Saç Bakım 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? (Sayfa 9) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3739 2022 için geri sayım şimdiden başladı! Bu saç bakım ürünlerinden hangisini yeni yıl hediyesi olarak istersin? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 76 kişi beğendi
ordaysamburdayım Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Saç şekillendirici bence gayet iyi gösterir 0 0 Yorumla
__MADHUBALA__ Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Saç düzleştirici olurdu saçlarım epey kıvırcık 0 0 Yorumla
by_meraklı Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Bence baya iyi kullanım ve kalite bakımından süper 0 0 Yorumla
FirdevsinkızıBihterr Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl Düzleştirici olabilir sekillendirci var 0 0 Yorumla
milkshake1907 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl En güzel hediye Dyson seti ben çok seviyorum 🥳💖 0 0 Yorumla
__myDREAM__ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl sevgilim aldı bana bunu hediye çok güzel ürün 0 1 Yorumla hoşgezeninhoşkalfası +1 yıl bence harika bir hediye olmuş, güle güle kullan💟 Yorumla
dearcolonel Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Erkek olduğum için Fön makinası tabikide 0 1 Yorumla hoşgezeninhoşkalfası +1 yıl harika bir tercih bence Yorumla
Wiolinist Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Hepsi birbirinden güzel görünüyor seçemedim🤷🏻♀️ 0 0 Yorumla
Yuzemeyendenizkizi Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Saçlarım en kıymetlilerim yakmasın kırmasın yeter 0 0 Yorumla
Yaramaz1rahip Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl A sağlıklı saç olmalı ki istediğini yapabilesin 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
285Cevap
Saç şekillendirici bence gayet iyi gösterir
Dalgalı saçlar her zaman 1 adım öndedir
Güzel ürüne benziyor güzel mi acaba
Hmm güzelmiş ya sevdim bunu bak
Saçlarım zarar görmesin fazla ısı olmasın
kızdan kıza farkettiği için
Saç düzleştirici olurdu saçlarım epey kıvırcık
İkincisini isterdim uygun olur
Eşim kullanıyor çok memnunuz.
Bende daha iyi ve kullanışı
Saça yön vermek daha güzel ve iyi.
İhtiyaçtan dolayı bu ürünü alırdım
elektriğe kapıl daha şekil olursun
İlik saç sağlığıdır bence
Bence baya iyi kullanım ve kalite bakımından süper
Dysona güveniyorum tabikide
Ben hep alışveriş yapmıyorum
Dyson mavi kesinlikle hepsi mukemmell
Düzleştirici olabilir sekillendirci var
Kisa surede ise yaradigi icin
saç şekillendiriciyi isterdiim
Çok güzel ürün. Keşke benim olsa.
keşke benimde saaçım olsa
Beni tamamen prize bağlı kalmamak cezbetti
Dyson ürünlerine bayılıyorum!
Kaliteli firma kaliteli ürün
Saç düzleştirici havalıymış
Saç ısınması nedeniyle saç dökülmesi çok oluyor
Kalite asla tesadüf değildir
Dyson saç duzleztirici gerçekten çok iyi
Kablosuz duzlestirici farkli gozukuyor
En güzel hediye Dyson seti ben çok seviyorum 🥳💖
Çok güzelmiş teşekkür bilgilendirdiğiniz için
En güzeli bu bence saçlara bakım açısından
Bence elinle yap daha güzel olur.😅
Kalıcı ve mükemmel saçlar için ❤️
çok güzel nir aktivite ksk
muhtesemm sacli kadinlari severim
Hepsini isterim ki olsunda
Yeni renkler süper ya bencede
Havalı saçlarıma destek Dyson bende isterdim 😊
sevgilim aldı bana bunu hediye çok güzel ürün
bence harika bir hediye olmuş, güle güle kullan💟
Hoşuma gidiyor onun için sectim
Erkek olduğum için Fön makinası tabikide
harika bir tercih bence
Dalgalı saç bana yakışmıyoooo
Dyson marka çok iyi ya çok iyi
Çok ısı vermenize gerek yok zararlı
Önce saç sağlığı diyorum saç önemlidir
Saçımın sağlığı şeklinden daha önemli
Hepsi birbirinden güzel görünüyor seçemedim🤷🏻♀️
Saç şekillendirici benim olsun isterdim
Daha iyi gibi kablosuz saç şekillendirici
Dyson Airwrap en iyisidir.
fark etmez hangisinin olduğu
Ne o öyle kablo mablo ugrasilmaz :)
Saçlarım en kıymetlilerim yakmasın kırmasın yeter
Ben havluyu savunuyorum :d
Düzleştirici süper olurdu
A sağlıklı saç olmalı ki istediğini yapabilesin
Çok etkili memnunum bu üründen