14 Şubat’ta tüm ilgiyi toplayacak kadar havalı bir saç stiline sahip olmak ister misin? O halde, sık
Saç Bakım Sevgililer Günü Saç Modeli İçin Hem Pratik Hem Havalı 7 Fikir! Saçlar Aşkla Hazırlansın! (Sayfa 5) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3028 Sevgililer Günü Saç Modeli İçin Hem Pratik Hem Havalı 7 Fikir! Saçlar Aşkla Hazırlansın! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 58 kişi beğendi
Redkit61 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Düz sac her zaman güzel çekici durur benim erkek olarak görüşüm bu 0 0 Yorumla
emre000234 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bence dalgalı daha güzel yani en güzeli doğal olan saçlarrdır. 0 0 Yorumla
tubaamua Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Cok sevdim memnunum hair styling olarak calsiyirum isime cok yariyor 😍 0 0 Yorumla
hay1000kunduz Takip Et Xper 3 Yaş: 44 +1 yıl Her modelin ayrı bir güzelliği var yeterki kullanan pembe nüfus kağıdına sahip olsun 😂😂 0 0 Yorumla
Kafadar__ Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Yav boşverin. Paranız oldugu zaman elde edemeyeceginiz hiç kimse yok. 0 0 Yorumla
iamthesuperstar Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Ben kadınlarda daha çok kısa ve düz saçlararı çok seviyorum 0 0 Yorumla
nurosummx Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Maalesef birbirine dolanmış saçlarla baş başayim jdjsj 0 0 Yorumla
ruzgarrsesi Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Çok dogru hele uzun sacliysan daha zor benimki gibi 0 0 Yorumla
gizemsarı8237 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl sevgililer gününü kutlamadım hiç o yüzden doğrudur hiç bişi bilmiyorum😂 0 0 Yorumla
deathollws1 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Kesin denemem lazım bunu işe yarayacağına inanıyorum 0 0 Yorumla
Aristolates Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kadınlara en çok dalgalı saç modelleri yakışır bence. 0 0 Yorumla
RNAhunter Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Su dalgasını kendimde çok seviyorum o yüzden tercihim O yönde olur yine 0 0 Yorumla
aysegulbaskurt Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Saçımla falan uğraşacak vaktim yok. Yıkıyorum geçiyorum sjnrdmnshs 0 0 Yorumla
MuratCan23 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl eşime aldım çok şahane olduğunu söyledi. memnun kaldı 0 0 Yorumla
güneşsiz_ Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Su dalgası modeli hem çok şık hem de çok güzel duran bir model bu 0 0 Yorumla
Meryem999999 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Güzel bir ürüne benziyor yakın zamanda bende alicam 0 0 Yorumla
lesrunmacyss Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Saç düzleştiricisi olarak Dyson Coralle saç düzleştiricisinden başka bir şey düşünemiyorum. 0 0 Yorumla
Laatahzen03 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Dyson nin saç şekillendiricilenin fiyatını bilen var mı alabiliyo musunuz 0 0 Yorumla
yagustoya Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Ben fonleyip dalga çekiyorum aşırı şekilde dolgulu duruyor 0 0 Yorumla
Ecekalaycı Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Çok iyi bir saç şekillendirici 1 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Yorumun bizim için çok değerli @ecekalayci çok teşekkür ederiz! :) Yorumla
nirhamm Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl O kadar güzel ki ama çok pahalı 2 1 Yorumla ManyakBaron31 +1 yıl Kaç para Yorumla
esmeralda72 Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Dyson coralle muhteşem gerçekten 0 2 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli @esmeralda72 çok teşekkür ederiz. :) Yorumla esmeralda72 +1 yıl Ben teşekkür ederim @Dyson sayesinde istediğim saç modelini kolayca yapmak artık mümkün. Yorumla
cesaretyadadogruluk Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Dyson tamam kaliteli ama bu kadar pahalı olmamalı 1 0 Yorumla
reversengineer Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl çok pahalı bir markasın gözüm az fiyat düşür :S 1 0 Yorumla
Pamuk2468 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Tesettürlüyüm ama yinede güzel olmuş eline sağlık 1 0 Yorumla
melankolikbirkadin Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Su dalgası kendime en çok yakıştırdığım. 1 0 Yorumla
St_blacksea52 Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Böyle bi derdim yokkiiiii olmasında başım ağrıyo 1 0 Yorumla
FalanFıstık41 Takip Et Bilge Yaş: 23 +1 yıl Çok güzel bilgiler vermişsiniz elinize sağlık 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Düz sac her zaman güzel çekici durur benim erkek olarak görüşüm bu
Bence dalgalı daha güzel yani en güzeli doğal olan saçlarrdır.
Cok sevdim memnunum hair styling olarak calsiyirum isime cok yariyor 😍
Her modelin ayrı bir güzelliği var yeterki kullanan pembe nüfus kağıdına sahip olsun 😂😂
Yav boşverin. Paranız oldugu zaman elde edemeyeceginiz hiç kimse yok.
Ben kadınlarda daha çok kısa ve düz saçlararı çok seviyorum
Maalesef birbirine dolanmış saçlarla baş başayim jdjsj
Çok dogru hele uzun sacliysan daha zor benimki gibi
sevgililer gününü kutlamadım hiç o yüzden doğrudur hiç bişi bilmiyorum😂
Kesin denemem lazım bunu işe yarayacağına inanıyorum
Kadınlara en çok dalgalı saç modelleri yakışır bence.
Su dalgasını kendimde çok seviyorum o yüzden tercihim O yönde olur yine
Saçımla falan uğraşacak vaktim yok. Yıkıyorum geçiyorum sjnrdmnshs
eşime aldım çok şahane olduğunu söyledi. memnun kaldı
Su dalgası modeli hem çok şık hem de çok güzel duran bir model bu
Güzel bir ürüne benziyor yakın zamanda bende alicam
Saç düzleştiricisi olarak Dyson Coralle saç düzleştiricisinden başka bir şey düşünemiyorum.
Dyson nin saç şekillendiricilenin fiyatını bilen var mı alabiliyo musunuz
Ben fonleyip dalga çekiyorum aşırı şekilde dolgulu duruyor
Çok iyi bir saç şekillendirici
Yorumun bizim için çok değerli @ecekalayci çok teşekkür ederiz! :)
O kadar güzel ki ama çok pahalı
Kaç para
Dyson coralle muhteşem gerçekten
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli @esmeralda72 çok teşekkür ederiz. :)
Ben teşekkür ederim @Dyson sayesinde istediğim saç modelini kolayca yapmak artık mümkün.
Alıp. Deneyeceğim çok önerilen bir ürün
Çok güzelsin ama çok pahalısın be dyson :((
Dyson tamam kaliteli ama bu kadar pahalı olmamalı
çok pahalı bir markasın gözüm az fiyat düşür :S
Saç ile uğraşacak zamanım yok.
Çok güzel olmuş elinize sağlık super
Yaaa keşke bendede olsa bunladan istiyorum
Ben de bundan istiyoruuum
Sevgililer günü kadar saçma bir gün yok.
Bence gerçek bukle daha da güzel
❤️dyson ürünlerini seviyorum❤️❤️
bukle bukle daha güzel bence
tesekkurler dyson emeginize saglik
Sevgilim olsa topuz yapar buluşurdum
Tesettürlüyüm ama yinede güzel olmuş eline sağlık
güzel çalışma olmuş bence
Su dalgası kendime en çok yakıştırdığım.
Sevgilim yok ki saçımı yapsam 😒
Teknoloji sayesinde kadınlar değişiyor... :D
#Dyson iyi hoşta çok pahalısın kii😏
Adamsın dyson👏👏👏👏👏👏👏
Hepside guzel
Hepside harika
Fön makinesi çok iyi dyson un yaa
Bukleli saçlar çok havalı :))
Böyle bi derdim yokkiiiii olmasında başım ağrıyo
Süper bende de var bu severek kullanıyorum
saçlarınız varsa şekillendiren tabi
Tavsiye için teşekkürler.
Tavsiye için teşekkürler.
Dalgalı saç modeli güzel 👍
Ben genelde doğal yöntemler kullanıyorum
Hepsi birbirinden güzel harika
dyson um şekil önümden çekilin ayyyyyy :)
Doğal dalgalar çok güzel.😍
Çok güzel bilgiler vermişsiniz elinize sağlık
Sade güzellik daha iyi bence
Sap olduğum için her zamanki gibi topuz yaparım
Carsamba sacli gecircem ogunu😃