AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Kendini nasıl hissediyorsan öyle olmalısın sırf o istediği için değil sende istiyorsan eğer.
Kendini nasıl iyi hissediyorsan saçını o şekilde kullan.
Sen istiyorsan kes istemiyorsan boşver onun söylediğini
Hayır. Saç kestirmek moral bozuyo, sevgilinin yanında topla önleri gevşek bırakıp ya da perçem kestir. Curtain bangs diye arat googleda. Kurtarır bence
Bir başkasının sözüyle hareket etme bu hayat senin gönlünce yaşamanı tavsiye ederim😊
Sadece kendin istediigin için kes! Saçını uzun mu kullanmayi seviyorsun uzun kalsın
Obmre denilen şey var. Denedin mi? Şimdi kestirirsin 😂 beğenmez bırakır. Gelecek kişi de kısa sevmez. Eşinden hariç kimsenin sözü dinlenmez. Eş ayrıdır.
Kimse için kendini değiştirmemelisin. Kalbinden nasıl geliyorsa ve sen nasıl mutluysan onu yap🎈😊
Yakışıyor demiş kes dememiş neden uzattığın saçlarını kesiyorsun ki
banka hesabına 250lira falan bağışta istersin az sonra?
Sacini kesmek seni mutsuz edecekse bunu yapmamalisin
Kestirince mutlu olacak mısın, önce onu düşün. Kimse için kendini değiştirmeye değmez.
Kısa sac sevgılız ATAMIZDAN gelıyor
Bizim burda 15 fırına mercimeği 18 mercimek köftesini 25 de aile sofrasını kuruyolar 😂 açık net 29-30 yaşını geçmiş kadın evde kalmış net.
Neden sap kalasınki seni seven her halinle sevsin kendini hareketlerini düşüncelerini insanlar hor görüyor diye asla değişme insanlar çekemez kıskanır sen sen olmalısın bence tavsiye al ama emir kipi kullandırtma kendine
Alakasız ama şey soracaltım flört ne oluyor birisiyle flörtleşmek yani nelerden onun flörtün olduğunu anlıyorsun?
ilk günden her istediğini yaparsan sıkıntı yaşarsın
Bir saç yüzünden ayrılacak kadar da toxic ilişki olmaz zaten
Ya kendini böyle şartlamamalısın. Evde kaldım diye bir şey de yok biri gelir biri gider ve kimse için bir şeyleri istemeyerek yapma beğenen her halinle beğensin.
Eziklik. Sen ne beğenmiyorsan o. Saçının uzunluğu bahane eden erkeğin ta...
Hayir s'en kendine yakistiriyorsan kestirmelisin birinin istegi icin degil 😊lutfen iyi dusun sonra karar ver.
Gençler sırf sap kalmaktan korktugunuz için kimseye itaat etmek zorunda değilsiniz koyun a.. ına rahat olun kimse kimseye mecbur değil
100 kişiye fikir sor ama aklın ve yüreğin neyi uygun görüyorsa sen onu yap en azından ben yaptım der pişman olmazsın ama fikir sormak da iyidir
evde kalmamak için yapmak eziklik. istiyorsan seviyorsan yap. biri seni sevecek diye yaparsan onun sonu gelmez. seni seven saçını değil seni sevmeli
Sap kalmamak icin değil eger onu seviyorsan ve istersen yapabilirsin
Sirf ayrilmasin diye yapman komik ya da
Sirf seni aldatmasin diye
Başkaları için değilde kendin için bir şeyler yap bence. Uzun saçlısın diye senden ayrılacak hali yoktur?
Hayır tabii ki nasıl rahat ediyorsan o şekilde kal..
Hayat senin hayatın kimseyi ilgilendirmez, bence umursama
Son şanslarını iyi değerlendir kestir gitsin. Bu gidişle evlilere 3. olursun.
Sevdiğin kişinin isteklerini önemseyebilirsin ama istemiyorsan kestirme tabiki
bence bi 5 sene kadar daha bekleyebilirsin, kestirmeeee...
Birinin lafına gore hareket etme bnce kendin nasıl ıstıyosan oyle davran
Tabikide hayir başklarinin dediklerini yaparsan hayatindan zevk almaz mutsuz olursun
Kendin de seviyor ve yakıştırıyorsan, kestir. O, onun için yaptığını düşünsün..
Evde kalmak kendi isteklerinden kendine duyduğun öz saygıdan daha önemliyse tabi neden olmasın
Nasıl mutluysan öyle kal ve ona da söyle evde kaldığın falan yok cık bu kafadan 🌺
Sirf o dedi diye yapacaksan yapma, kendin de yakistiriyosan yap
Sen kendine yakıştırıyomusun kestirince mutlu olacaksan kestir
İnsan ufak çocuktan da fikir ala bilir niye eziklik olsun
flört kim köpekmiş afedersin de:D
Kendine yakısanı bul :)
evde kalmamak için ne ya :Dasadasd
Korktuğun şeyden vazgeçmek üzerine eğit kendini
Hayır alakası yok ama kendin ne istiyorsan onu yap
Kendin de kısa saçlı halini beğenmiyor musun?
Bende istersem olur. Baskasi icin degismem
Saçma bir çıkarım. Herkes istediğini yapsın
Bu arada erkeklerde kısa saç fetişi türedi.
Kadin da kisa sactan nefret ederim
Hayır böyle şeyler yapmana gerek yok
Senin içinden geçen onemli
Merak etmedim değil :d
Kendinden ödün verme. Gerekirse sap kal.
ben hep saptım ezik miyim
yani saçma işte
sevgilin yoksa eziksin gibi algı var
özgüvensiz insanların saçma düşünceleri işte
dışarda yalnız başlarına hiçbi aktivite yapamayan insanlar...
@MYnameİSwhat birde sap kalmamak için demiş. sadece görünüşlerine bakarak birlikte olan insanları anlayamıyorum sanki vitrinden kıyafet beğeniyolar. ben 23 yaşıma geldim hala iyi anlaşabileceğm aynı kafada bir kıza denk gelemedim ve sevgilim olmadı ama bunu hangi ortamda söylesem anormal bakıyorlar inanmıyorlar
sen en mantıklısını yapıyosun
en basitinden dışarda yalnız başına bi sinemaya gidemeyen, yürüyemeyen, dışarda yemek yiyemeyen insanlar işte böyle sap kalmıyım diye sevgili ararlar, yalnız kalmıyım diye arkadaş ararlar
Özgüvenli bi insansa kendine yetebilir, kendi kendine mutlu olmasını bilir
Ben öyle yapıyorum
tip konusunda da haklısın, örneğin ben tipine bakmadan (ki tipi iyi değildi-bunu söylemek zorundayım) sırf karakterinden, davranışlarından, düşüncelerinden dolayı hoşlandığım çok erkek arkadaşım oldu
:D açıkçası yakışıklı ve zengin erkeklere hiç güvenmiyorum çünkü daha tehlikeli ve daha çakın olduklarını düşünüyorum-genelleme yaptım biraz :d
çapkın*
@MYnameİSwhat şu an çalıştığım yerde benden büyük abiler var birisi anlatıyor range roverla ünide götürdüğüm kızlar diye bide arşiv yapmış onu gösteriyo telefondan. adam şu an evlenmiş evlendiği kız ilahiyat mezunu akraba, kadının dışarı çıkması bile yasak kaynanasının alt katında oturuyormuş. yani zengin adam kendini parası için kullanmaya gelen kızları kandırarak geçirmiş hayatını birde yobaz abiler var onlara göre kadınların tek görevi hizmet ve çocuk büyütmek evde, bunlar bide eşlerini aldatmaya yer arıyolar her molada kızlarla tanışabilmek için şekilden şekile giriyolar ve hepsi ağır müslümanlar 5 vakit namaz kılıyolar ben müslüman olmadığım için bana cehennemde yanacağımı söylüyolar
işte biz bnlara şerefsiz diyoruz
o range roverla götürdüğü kızlara da afedersin ama kaşxar diyorum ben
adam zaten şerefsiz pislik
önemli olan karakterli, düzgün bi insan olabilmek
onu yapamadıysan zaten geri kalan her şeyi salla gitsin, bu işler dine bakmıyo
@MYnameİSwhat daha neler neler var ya 3 aydır çalışıyorum burada benim çalıştığım bantda 30 kişi felan var sürekli konuşuyolar bensadece dinliyorum geçenlerde bir akademisyen kadını kocası yakarak öldürmüştü ya o konu açılmıştı diyolarki kadın haketmiştir aldatmıştır buna masada çalışan kadınlarda katılıyor bunlar yüzünden artık mizantrop olucam hedeflerimi değiştirdim ilk fırsatta yurtdışına kaçıcam halkın hiçbir dine hiçbir siyasi görüşüe hiçbir karşıt görüşteki insana saygıları yok ben böyle insanlarla hayatımı sürdüremem
Canının istediğini yapmalısın.
Neyi istiyorsan onu yapmalısın
hayır tabii ki kendine yakıştırdığını yap.
Millet koca bulamıyor, adamı sıkı tut...
Yok daha neler
kimse için istemediğin birşeyi yapma