AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
136Cevap
Burada suçlu olan ailen kusura bakma. Ne varmış saçı uzunsa? Bu ailelerin saçma sapan uyduruk tavırları insanı çileden çıkarır. Aileni ikna et. Kimse kimsenin kişiliğine , giyim kuşamına , adetlerine, inancına, tarzına karışamaz. Bu ne saçmalıktır ya?
Erkek arkadaşını değil aileni ikna et. Bunun dinimizde de yeri var ve osmanlı dönemlerinde dedelerimizinde kullandığı bir model. Onlara ters gelen ney gerçekten anlamıyorum.
"Tanistigim erkekler hep sapıktı. Bu beyefendi biri ne demek kabul etmiyorum yeeeaaaa" yap
"Ilerde kel olacak zaten kullansin simdi" diye çıkış
Sana tavsiyem şu olur ailenle konuş en azından annenle mesela de biz böyle alışmışız ama oda böyle büyümüş bir anda değiş diyemem de oda babana anlatsın eğer gene hayla karşı çıkıyorsa erkek arkadaşınla konuş açıkla sonradan tekrar uzatabilir saçını 😊
seviyorsa keser kesmese de demek seni sevmiyor yol ver gitsin. sonuçta ailen sevmiyorsa yapacak bişey yok. o saçlar kesilecek okadar yoksa kız mız yok. :)
Erkek arkadaşının saçı değil karakteri önemli. Eğer kaliteli bir karaktere sahip ise ailene bunu yansıtmalısın. Önemli olan saçlarıyla onu kabul etmeleri değil karakteri, duruşu ve iyi kalpliliğini göstermesi. Erkek arkadaşına farklı yollarla saçı hakkında konuşabilirsin. Mesela ya senin hiç kısa saçlı görmedim fotoğrafın var mı? Ya da acaba saçını kessen nasıl olur? Vs. Şekilde onun saçını kesttirmeye ikna edebilirsin.
Ya aileni ikna etmen gerek uzun saçlı damada. Ya da erkek arkadaşınla konuş evlenene kadar saçını kesmesi gerektiğini. Eğer kesmezse başka türlü çözüm de kısa peruk takması olacak 🤷♀️
Bence sevgilini ikna et kestirmesi icin kesmiyosa bitir ailelerden daha onenli degil böyle sürmez yani ailelere uyulmazsa ilerde daha cok sorunlar oluyo
Sırf saçı böyle diye evlenmeyi düşündüğü birinden ayrılsın mı bu nasıl bir zihniyettir
Hayır tabikide ama böyle gidersede ilerde aileler cok sorun oluyo
Ailelerin ne yaptığı önemli değil ki onlar evlenmiyor sonuçta. Önemli olan 2 kişinin bir birini sevmesi, anlaması. Gerisi hallolur
Öyle kolay olmuyo iste istemesende etkiliyo cevrede cok örnekleri var
Sen onu böyle sevdiysen kabul ettiysen değiştirmek için zorlamamılısın. Erkek arkadışa söyle rahatsız olduklarını ama senin böyle beğendiğini, bakalım ne yapıcak. Ailenle de konuşmalısın sonuçta erkek arkadaşının krarı sırf saçı uzun diye beyenmemeleri kabul edilemez.
Ailenin yaptığı yanlış olmuş. Bence güzelce konuşarak aileni ikna etmeye çalış. Önemli olan insanların içidir. Saçı kısa olupta gereksiz olan çok insan var. İkna etmenin bir yolunu bulmalısın bence önemli olanın insanın huyunun olduğunu göstermeye çalış.
Ya uzun saç ben çok severim ne olacak ki uzun saçı varsa hiçbir şeye engel değil bence aileni ikna et istediği saç modelini kullanabilir erkek arkadaşın
söyle evlenene kadar kessin... sonra uzatır yine ne olcak
Bu nasıl söylenir hiç bilemiyorum
tatlı tatlı söyle sevgilim ailem seni çok sevdi sadece saçın ile ilgili biraz rahatsızlık duyuyorlaelr ben bu halinle seni çok beğeniyorumde ama benim için onların da gönlü olsun evlenene kadar saçlarını kisaltmani istesem benin için çok mu sey istemiş olurum de.. seni seviyorum önemsiyorum ailemide önemsiyorum de.. benim için yaparmiisn bunu de... evlendikten sonra istedigin kadar uzat vs de
Uzun saç, kadının özelliğidir.
Ailenin tavrı çok sert ise bu konuda sevgilinle konuşmalısın. Ama sertliği ile değil. Yumuşak olarak. Tatlı dil ile.
Nasıl kadının özelliği oluyor
Sevgilim peruk taksın de ki saçin ikestirdir evlendikten sonra eşinin saçi uzun olarak kalir evlendikten sonra boşan demezler
Yani olabilir İnsanların ön yargısı gayet normal erkek arkadaşına söyle geçici bir süreliğine kesin sonra yine uzatsın kökü onda nasıl olsa
Boşver benim babamın ne dediği umrumda bile olmazdı çünkü uzun saç erkeklerde bende seviyorum bir şekilde babanı ikna et
Ailem nefes alsın yeter modunda lar ama sanırım damadı ikna etmek daha mantıklı. Sonradan yine isterse uzatır zaten
Herkes yazdığı yorumlarda haklı haksız diyemem ama sen sevgilini ikna et ailen mutlu olsun evlendikten sonra yine uzatır 😀
İş o aşamaya gelmeden bi foto gösterseydi önden arkadan 😀 adamı ona göre işlerin mesela aşkım benim için saçlarını keser misin falan 😀😀😀
Ya saclarin ya ben diycen 😂 bende sevmem uzun sacli erkek ahahahha
Esime zamaninda kestirdim uzun saclari bende
Tekrar uzattımı saçlarını eşin merak ettim de
Ya bikaç kere heves ettide kestirdikten sonra kendide anladı kısa saçın kendisine ne kdr yakıştığını tekrar uzatmadı. Bide ben her defasında iltifatlar yağdırıyom saç kestirdiğinde resmen tekrar tekrar aşık oluyom onunda tabi hoşuna gidio hiç uzatim demio. Ama gerçektende saçı kestirince 10 yaş gençleşio
Ne güzel hakkınızda hayırlısı olsun mutluluklar. :)
Tşkler 🤗
Rica ederim :)
Söyleyince hemen kestirdi mi :D
Ya bizde şöyle oldu o benden hoşlaniodu. Ben hiiç oralı değildim. Sonra haber yolladım uzun saçlı erkeklerden hoşlanmıyorum diye bikaç gün içinde kestirmişti 😁 zaten orda anladım niyetnin ciddi olduğunu. Ama snn için sorun değilse ailene noluyo anlamadım yani bi düşündümde 😅
Aileni ikna edemiyorsan el mahkûm sevgilinle konuşacaksın. Sevgilin bunu kabul etmese yeridir ama belki senin için fedakârlık gösterebilir...
Anlayış göstermelerin gerek helede sen bu durumdan rahatsız değilsen ıkınızın hayatı basit sorunlar bunlar çözülür
bi konuşsan belki seni anlayışla karşılar. belki de erkek arkadaşın böyle bir şeyi tahminliyordur. hazırlıklıdır.
evlenme öncesi saçını kestirir bir fedakarlık olarak. evlenince ne isterseniz yapın. tek sorun bu olsun çözülür..
Zor bir durum benim de saçlarım böyle uzundu. Geçen sene Kurban Bayramı'ndan sonra köye gittim. Babam az kalsın beni eve almayacaktı.
ailen değil sen evleneceksin çok karıştırma bence
sen karşındakini tanımaya çalış sana uygunsa ailene laf söyletme
İnsanları görünüşüne göre sevmemekte ne cahilligin daniskasi saçma bunu ailene soylemelisin sen evleniyorum sonuçta onalr degil
Babana Johny Sinsi tanıt derim, daha kısa saçlı veya kel heriflerin ne kadar tehlikeli olduğunun farkına varır ikna olur. 😃
bu dünyaya kimseyi mutlu etmek için gelmedin hayat senin sonuçta. al aileni karşına ciddi şekilde anlat insanları dış görünüşüyle yargılamasınlar ve tabularını yıksınlar
Okuduğum en haklı yorum
Her zaman ailenden tarafta ol. Babanın gözü tutmadıysa vardır onda bir bokluk.
Geri kafali aileler az kaldi yeni nesil böyle olmaz insallah
Erkek arkadaşın sçlarını kesebilir yine uzar sonuçta
Aileni ikna et kuzum saç kesilir ama karakter eklenmez...
Çok saçma geldi bana. Sevgilinin dış görünüşünü niye yargılıyorlar ki.
Neden ailen mi uzun damat ile yaşayacak Sen onla yaşayıp beraber olacaksın. Aile kuracaksın.
Aileni ikna edemiyorsan erkek arkadaşından kesmesini iste. Sonuçta kökü onda tekrar uzatır.
Kabul etmeme gibi bir lüksleri olamaz. Bans kimse zorla birşey dayatamaz buna izin vermem.
Önemli olan senin görüşün, ailenin rızasını alıp öyle evlen, tek konu saçsa bu gereksiz bir mazaret
Eğer bir gün dış görünüşü düzgün içi iyi olmayan biriyle evlenirsem daha mı mutlu olacaksınız de
Ailen belki onu oyle kabul eder sekilciligi bırakmaları için uğraşman lazım biraz
ya bende muhafazakar bir insanım ama hafif uzun saç ve halka küpe bazı erkeklere çok yakışıyor bence sırf saç için bir insanı yadırgamak istememek kötü aileni ikna edebilirsin umarım
umarım :(
Barış Manço, Cem Karaca. Galiba peygamber efendimizin de saçları uzunmuş. Yakışana yakışıyor. Ailen çok cahil dış görünüşe bağlamış. Damada günah
Çok saçma. Saç kişiliğe etki eden şey değil. Değişen şey.
Sevdiğini kabul etmeliler burda senin mutluluğun söz konusu
bence ailenin isteğini söyle zaten sana olan sevgisi gerçekse ciddiyse kabul edip keser
Çok önemliyse kesitrin gitsin gavyevkendikten sonra uzatır hdhf
Evlendikten sonra *
Bir saç için sorun çıkarmaz ya kessin gitsin. Senden önemli değildir bence onun için.
Saçını zenciler gibi ördürsün. Öyle olunca olduğundan daha da kısa görünür.
Saçı uzun diye evlenemiyorsan evlenme
Çünkü sen kendi kararlarını ve geleceğini ailene anlatamamışsın Ailende senin mutlu olmanı istemiyor gibi
Öyle bir şey deme aileni ikna et bir şekilde anlamıyorum şu insanları... 😡
Bence ne olursa olsun onu o şekilde kabullenmeliler
Uzun saçlı olmak ayıp mı o zaman Barış Akarsu Barış Manço gibi sanatçılar ayıp olsun diye saç uzatmışlar 😀
@JAPANMOTORS işte yani mesele uzun saçta değil isterse rapunzel olsun isterse başka şeyi toplum olarak artık aşmak lazım
Toplumun cahilliği ile alakalı bunlar sorun saç değil aslında 😀
Yabancı Türk fark etmez uzun saçlılar baya karizmatik çokta iyi yakışıyo saçla kişilik ya da erkeklik ölçülmez kısa saçlı erkek erkek mi oluyo kısa saçlı olduğu için 😀Ben birgün kavga gördüm uzun saçlı adam 3 kişiyi 3 çüde kısa saçlıydı yamulttu hepsini sokakta 3 çü arkasına bile bakmadan kaçtı
İnan bilmiyorum. Ama bence öyle bir erkeği yanından bile geçmem
Çirkin keller gösterilir uzun saçlı damada şükrettirilir
Ailenin boyle bir sebepten sorun yaratmasi o kadar sacma ki
Katılıyorum
Siz karışıklıkli birbirinizi beğeniyorsaniz ailelerin böyle bir şart kıstas koyması hiç mantıklı değil. Herşey tam bir saçı mı fazla öncelik bu özellik olmamalı
Ailenin saygı göstermesi gerekiyor. Şahsen bende kesmezdim.
Neden istemiyor acaba? Saçının uzun olması onu kötü bir insan mı yapıyor merak ettim.
Ailen saçını dikkate alan birinin ailecanlı olduğunu düşünmüyor çünkü ülkemizde normal biri saçını uzatmaz sıkıntılı takıntılı biri uzatır yabancı biriyse sorun olmaz aksi halde uzak dur.
Sevgilin saçını senin için kesmiyorsa bırak öylece kalsın. Ne demek bı saç bu ya. Yine uzatır.
Şu cahil düşüncelerinizden bıktım
şu an benim saclarım sirtima geliyor 1 metre saç var :))) ben şahsen kesmem hayatta
Çocuğa yapma bu işkenceyi, tamamen ailenin yobazligi onlarla hallet sorununu