Görüşleriniz için teşekkürler soruyu da beğenebilir misiniz?
Sevgiliniz evde kullandığınız saçınızı görse sizden soğur mu?
Görüşleriniz için teşekkürler soruyu da beğenebilir misiniz?
Merhaba, soğumaz bence. Şunu anlamıyorum sevdiğin birinden nasıl saçma sapan küçük detaylar için soğursun ki? Tabi ki seviyorsa soğumaz soğuyacaksa bu nedenden dolayı direkt ayrılırım zaten beni sevmiyor demektir bu. Keyfi bilir isterse soğusun isterse de soğumasın.
Valla efendim benim eşim, ben işten geldikten sonra özlemle sarılıp aşkım cicim bitanem diye şaklabanlık yapıp sarıldım nasılsın diye,, kendisi kendini geri çekerek suratımada bi pisliğe bakar gibi bakıp ben senle nasıl evlenmişim sen ne çirkinsin dedi... O günden beri de hiçbir kadının bana seni seviyorum sözüne ya da beni sevebileceğin hiç inanmadım... Haaa bu arada bende kendisi hasta diye saçını ellerimle kazıyıp sonrada kendi saçımı kazımıştım ki kendisini aynada öyle görüpte üzülmesin benim yaptığımda ona destek olsun diye düşünmüştüm.. Ama yanlış kişi için yanlış şeyler düşünmüşüm efendim...
Soğumaz herhalde 😀
Beraber metallica açar kafa sallariz hatta.
Teşekkür ederim
Rica ederim uzun saçlı beyfendi hsjjs
Evde başka saç mı kullanan var 😂 neyse odur yani
Cevap
30Cevap
Soğumaz bence..
Bu yüzden soğuyacaksa defolup gidebilir..
Merhaba.
Sevgilim yok. Olsada evde kullandığım saçıda görse sorun yok ev hali sonuçta tepeden topuz ya da at kuyruğu yapmışımdır muhtemelen buda herkesin en doğal ve en samimi olduğu klasik bir hali olsa gerek.
Soğursa soğusun evin içinde tuvalet giyip bir kraliçe edasında dolaşacak halim yok heralde. Ben salaş olmayı seven bir insanım. Evde de gayet pespaye dolaşıyorum. Saçlarım hep dağınık topuz karman çorman falan ben halimden memnunum.😄
Temizlik yaparken ocağı tellerken kek çırparken videolar attım soğan insan soğusun devam edersek yıllar sonra görecek zaten sonra bu dolandırıcılık falan diye düşünüyorlar e görsün işte kendi bilir ben buyum
Bugün koltukta mayışırken çok dağıldı ama sevgilim olsa ve görse beğenirdi daha doğal ve seksi ,, bence🍷
Sprey kullandığım için saçım pek bozulmuyor ki ailede genetik bir saç uzama şekli var. Kendiliğinde şekilli olduğu için herhangi bir sorun olmazdı. Yağmur dahi saçımı bozmuyor.
Ben soğuyacağımı sanmıyorum, sonuçta insanın en rahat ve salaş olabildiği yer olmalı evi. Yalnızken tabii. Aynı evi paylaşırken değil, o zaman insan kendine biraz özen göstermeli.
Denemek kolay atın o sekilde bir resim hala ilişki devam ediyor mu bakın sonuçta bunun ucu evlilik o yüz mutlaka makyajsız görünecek bir gün ben böyle bir travma ile yaşayamam atarım önceden 😂

tam olarak böyle ne eksik ne fazla lşözxkjchvufıeolskö
ŞLKDFSJİHŞLSJDFŞPĞ, DSŞLG
@the_vampire_diaries xlşdofıuhjdkslowp9euırhfjkdslşğwpoeufhjdkwlopğe094875uy4hj3
😂😂😂😂😋
bu görseldekini yapıyordum bi ara ama dışarıda 😀 bunun kıvırcığını düşünelim 😀
neyse evde saçımı görse bi fark olmaz tek fark topuz yapmam 😂
Sogumaz saclarim guzel verdigim sekilde guzel ama ben soguyabilirim o sacini basini taramadan daginik gezerse. Sac kirmizi cizgimiz😏😄
dağınk saçlı erkek çekicilii...
onun evdeki bir hali yüzünden de sen ondan soğuyabilirsin 😅böyle düşün böyle şeylere o güzel kafanı takma
Ev halim dışardaki halime göre tabiki daha rahat ama evde bile aynaya baktığımda kendimden korkacak şekilde pasaklı ve dağınık dolaşmam
Soğumaz. Evde de genelde toplu ama keyfime bağlı yani her sabah kalkınca bir şekil yapıyorum işte. Örerim, topuz yaparım, açarım...
Ay soğusun. Ona dikkat edem buna şöyle yapam.. kıllı bacaklarını gerip oturuyorlar bizim ev saçımızı mı beğenmeyeceklermiş
şu soğuyabilir diyenlerin samimiliğinden istiyoruum
Dışarıda nasılsam evde de öyleyim bence soğumaz evde bile özen gösteriyorum kendime
Evde örgü kullanıyorum soğursada napayım snki kendi ingiltere prensi gibi takılacakta
neden sogusun kı?
sonucta oda bir rihanna degıl.
Görebilir. ben de onun görebilirim. Bunda bir sakınca görmüyorum.
Sabah uyandıktan itibaren rutin bakımı mi yaparım öyle bisey olmaz yani
Salık veya arkadan tutturuyorum kancalıyla soğumaz sanmıyorum
Kadin milletine ani şafak baskınları yapmak lazım. Zira sahtecilikte çok ileri seviyedeler..
Gercekten seven insan bundan soğumaz diye düşünüyorum
Sabah kalkınca muhakkak tararım saçlarımı. Soğuyacağı bir durum yok yani ortada.
Soğumaz ve soğumam en güzel hali doğal halidir zaten
Yooo daha çok aşık olur 😂
Soğuyabilir yani pek emin değilim sjxjdjdj
Kızların en güzel hali ev halidir bence.
soğumaz cunkı dogalım :D
Bence sevgilum beni her halimle beğenmeli
Bence hoşuna giderdi. Dağınık oluyor.
O tarz saçlara bayılıyorum olduğu gibi kalsın.
Soğumaz örüyorum veya salık bırakıyorum
Soğumaz çünkü az saç kullanıyorum sister 🤣
Sevgilim olmadı ki hiç
dışarıda da pek farklı değilim soğumaz o yüzden
Sanmam ama yinede bilemem
Evde de bakımlıyım bebeğim ben💋
Kizi dikkat cekmek icin koyduysan, basarilisin.
Saçlarım o kadar uzun değildir.
Erkekler bu konuda kadınlara göre daha şanslı
Beni seviyorsa soğumamalı
Benim evdeki halim de aynı disardaki halimde aynı
Soguyacaksa niye benle birlikte
Dağınık be kötü kesin der bu ne laaa
Saç ile soğuyacak sevgilide ne bilim
Soğumaz. Fön çekmeden rahatlayamıyorum.
Evlenince görecek sonuçta, napacaz?
Soğumamalalı, yoksa bir ömür nasıl geçecek. 🙂
Eve özel başka saç kullanmıyorum
Soguyacaksa keyfi âlâsı bilir.
sorun değil
soğurdu
Soğumaz
Aşık olurt
Aşık olur
Kızların ev hali güzel
Hayır...
Saç kullanmıyorum🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?