Saçlarını kazıtan erkek kesinlikle sakal bırakmalı onu da jilete vurursa olmaz çok kötü oluyor. Peki sizce hangisi?
#Kuaförünüz KS'de Soruyor✂️🤗
#Coiffeurcan


#Kuaförünüz KS'de Soruyor✂️🤗
#Coiffeurcan






Sakal yakışır sakal🙏 herkesin yüz tipine göre belki ama uzun da yakışır kısa da🙏 ama sakal olmalı
Teşekkür ediyorum 🙏
Rica ederim
Uzun sakalı hiç yakıştıramadım erkeklere. Hele bir de saçlar kazınmışsa sakın yapmasın
Kısa sakal yakışır gadası
Cevap
5Cevap
Kısa sakal. Uzun hoş durmuyor.
Yüz tipine göre değişir bence. Ama kısa sakal daha iyi olur.
Kısa sakal ve bazi erkeklere bu tarz saç çok yakışıyor.
Uzun sakal hiçbir erkeğe yakışmazzz, kirli sakal yapın
Kısa sakal hastasıyım , tıraşlı erkekleri itici biliyorum
Kısa olan ilk resimdeki gayet ii
Erkeğin yüzüne bağlı kesin konuşamayacağım
Kişisine göre değişir
Kirli sakal bence
Bilmiyorum insan kendine yakışani yapar
Kısa sakal.
Kısa sakal
Saçlarını kazıtmasalar daha iyi..;))..
Kısa bence.
Bunlar ateş ediyor
Canı ne istiyorsa onu yapsın 🤭😀
Erkekten erkege degisir
Yüz tipine göre değişir.
Kısa
Kirli sakal
Kısa
Kısa sakal
Kısa sakal.
Uzun
Kısa sakal
Kısa
Kısa sakal
Kısa net
Kısa
Kısa tabiki
Uzun sakal
Kısa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar