunu yeterli
Saç kurutma makinesi işe yarar
Bende Dyson istiyorum artık zamanı geldi
Kablosuz saç düzleştiricisi harika olurdu ❤️
Daha güzel bir saç yapma makinesi bence
Saçı yıpratmadan dalgalı yapıyor
Kabarık saçımı adam eden ürün
heran elektrık gıtsın istemıyorum
,
Uzun saçı olan düşünsün bunları.
Saçlarım cok hassas kırılgan,
Hepsini alabilirim mümkünse
Dyson bu işin Apple’ı kesinlikle.
Aldim bile ben hediyasjEmeğine sağlık
Kablosuz birşeyler olabilir
Güzel alınabilir hediyelik
A isterdim kurutma makinesi gibisi yk
A çünkü saçım kurumazsa hasta olurum kısa ve net
hepsi çok güzel ama paramız yok :(
Dyson çok iyi kardeşim kullanıyor ve memnun
Dyson açık ara en iyisi bence. ^^
Saçım her zaman çok önemli..
Saç kurutma makinesini isterim
Bencede KizlarSoruyor çok güzel bir yer
Dyson kesinlik le bence tabi