Düğünüm olacak, kaynanam pahalı diye istediğim kuaföre yollamıyor. Ne yapmalıyım?



Sürekli gittiğim kuaför gelin başını 1250 TL'ye yapıyor. Kaynanam isyanlarda, pahalıymış daha uyguna yapan yerler varmış. Gerçekten çok güzel yaptığını biliyorum saçları, en özel günümde istediğim kuaföre gidemeyecek miyim ya? Şimdiden başladıysa ileride de büyük sorunlar yaratır mı?
Düğünüm olacak, kaynanam pahalı diye istediğim kuaföre yollamıyor. Ne yapmalıyım?
Düğünüm olacak, kaynanam pahalı diye istediğim kuaföre yollamıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla