14 Şubat’ta tüm ilgiyi toplayacak kadar havalı bir saç stiline sahip olmak ister misin? O halde, sık
Saç Bakım Sevgililer Günü Saç Modeli İçin Hem Pratik Hem Havalı 7 Fikir! Saçlar Aşkla Hazırlansın! (Sayfa 4) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3028 Sevgililer Günü Saç Modeli İçin Hem Pratik Hem Havalı 7 Fikir! Saçlar Aşkla Hazırlansın! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 58 kişi beğendi
Özlem_12_ Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl Bende düzleştirici almak istiyorumda markalı birşey bakiyorum 1 0 Yorumla
ResulYkslll Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Kadından kadına değişir ama siyah saçlı beyaz tenli zayıf bir kıza kıvırcık saç harika gidiyor 0 0 Yorumla
Nazcaxx Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl saçlarım hemen kırıldığı için hiçbir şey kullanamayan ben :( 0 0 Yorumla
besk07 Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Kıvırcık en sevdiğim saç tipi. Bütün sevgililerim kıvırcıktı neredeyse 0 0 Yorumla
MelankolikRakun Takip Et Xper 3 Yaş: 51 +1 yıl Keşke bundanım olsa. Bu da olunca hayatım düzene girecekmiş gibi.. 0 0 Yorumla
emrecbk Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Bence saçlarınızı rahat bırakın. Kimyasal ilaçlar ve ısıl işlemler gibi işkencelere ne gerek var. 0 0 Yorumla
errrrkekadam Takip Et Xper 3 Yaş: 43 +1 yıl ben düz saçlı bayanlardan hoşlanıyorum ama önemli olan karekter tabikide dış görünüş ikinci planda 0 0 Yorumla
Soundblast Takip Et Xper 5 Yaş: 42 +1 yıl Erkekler için deilde kadinlar icin hayat kurtarici nitelikte ;) 0 0 Yorumla
babacikbilgin31 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Ben sacli butun kari severim sewmek yani icten gelen bir sey oyle saca gore sevende ne biklilm 0 0 Yorumla
ateşbey555 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Dyson Coralle saç düzleştiricisiyle dümdüz ve keskin modelle tercih ediyorum. 0 0 Yorumla
Byzdry Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl su dalgası kullanmıştım ve dediğiniz gibi hem sevimli hem çekici görünüyordu 0 0 Yorumla
bevgajnk Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Kiz dedigin ugun sacli olacak abi bayiliyorun uzun sacli kizlara yaaa 0 0 Yorumla
42mhndsss422 Takip Et Xper 1 Yaş: 110 +1 yıl Bakımlı kadın candır ya. Saçı güzel olan kadın herşeyiyle güzeldir 0 0 Yorumla
ondokuzlukaletAP Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun diyoruz ya kıvırcık olsun 5 fazla olsun 0 0 Yorumla
külokyanus Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Çok güzel bu saç önerilerine bayıldım en kısa zamanda yapıcam :) 0 0 Yorumla
Dsevdammm Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Kapalı olduğum için hiç bir model ve sevgilim de yok zaten 0 0 Yorumla
enigmaticwoman Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl @Dyson çok güzelsın ama fiyatın fazla yüksek bebeğim 0 0 Yorumla
sequera Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl net kıvırcık saç çok yakışıyor kızlara çok tatlı oluyolar 0 0 Yorumla
mişelminel Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl kısa sac en ıyısı Ataturkte kısa sac severmıs kahkullu kestırırmıs hepp 0 0 Yorumla
akldkmy Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Ben Kadınlarda Düz Saçtan Yanayım Bide Açık kahverengi Ne güzel yakışıyor 0 0 Yorumla
laledendevri21 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Dysonla tanışmadım daha fakat ilk fırsatta almak istiyorum 🙄 0 0 Yorumla
Arvitoo Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Bence bu kadar kasmaya gerek yok ama herkesin kendi bileceği bir şey. 0 0 Yorumla
lowiqhunter Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Bu pratik fikirler yalnızca dyson ile başarılabilir 😌 0 0 Yorumla
Htceee29 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Sevgililer günü geçti neyse bize hergün sevgililer günü :) 0 0 Yorumla
alestacb Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Sevgilimiz olmadığı için biz SAP'lar olarak sadece yorum okumaya geldik :) 0 0 Yorumla
Whitenoise44 Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Çok açıklayıcı ve güzel bir anlatım teşekkür ederiz. 0 0 Yorumla
askligunler Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl ben aska her zaman hazır ve nazırım teknolojik ürünler fasa fiso 0 0 Yorumla
Sibel3333 Takip Et Xper 2 Yaş: 39 +1 yıl Gerçekten çok güzel. Kullanmayanlara ve yeni alacaklara tavsiye edebilirim. 0 0 Yorumla
Sentinnus Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl dyon ürünleri güzel ama fahiş fiyatları olduğu için kimse alamıyor fiyatlara bi el atmaları lazım 0 0 Yorumla
ketçaplıkabak Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl dyson cidden çok iyi yaa. ürünleri kaliteli aldın mı pişman olmazsın 0 0 Yorumla
onlyspace Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Hayatımda bir kere bile saçımı şekillendirme gereği duymamıştım. Bu videoları görene kadar... 0 0 Yorumla
2000tarcin Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Dyson ürünlerinde çok başarılı ama Türkiye için özel fiyatlandırma getirseler çok güzel olabilir. 0 0 Yorumla
SelinV20 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Dyson Coralle saç düzleştiricisi benim için mükemmel 0 0 Yorumla
bilirkişierkek Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Sevgilim düz saçlı olsun isterim. * kıvırcıkta olur. 0 0 Yorumla
emmojii Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Almak istediğim bir ürün ama sanırım kisa saclarim olduğu için bir süre daha bekleyeceğim. 0 0 Yorumla
Heine_ Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Dyson ile sevgililer gününe jilet gibi girmeye evet 😂 0 0 Yorumla
hayatsasirtbenibe Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Islakken örmek en güzel ve doğal su dalgası olacaktır 0 0 Yorumla
Magnoolia Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl İlk gördüğümde ressmen büyülendim harika bir şey sana bayılıyorum dyson coralle ♥️ 0 0 Yorumla
Oguzkilic94 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Güzel bir bence olmuş Dyson kaliteli ürünler üretiyor gerçekten. 0 0 Yorumla
Seninicinactiw Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Sevgiliniz sizi seviyosa saca basa pekte takilmaz siz nasi seviyosaniz oyle yapin en iyisi 0 1 Yorumla Buse_Dmr +1 yıl Herkesin beğenmediği bir saç modeli var gibi senin yok mu :D Yorumla
ÇITIRALEV Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl bencede kesinlikle doğru buluyorum olması gereken de bu zaten 0 0 Yorumla
EmirCankut Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Kesinlikle düz, hem ruhen hem bedenen temiz olduklarına dair mesaj veriyor sanırım. 0 0 Yorumla
CekingenKarizma1 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Paylaşımınız için teşekkürler, belki ileride bir sevgilim olursa daha anlamlı olur benim için :) 0 0 Yorumla
Hatice6969 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Sokağa çıkma yasağı var evdeyiz. Dolayısıyla dağınık saçlarla dolaşmaktayım. :) 0 0 Yorumla
55Egzodia55 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Sacim genelde kisa hatta komple kestirdiimde oluyor ugrasmiyorum 0 0 Yorumla
Boncuk755 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Sevgilisiz 21. Sevgililer günü at kuyruğu saç online 😅 0 1 Yorumla Buse_Dmr +1 yıl sdhgfsdg at kuyruğu candır :D Yorumla
dokan386 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Düz sarı yumuşak bir saç ellinle oyniyacan ve sonra bozucan 0 0 Yorumla
Heracle Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Benim gibi uzun saçlı erkekler için deviyi bir konu teşekkürler djskdk 0 0 Yorumla
seaale Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Daginik topuz ve kulak arkasindan sac cikarip masayla sarmak 0 0 Yorumla
Eymenymn Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Dagali saclar her zman dikkat ceker duz saclara gore 0 2 Yorumla Aleyna +1 yıl Uzun mu olmalı peki Yorumla Eymenymn +1 yıl @Aleyna cok uzun değil omuz izasinin 4 parmak ali kestane rengi acik kestane dogal makyaj parlatici duduklara ozman ortamin en cok dikkat ceken kizi olursun ilk 3 girersin bence Yorumla
carlaxen Takip Et Xper 4 Yaş: 96 +1 yıl Kadınların saçları çok harika. Güzel bence olmuş Dyson! 0 0 Yorumla
Lykianman Takip Et Xper 3 Yaş: 49 +1 yıl Brezilya fonu yaptır uzun süre etkili hemde bakimli 0 0 Yorumla
badboy3425 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Sacınız kıvırcıksa baska birşeye gerek yok diye düşünüyorum 😅 ❤️ 0 0 Yorumla
Sikeleyto Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Düz saç yerine göre kıvırcık saç kızlarda çok çekici oluyor. 0 0 Yorumla
bberkipek Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl kişiden kişiye değişmekle birlikte dalgalı tercihim olur 0 0 Yorumla
Baranerbek Takip Et Xper 3 Yaş: 45 +1 yıl Topuz şeklinde yarı açık ön tarafı sağa atılmış harika olur 0 0 Yorumla
1453Osman1453 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bence düz saç modelleri çok daha iyi çünkü doğal ve bide saç beline kadar gelirse çok daha iyi 0 2 Yorumla Buse_Dmr +1 yıl Uzatmak baya zor :D Yorumla 1453Osman1453 +1 yıl Haklısın ama güzel bence Yorumla
bugrasert9090 Takip Et Xper 3 Yaş: 39 +1 yıl esmerlerde düz saç güzel gorünüyor beyaz tenlilerde se kivircik sac 0 0 Yorumla
Parlakkelebek Takip Et Xper 2 Yaş: 47 +1 yıl Hiç denemedim. İyidir herhalde. Herkesin memnun kaldığı birşeyin ben rahat kullanamıyorum. 0 0 Yorumla
Cagataay87 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Düz tabiki. Nedenini bilmiyorum ama düz saç bana çok güzel görünüyor. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Bende düzleştirici almak istiyorumda markalı birşey bakiyorum
Kadından kadına değişir ama siyah saçlı beyaz tenli zayıf bir kıza kıvırcık saç harika gidiyor
saçlarım hemen kırıldığı için hiçbir şey kullanamayan ben :(
Kıvırcık en sevdiğim saç tipi. Bütün sevgililerim kıvırcıktı neredeyse
Keşke bundanım olsa. Bu da olunca hayatım düzene girecekmiş gibi..
Bence saçlarınızı rahat bırakın. Kimyasal ilaçlar ve ısıl işlemler gibi işkencelere ne gerek var.
ben düz saçlı bayanlardan hoşlanıyorum ama önemli olan karekter tabikide dış görünüş ikinci planda
Erkekler için deilde kadinlar icin hayat kurtarici nitelikte ;)
Ben sacli butun kari severim sewmek yani icten gelen bir sey oyle saca gore sevende ne biklilm
Dyson Coralle saç düzleştiricisiyle dümdüz ve keskin modelle tercih ediyorum.
su dalgası kullanmıştım ve dediğiniz gibi hem sevimli hem çekici görünüyordu
Kiz dedigin ugun sacli olacak abi bayiliyorun uzun sacli kizlara yaaa
Bakımlı kadın candır ya. Saçı güzel olan kadın herşeyiyle güzeldir
Kırmızı olsun 5 kuruş fazla olsun diyoruz ya kıvırcık olsun 5 fazla olsun
Çok güzel bu saç önerilerine bayıldım en kısa zamanda yapıcam :)
Kapalı olduğum için hiç bir model ve sevgilim de yok zaten
@Dyson çok güzelsın ama fiyatın fazla yüksek bebeğim
net kıvırcık saç çok yakışıyor kızlara çok tatlı oluyolar
kısa sac en ıyısı Ataturkte kısa sac severmıs kahkullu kestırırmıs hepp
Ben Kadınlarda Düz Saçtan Yanayım Bide Açık kahverengi Ne güzel yakışıyor
Dysonla tanışmadım daha fakat ilk fırsatta almak istiyorum 🙄
Bence bu kadar kasmaya gerek yok ama herkesin kendi bileceği bir şey.
Bu pratik fikirler yalnızca dyson ile başarılabilir 😌
Sevgililer günü geçti neyse bize hergün sevgililer günü :)
Sevgilimiz olmadığı için biz SAP'lar olarak sadece yorum okumaya geldik :)
Çok açıklayıcı ve güzel bir anlatım teşekkür ederiz.
ben aska her zaman hazır ve nazırım teknolojik ürünler fasa fiso
Gerçekten çok güzel. Kullanmayanlara ve yeni alacaklara tavsiye edebilirim.
dyon ürünleri güzel ama fahiş fiyatları olduğu için kimse alamıyor fiyatlara bi el atmaları lazım
dyson cidden çok iyi yaa. ürünleri kaliteli aldın mı pişman olmazsın
Hayatımda bir kere bile saçımı şekillendirme gereği duymamıştım. Bu videoları görene kadar...
Dyson ürünlerinde çok başarılı ama Türkiye için özel fiyatlandırma getirseler çok güzel olabilir.
Dyson Coralle saç düzleştiricisi benim için mükemmel
Sevgilim düz saçlı olsun isterim. * kıvırcıkta olur.
Almak istediğim bir ürün ama sanırım kisa saclarim olduğu için bir süre daha bekleyeceğim.
Dyson ile sevgililer gününe jilet gibi girmeye evet 😂
Islakken örmek en güzel ve doğal su dalgası olacaktır
İlk gördüğümde ressmen büyülendim harika bir şey sana bayılıyorum dyson coralle ♥️
Güzel bir bence olmuş Dyson kaliteli ürünler üretiyor gerçekten.
Sevgiliniz sizi seviyosa saca basa pekte takilmaz siz nasi seviyosaniz oyle yapin en iyisi
Herkesin beğenmediği bir saç modeli var gibi senin yok mu :D
bencede kesinlikle doğru buluyorum olması gereken de bu zaten
Kesinlikle düz, hem ruhen hem bedenen temiz olduklarına dair mesaj veriyor sanırım.
Paylaşımınız için teşekkürler, belki ileride bir sevgilim olursa daha anlamlı olur benim için :)
Sokağa çıkma yasağı var evdeyiz. Dolayısıyla dağınık saçlarla dolaşmaktayım. :)
Sacim genelde kisa hatta komple kestirdiimde oluyor ugrasmiyorum
Sevgilisiz 21. Sevgililer günü at kuyruğu saç online 😅
sdhgfsdg at kuyruğu candır :D
Düz sarı yumuşak bir saç ellinle oyniyacan ve sonra bozucan
Benim gibi uzun saçlı erkekler için deviyi bir konu teşekkürler djskdk
Daginik topuz ve kulak arkasindan sac cikarip masayla sarmak
Dagali saclar her zman dikkat ceker duz saclara gore
Uzun mu olmalı peki
@Aleyna cok uzun değil omuz izasinin 4 parmak ali kestane rengi acik kestane dogal makyaj parlatici duduklara ozman ortamin en cok dikkat ceken kizi olursun ilk 3 girersin bence
Kadınların saçları çok harika. Güzel bence olmuş Dyson!
Brezilya fonu yaptır uzun süre etkili hemde bakimli
Sacınız kıvırcıksa baska birşeye gerek yok diye düşünüyorum 😅 ❤️
Düz saç yerine göre kıvırcık saç kızlarda çok çekici oluyor.
kişiden kişiye değişmekle birlikte dalgalı tercihim olur
Topuz şeklinde yarı açık ön tarafı sağa atılmış harika olur
Bence düz saç modelleri çok daha iyi çünkü doğal ve bide saç beline kadar gelirse çok daha iyi
Uzatmak baya zor :D
Haklısın ama güzel bence
esmerlerde düz saç güzel gorünüyor beyaz tenlilerde se kivircik sac
Hiç denemedim. İyidir herhalde. Herkesin memnun kaldığı birşeyin ben rahat kullanamıyorum.
Düz tabiki. Nedenini bilmiyorum ama düz saç bana çok güzel görünüyor.