Nişanım evde oldu, ben bir defa düğünüm olsun iki üç kez salon tutmayayım dedim.
Nişanlım ve ailesi sadece nikah olsun bitsin diyor.
Geçinmek zor farkındayım ama ne bilezik ne altın biçtik üstelik lafını etmek istemiyorum kendi babamdan bana ev kalıyor kentsel dönüşüme girecek nişanlımla ben ödeyeceğiz borcunu ev sahibi olucaz.
Buna rağmen değersiz hissediyorum bi düğünmü çok görülüyor yani
Nişanlım ve ailesi sadece nikah olsun bitsin diyor.
Geçinmek zor farkındayım ama ne bilezik ne altın biçtik üstelik lafını etmek istemiyorum kendi babamdan bana ev kalıyor kentsel dönüşüme girecek nişanlımla ben ödeyeceğiz borcunu ev sahibi olucaz.
Buna rağmen değersiz hissediyorum bi düğünmü çok görülüyor yani
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bu tür şeyler gerçekten saçma buluyorum, yaşlısı var çocuklusu var vs eğlenmek istiyorsanız kafe kapatabilirsiniz, yat kiralanabilir bir orta yol bulunur, ama kız tarafı ev veriyorsa kira ödemeyecekseniz de düğün olabilir
Düğün diyip geçme bir sürü masraf ev alınacak o evin içi doldurulacak bunlar kolay iş değil. Durumları yoktur zorlamamak gerekir. İnsanlar gelip oynayıp gidecekler diye o kadar masraf yapmanın bi anlamı yok
Bir sene var bu bir sene içinde yapamıyosa ne diyim yani
Para öyle kolay kazanılmıyor maalesef
Ev önünde yemekli nişan tarzı düğün yapın yakın dostları çağırın olsun bitsin
Konuşurak halletmeye calis olmuyorsa ayrık cimrilik bu ve degersizlik
Ya dugunsuz evlilik mi olurmus
Napcan dugun bos is