Boyum kısa ve bunu çok kafama takıyorum. Haksız mıyım sizce?

1.70 boyundayım ' aslında çok fena boy sayılmaz' ama çok kafama takıyorum bu durumu. Uzun boylu erkekler bir çok konuda daha şanslı çünkü ' duruş baskınlık ' çoğu kadının dikkatini çekme vb konularda. Haksız mıyım sizce?
Boyum kısa ve bunu çok kafama takıyorum. Haksız mıyım sizce?
Cevapla