Görüşler için teşekkürler
Saçlarını kısacık kestiren kız arkadaşınızdan soğur musunuz?
Görüşler için teşekkürler
Perso saçla ilgili bir durum yok seni sevmiş alışmış ısınmış biri saçını kestirdin diye senden soğumaz şahsi görüşüm bir kız arkadaşım olsaydı ve kanser gibi bir lanete yakalanmış saçları dökülmüş olsaydı ondan soğuyup vazgeçmez destek olmak için bende saçlarımı kazıtırdım
Yakışana yakışıyeahh
Oh yeahh manyakk bdndj😱😂😂😌
ya ben bir kere kestirmiştim la casa de papel tokyo gibi sevgilim çok beğenmişti uzun halini daha çok seviyor yalan yok ama öyle soğuma iğrenme olmamıştı
Soğurum tabe niye sıfıra vurdurmadın diye sfgj
Shhsh
Cevap
60Cevap
Hayır, soğumam, kendi saçı kendi kararı der geçerim.
Kısa saç kadın mı? Oww dostum kısa saç kadın ananem gibidr. Hiç de yakışmaz. Evlerden ırak. Ben rapunzel kız seviyom. Saçından çekip seks yapması güzel oluyor.
Bana ne ya istediği gibi kestirsin. Bugün ben de kestirdim hem de kısacık.
Erkek saçı gibiyse yakıştırmam ama soğmam sonuçta ben onun karakterini ruhunu sevmişim ama yakıştırmam yani
Hayır, kendisi o şekilde mutluysa aksine onun mutluluğuna ortak olurum. Onun mutluluğu ve huzuru daha önemli.
Çok uzun saçlı kızlar beni daha çok çekiyor. Ama eski nesillerde kaldı. Artık hiçbir kız o kadar uzatmıyor. Belki ilerde eşim olursa.
Sogumam.. Ama artık saç trasini benimle beraber Turan erkek kuaforudeki Aziz ustada yaptırması gerekir 😅
Uzun saçlar daha çok yakıştırıyorum kadınlara.
Kadından ziyade erkeklere bile yakıştırıyorum.
hayır soğumam.. saç onun saçı istediğini yapabilir...
Soğumam. En kısa hali çene hizasında olsa iyi olur.
Herkese yakışmaz.. yakışanı uzun saçlı halinden daha güzel olabiliyor ama..
Cok cesur bir hareket bence iyice hayran bile olabilirim
Ben bop saç çok seviyorum benden soğuyabilirsiniz☺️
Valla bakış açım degişir.. Saça önem veririm niyeyse mantıklı bir açıklamamda yok..
Kendim bile kısa saçlı oldugumda bir tuhaf hissediyorum aynada tanımadık bir tipe bakıyorum alışamıyorum :))
Kendini nasıl mutlu hissediyorsa onu yaptırsın bunun için soğuk olunur mu
Fotoğrafdaki gibi ise güzel ama tamamen kısa olanlar güzel olmuyor birde aşırı feminist oluyor öyleleri.
Oda bir şey ben kazıtan gördüm keyfine hastalıktan değilde öyle olan ben bir kızda uzun saç görmek isterim
Merhaba.
Uzun saçlı bir girlim.
Kısa saç bence çok güzel model ve eğer ki kız arkadaşıma yakışırsa çok mutlu olurum. Ama yakışmazsa da sorun etmem, uzayınca bir daha yaptırmaması yönünde fikrimi beyan ederim ona.
Tabii kadın dediğin uzun saçlı olur bence size çok yakışıyor kestirmeseniz daha iyi
Yoo, absürd durmuyorsa sorun yok. Kendisi öyle rahat hissediyorsa devam edebilir.
o’na yakışıp yakışmadığı konusunda fikrimi söylerim
Onun aldığı karara saygı duyarım
Sırf bu yüzden soğuyorsa ne diyeyim artık çok tuhaf değil mi
hayir bu onun kendini nasil hissettigine bagli
Kısa saç 》》》》》 tüm saclar
Soğumak mı , aksine hepten hastası olurum
Hayir cok hos oluyorlar...
Kısa saçlı kız hoşuma gider
Yok be kadına çok yakışıyor
Dİrek ayrılır başka kız bulurum kendime
Yakışana yakışıyor yani
Evet saçını tutup atçılık oynayamayacağız
Vay kızlar uzun saçlı erkekler den hoşlanıyor
Hayır soğumam. Seviyorsam her haliyle severim.
Hayır sogumam kel yapsın dahi isterim
Sağlıkla ilgili değilse soğurum.
Sürekli aynı kısalıkta olursa soğurum.
Soğumam ama kestirmesini istemem
Hayır tabi ki neden soğuyayım.
Kısa saç kadında sevmiyorum
yok soğumam saçla sevmedim sonuçta
Yooo seksi oluyor bana gore
bunu sevmediğimi bile bile yaparsa evet soğurum..
Erkek Fatma modeli 😃
Soğumasam da asker arkadaşım olur
Hayır. Saçla alakası yok.
Maskulen saç daha çekici olur
Hayırrrr. Küt saç kadınlara yakışıyor aslında.
Ben onu saçı için sevmiyorum ki tabikide hayır
yoo kısa saç bence hanım kızlara yakışıyor..
Aynen küserim. dalga mı geçiyorsunuz
Bilmem goz alisana kadar bi tuhaflik olur
Lezbiyen olduğunu düşünürüm
Yooo aksine daha sxsi olur
Kendine yakıştırıyorsa neden soğuyayım.
Asla ne alaka
Sogumak degilde uzun sac favorimmmmmmmmmm..
En sevdiğim...
yo soğumam
Soğumam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?