Maşa ve düz saç hayranıyım saçım çok kabarık ve bunu diğer düzleştiriceler daha da kabartıyordu ta ki dyson ile tanışana kadar saçlarım elektrikten dolayı daha çok kabarmıyor. Sadece saç için değil diğer ev aletlerinde de dysonu kullanıyorum.
Tabikide Dyson Airwap setinin kurutma makinesiyle kurutup ardından Dyson Coralle kullanarak tam hayallerimdeki dümdüz ipeksi saçlara kavuşmak istiyorum ve yaptım da. Teşekkürler Dyson Airwrap ve Dyson Coralle Teşekkürler :)
ben saçlarımı uzatıyorum saçlarımhep mat gözüküyor kadınlarınki nasıl renk tonu daha orijinal ne yapabilirim hani ıslak falan gözükmeden normal kadınlarınki gibi nasıl canlı gözükür
Dyson çok pahalı olduğu için alamiyorum ama hayranlıkla reklamlarını izliyorum belki ileride kendim icin anlamasamda kızıma alırım diye umut ediyorum umut fakirin esneğiymiş ne yaparsin :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
Eğer başima bisey gelmicekse kendisine yakışan neyse o demek istiyorum 😂
İstediğiniz saçı da yapsanız bu kar kışta berenizi takacaksınız kaçarı yok :)
Dyson çok iyi kaliteli ürünleri var ama malesef çok pahalı bana göre. O kadar zengin değilim malesef
sevgilisi olmayanlar ağlayarak bunları tek tek deniyor :D
Sevgililer günü yasak vardı 😂😂😂😂😂 bosa gitti sac modelleri
Çok kullanmıyorum ama kullanan arkadaşlarım çok memnun 😌
En güzel doğal sac in yıkadıktan sonra kurula kendi dalgalı saclarin daha hoş duruyor.
Çok güzel olmuş teşekkürler ellerina sağlıkkkkkkkkkkkkkkkkk
Benim de saçım dalgalı ben de düz seviyorum 😅 düzleştirici iyi oluyor saç düzleştirmek için
Saç düzleştirici kullanmıyorum. Doğal halimle güzelim.
Evet bence de öylesin
@pastacı_meryem epeydir görmüyordum seni yine gelmişsin 😁
Doğal saç rengi ve doğal dağınık saç beni benden alıyor gercekten en sevdiğim saç modeli
ben kadında dalgalı saçı severim. modele göre kıvırcık kısa uzun düz olması da ayrı hava katıyor.
Kablosuz kullanılabilmesi ve uçuşta yanına alınabilmesi için uçuş modunun olması harika.
Harika bir marka ve harika saçlar.
çok da kasmaya gerek yok ya doğal bir maşa olabilir
At kuyruğu.. keza gece kullanışlı olacaktır erkek için
❤❤baya iyi ama bence düzleştirmek ve öyle açık bırakmak daha iyi
Kwşke beni seven biei olsa da onun için özenerek saçımı hazırlasam
Tesettürlü biri olarak evde de yazmayı takacaz saç modeli topuz oluyor 🙆
saç düz ucu dalgalı bir değişik üstü kahverengi altı siyah of gfdhfdhfdhdh
Seçimim her zaman bukleli saçlar. daha sempatik gösterir 🌹
Doğal görünmek en iyisi abartmaya gerek yok sonra etkisi geçince bu kim be diyoruz
sevgilim geçen hafta ayrılmasaydı şimdi o da güzel bişey yapardı :(
Kırmızı boncuk detayı çok şık düşünülmüş. Aklımda olsun 🌺
Maşa ve düz saç hayranıyım saçım çok kabarık ve bunu diğer düzleştiriceler daha da kabartıyordu ta ki dyson ile tanışana kadar saçlarım elektrikten dolayı daha çok kabarmıyor. Sadece saç için değil diğer ev aletlerinde de dysonu kullanıyorum.
Tabikide Dyson Airwap setinin kurutma makinesiyle kurutup ardından Dyson Coralle kullanarak tam hayallerimdeki dümdüz ipeksi saçlara kavuşmak istiyorum ve yaptım da. Teşekkürler Dyson Airwrap ve Dyson Coralle Teşekkürler :)
zaten bende pek saç yok ama karşı cinste uzun düz siyah saç tercihimdir
Düz fazla uzun olmayan saçlar tercihim benim ayrı bı güzellik katıyor kızlara
dyson coralle gerçekten parasını hak eden bir ürün uzun yıllar kullanıma uygun yapılmış bence çok kaliteli bir yapısı var
Alanın ile ilgili sizinle 5 dk konuşabilsem keşke ya
Ama doğru ise tabi
Saçlarımı her gün şekillendirmek isterim ama yoruucu oluyor hem benim için hem de saçlarım için bana bir dyson lazım bence
Almayı kesinlikle düşünüyorum
Kızıl ablanın yaptığı su dalgası modeli gerçekten çok yakışmış.
Kızlar bu modelden yapın :D
Düz ve uzun saç çok hoşuma digiyor ama bakımlı olursa
Gecesinde dağılacak saçlar için fazla uğraşmamak lazım 😉
ben saçlarımı uzatıyorum saçlarımhep mat gözüküyor kadınlarınki nasıl renk tonu daha orijinal ne yapabilirim hani ıslak falan gözükmeden normal kadınlarınki gibi nasıl canlı gözükür
Dyson çok pahalı olduğu için alamiyorum ama hayranlıkla reklamlarını izliyorum belki ileride kendim icin anlamasamda kızıma alırım diye umut ediyorum umut fakirin esneğiymiş ne yaparsin :)
tüm saç modelleri çok güzel benim için farketmiyor hepsini beğeniyorum
Uzun ya da kısa olması da mı fark etmiyor
uzun saçında kısa saçında güzel olanları da var onun için farketmiyor benim için
sevdikten sonra saçı bukleliymiş değilmiş ne önemi var
Hepsi güzel modeller bayan yeterki kendine baksın :)
Fiyatının pahalı olduğunu söyleyenler var fakat kaliteli bir ürün olduğunu göz önünde bulundurursak normal
Almamanız daha mantıklıymış şimdi baktım bende fiyatına 1 aylık maaş resmen Türkiye burası çok pahalı
Asinı bilmiyorum ama 2 hafif geniş ögünün kafanın ortasından ortak bağlanan o model varya o iyi, sade ve güzel ama saç hafif dalgalı olacak
Ben genelde saçımı yikadiktan sonra dağınık şekilde kurutup birakiyorum saçım hafif dalgalı tarakla falan isim olmuyor pek. d
Doğal dalga kullanırım hem çok abartıya kaçmamış bi o kadarda düşünülüp özenilmiş olur aşk gibi sade ama özelliği içinde gizli ❤️🌺
Kesinlikle saçımıza zarar vermeyen bir ürün saçım 100cm civarı diğer ürünlerde hem yıpranıyor hem zarar görüyor
Abi kıvırcık kadın 1-0 hep öndedir net kıvırcık tatlı sarı sexy kumral güzel renkli kafalarda tarzdır olay bu
Neden sadece sevgililer günü için onu da anlamadım ama bence hani saçlarınızı maşa yapıyorsunuz ya acayip yakışıyor kızlara
Sevgililer günü özel bir gün ayrı bir özen lazım. ÇD
Her gün yıkamaktan gına geldi. 2-3 yıkayayınca çok yağlanma oluyor pasparlak böyle hatta biri çok güzel duruyor ne sürdün demişti :D
Hangi şampuanı kullanıyorsun ki
Çok güzel öneriler vermişsiniz tebrik ederim kesinlikle işimize yarıyacaktır
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli @drsuperwoman çok teşekkür ederiz. :)
Tesettürlü olamama ramen aşırı düz bi saça sahibim istesemde zor şekillendirebiliyorum ama genede kesinlikle düz saçlar
Hepsi güzel ki bu modellerin :)
Güzel bir metin olmuş teşekkürler :)
Bukleli saç modeli çok hoş
7. resimdeki saç modeli çok güzel
Bencede mükemmel bir marka. Boş şeylere para verip kendinizi üzmeyin
Boş işler çek pijamaları otur kemal Sunal izle en iyisi 😂
faydalı bir paylaşım emeği geçen herkese teşekkürler
Birşeyin değerini en iyi kaybedenler bilir bence kel olanlara sorun :)
Keske dysonum olsada kullabilsem, ama bende evde geçiricem. nisanlim cok uzaklarda😓
Akşam banyo yap yat sabaha kalkınca saçlar şekil zaten 😂
Kendi kendine şekilleniyor saçlarım parmaklarımla tararım genelde