Yaş 30'u geçti hala flört aşamasında cebelleşiyorum. 2 yıldır saçlarımı uzatıyorum ama kısa saçlı fotoğraflarımı gören flörtüm daha çok yakıştığını söyleyip, kestirmemi istedi. Evde kalmamak için dediğini yapmalı mıyım?
Flörtüm bana kısa saç yakıştırıyor, sap kalmamak için başkalarını dinlemek eziklik mi?
Evde kalmamak için dediğini yapıp onun kölesi olma. Eğer sen de eski saçlarını özlediysen neden olmasın kestirebilirsin ama sırf başkasını kaybetmemek adı altında kestiriyorsan bırak gitsin. O insana kaç yaşında olursan ol kestiğin saçların kadar bile değer verme.
Saçmalama kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle takıl ;) biri seni beğensin diye kendinden ödün veren bir kadını hiç bir erkek flört aşamasından ileri görmez. Geçirse bile sevgili olur eğlenceli vakit geçirmek için kullanır eğlenirsiniz sonra tak sepeti koluna herkes kendi yoluna ;) seni beğenen her halini beğensin ki sağlıklı bir ilişki ve ömürlük bir birliktelik olsun ;)
Bu sadece bir öneri. Şu an seni bu halinle beğenmiyorsa kısa saçlı halini beğense nolacak? Ileriyi düşünelim. Sürekli onun istediği gibi bi tarzın olmasa seni sevmeyecek güzel görmeyecek mi yani? O halini daha çok beğenmiş olabilir tabi bu zevk meselesi ama hadi saçını kes yoksa olmaz bu iş dememiş. Düşüncesi bu şekildeyse zatn söylenecek söz bile yok, salla gitsin öylesyle olmaz. Bak mesela sevgilim bana doğal saçımi çok yakstrdi fotograflarmi görünce. Ama bir yılı geçti bu fikrini duydum duyalı, ben saçımı boyamaya devam ediyorum. Çünkü ben bunu istiyorum. ya da saçımı düz seviyor ve onun için bunu bazen yapıyorum ama ben istemesem yapmiyorm. Tabiki karsidakine güzel görünme isteği, onun gönlünü hoş tutmak için fikirlerime önem vermek güzel şeyler. Ama her zaman değil ve sen istemiyorsan asla yapılacak şey degl.
Öncelıkle arkadasın kısa sacın yakıstıgını söylemıs bunda cok alınacak durum yok. Aslında bazı kadınlara cıdden kısa sac cok daha kadınsı ve cekıcıılk katabılıyor. Mısal benım profıl resmım bana aıt bende kazıyorum ve uzun olsa bu kadar yakısmaz 15 yıldır kazıyorum ve hıc bır kız arkadaşım sac uzatmamı ıstemedı benden . Sen kendın deıgısklk yapmak ıstıyorsan kesebılırsın ama başkası ıstedı dıye degıl keske fotonu koysaydın bızde daha mantıklı yorum yapabılırdık yakısıp yakısmayacagına daır ama ben kısa saclı kadınları cok daha cesur ve tarz bulurum hatta ınstegram kullnıyorsan bır arkadasım var lında malici muhtesem otesı yakısıyor eger aşırı kılon yoksa ve vucut ve kafa yapın musaıtse sorun yok tabıkı sende ıstıyorsan yoksa nıye evde kalasın
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ablacım inşallah trolsündür ya
Bak 24 yaşındayım özgüvensizin tekiyim hayattaki tek hedefim üniversiteyi bitirmek ve evde kalacağıma eminim çünkü ruhsal bozukluklarım var (doktor teşhisiyle öğrendim) birsürü antidepresan kullanıyorum yani aklı olan beni almaz Şimdi bir flörtüm olsa bana deseki """""saçını topuz yap öyle daha güzelsin"""" Topuz ya topuzdan ne olur ki ama yapmam çünkü sevmiyorum çünkü canım istemiyor.. İsterse terketsin en kötü ölene kadar bekar kalırım
sen şu an kısa saçlı olmakta sakınca görmüyor olabilirsin bencede görme ama sen onun istediklerini yaparsan bu sefer daha büyük şeyler ister Bakarız ya de ve konuyu kapat
Yavuklum desen kro derlerFlortum diyince mi modern oluyo? Ayrica evde kalmis felan degilsinBizler pazardaki tezgahta secilen elmalar değiliz... O yuzden secilmemis olma korkusu da gereksiz. Evlenmeyince evde kalmis olmuyorsun. Medeni hal tercihini bekarliktan yana kullanmis oluyosun... Hepsi bu...
bence yapmamalısın kendi kararlarına göre yaşamak her zaman iyidir ayrıca baştan şımartırsın hemen de sözümü dinledi der ağırlığını koy böyle beğendiğini söyle :) şayet ilişki ilerlediğinde kısa bir dönem bu saçı kestirir onun için yaptıgını söyleyebilirsin ama flörtken hiç olmaz ya
O haldeki fotoğrafını beğenir ya da beğenmez yorumda yapar.
Ama sonuç olarak seçimine saygı duyup karışmamalı.
He bana kalsa eski karımın saçlarının bir yanını sıfıra yakın diğer yanında doğrusu en fazla 3-4 santim kesilmiş ve ay tozu grisine boyanmış olmasını tercih ederdim.
Aslında bende kadında kısa saç severim elbette ama birey olarak kendi fikri bence daha önemli, şöyle ki partnerimizin her istediğini yaparsak bizim kendi zevk ve isteklerimiz? madem belli kalıpları var kendi kendisi ile beraber olsun bence daha iyi, Fikrim bu sadece
Yanlız kalmamak için bir şeyler yapmak genel olarak ezikliktir. Güçlü insanın yanlız kalmaya cesareti olur. Sen ne istersen onu yaparsın, seni kabullenen o şekilde kabullenier.
Ayrıca sap kalmak nedir yahu? Yanlız kalmak demek daha kibarca.
Evde kalmak ne garip bir laf. Evlenmek zorunda mısın?
Saçın uzunlugu ya da kısalıgı yüzünden evde kalacaksak bırak kalalım derim ufak bir noktaya takılma bence saçına gelince karşındaki insana nekadar değer veriyorum diye sor kendine degiyorsa keatir saçlarını bazen gereğinden fazla değer soytatiyi kral ya da kraliçe yapar buna kendin karar vermelisin...
Bu konu çok su götürür bence, nedenine gelince siz kendiniz için mi bir başkası içinmi,2 eyerki evlenecekse bunun için istiyorsa? irelde sizi neler bekliyor belli değil 3 sizi beğenen böyle beğensin 4 etrafınızda hemcinsleriniz ne diyiyor saçınız kısılağı hakkında yazacak çok şey var daha
İşte bu yüzden yeni ilişkiye başlanıldığında hep güncel resimleri tercih ederim ben de.. Kısa saçlı hallerimi gören kestir diyor. Bu açıdan göstermiyorum. Seni uzun saçlı halinlre beğendiyse o halinle dr sevmek zorunda. İşine gelirse.. Zira uzun saçlı halini de istersen kısa saçlı şekle büründürebilirsin. İlla kesmek zorunda da değilsin. 2 gün sonra terk etse ne olacak? Garanti mi verecek sana?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Neden evlenmek istiyorsun ki? Bekarlık çok güzel, kendini geliştirebileceğin upuzun bi hayat oluyo önünde ve çökmüyosun, bütün evli yaşıtlarım çöktü ama beni 25sanıyor herkes Ama tabi çocuk içinse bişey diyemem, bu kötü dünyaya çocuk getirmek isteyenleri anlamasam da saygı duyarım
Hiç kimse, kimse için yaratılmadı, herkesin birilerinden önce bir hayatı vardı, birilerinden sonra da hayatı devam ediyor, Birisi yakışmıyor kısa kestir der diğeri uzun biri sarı yaptır Bir diğeri siyah vs vs, Sen nasıl seviyorsan Öyle yaşa bırak hadi ordan olsun gitsin, evde kal hiç değilse Kovit olmazsn,
İstersen 90 yaşına gel, hiç önemli değil. Evde kalmak birinin himayesi altında kalmaktan iyidir hayatım. Ayrıca sırf saçını kestirmiyorsun diye seninle konuşmayı kesmeyi falan düşünürse şimdiden gitsin zaten
Şu yaşıma kadar kimse beni beğensin veya onaylasın diye yaşamadım yaşamayı da düşünmüyorum. Kendimi nasıl iyi hissediyorsam o yum. Herkes fikrini söyler ama sonunda kendi bildiğimi yaparım. Keyifli geceler.
Kimsenin lafi ile kendine bisey yapma. Birak uzun kalsin. Seni begenen zaten her türlü begenir. Saclarini kesersin o begeniyo diye 2 ay sonra ayrilalim der. Kalirsin oyle. Bu seferde bu saclarimi basil uzatirim diye sorarsin.
Sap kalmaktan korkup sürekli birilerine ihtiyaç duyup her önüne gelenle flört etmeye çalışmak ezikliktir ve eğer seni her halinle beğeneniyorsa zaten sana değer vermiyordur. (Kusura bakmayın biraz ağır konuştuysam eğer ama olay bu yani)
eğer bunu bi öneri şeklinde söylediyse neden olmasın ama kestir şu saçını ya tarzında bi gönderme ile söyledi ise ne olursa olsun ezdirme derim çünkü flört aşamasında ezen evlenince neler yapmaz canım:/
Bunu düşünüp, burada soracak kadar kafana takılmış bir şey ise bence bu ilişkide bir sorun var. Kestirmeni istemiş olabilir evet ama kestirmiyorsun diye senden ayrılacaksa bırak, ayrılsın ve gitsin.
Neden evde kalasın ki insanları umursama bence.. bide başkası için kendi saçlarına kıyma değerini bilmelisin bence Saçları olmayanlar var sence değer mi birisi istediği için kestirmeye?
Flört için saç kesilmez. Hatta flört için bu tarz şeylerin yapılması çok saçma. Anca kendini rahat hissedeceğim şeyleri yapmalısın. Bence onun için olmasından çok kendin için bir şey yapmayı dene.
evde kalmak tabiri çok yanlış bence insan hangi yaşta olursa olsun kendi kendine yetebilmeli yoksa başkalarının kölesi olmaktan başka hiçbi şey yapamaz
Ezikliğin ta kendisi seni beyenen böyle beğensin hayat başkalarını dinlemekle olsay ohoooo nasıl seviyorsan öyle kullan saçını insanlrı tipine göremi seçiyormuş o yaa
Sana kısa saçın yakıştığını dile getirmiş... Kendisinin kısa saç sevdiğini değil yani... İkisi arasındaki farkı çözebilirsen.. Evde kalmayacağını anlamış olursun... 😉😉😉
Bence insanın kendisine saygısı olmalı , başkası için yaşamamalı. Evde kal yani nolmuş Dünyanın sonu mu? İnsanlığın umudu senin evlenip çocuk yapmana mı bağlı?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
" Evde kalmamak için dediğini yapmalı mıyım " bunu yazarken hiç mi onurun zedelenmiyor senin? Nasıl bu kadar kendini kucultebiliyorsun hayret bir şey 🤦
İstediğini yap o istediği için kendinden taviz verme kendini nasıl daha iyi hisediyorsan öyle davran
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kestirmezsen terk mi edecekmiş? Ayrıca o seni almazsa kimse almaz mı? (evde kalmamak terimini kullandığın için böyle sordum yoksa kim neyi alıyor) he bi de kimlerle flört ediyosunuz böyle 🙄
Bence başkası istedi diye yapma seni istiyosa öyle sevsin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Belkide baskasi seni uzun sacli begencek? Ozaman nasil uzatacaksin, sac uzatmak kolay mi oyle. Kisa sac da bence kadina yakismiyor ki uzun sac cirkin i bile guzel yapiyor.