14 Şubat’ta tüm ilgiyi toplayacak kadar havalı bir saç stiline sahip olmak ister misin? O halde, sık
Saç Bakım Sevgililer Günü Saç Modeli İçin Hem Pratik Hem Havalı 7 Fikir! Saçlar Aşkla Hazırlansın! (Sayfa 2) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3028 Sevgililer Günü Saç Modeli İçin Hem Pratik Hem Havalı 7 Fikir! Saçlar Aşkla Hazırlansın! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 58 kişi beğendi
Srknköse Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl dagınık düzenli kabarık kısaca dagal goruntu yakalamak 1 0 Yorumla
Glml1606 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Olsa da yapsak saçlarımızı.. hem var diyelim. Evden çıkamıyoruz 1 0 Yorumla
Melankolikpoll Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Yapmaya kalksaydım saçlarım ince telli olduğu için romantik su dalgası fena fikir değil.. 1 0 Yorumla
bu_da_kim_ki Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Sanirim bana en uygun olani belirgin su dalgasi modeli ☺️ 1 0 Yorumla
___Eylüll___ Takip Et Guru Yaş: 31 +1 yıl Normal özenli şekilde yapacağız işte o kadar da abartmayın 1 0 Yorumla
kelebek8545 Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Sap birisi olarak saçlarımı toplayıp geçiricem o günü 1 0 Yorumla
tuvanahancıoğlu Takip Et Xper 7 Yaş: 34 +1 yıl Uzun süredir Dyson ürünlerinden almak istiyordum güzel içerik olmuş :) bilgilendirici. 1 0 Yorumla
Blodymarryy Takip Et Bilge Yaş: 26 +1 yıl Su dalgası en güzeli onun dışında düz saçta favorim her zaman 1 0 Yorumla
meyvelisedaaaa Takip Et Yoda Yaş: 24 +1 yıl mükemmelitto bi düzleştirici parasıda öyle söspsösğdöğdld 1 0 Yorumla
benbendeğilimartık Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Çok şey yapmanıza gerek yok. Önemli olan ruhunuzun güzelliği. 1 0 Yorumla
Dinazortreni Takip Et Guru Yaş: 24 +1 yıl Hediye olarak alinir aslinda tabi alacagim kiz olsa 1 0 Yorumla
AsyaVenüsü Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Bir süredir almayı düşünüyordum, fiyatını görene kadar... 1 0 Yorumla
HesapsızHayat Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Güzelmiş ama sevgilmiz yok darısı sevgilisi olanların başına. 1 0 Yorumla
sortaç Takip Et Guru Yaş: 32 +1 yıl Saç düzleştirmeye gerek yok vur kafayı 1 numaraya al sana düz ve kısa saç 😀 0 0 Yorumla
Eylül-mesgul Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl Mantıklı olur çok Üründen bende alacağım herkes çok memnun 0 0 Yorumla
Ecemmiss Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Dyson saç düzleştirici ile saçlar mükemmel oluyor gerçekten 0 0 Yorumla
g1emlikız Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Örgü çok hoşşş durabilir bence Altına etek bot Sinemaya gilidirrr 0 0 Yorumla
_kaann Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Olm bu alet ne işe yarıyor bilmiyorum ama çok güzel bir alet bence 0 0 Yorumla
ceren_toka Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Benim dalgalı düzleştiriyorum 1 saat sonra tekrar dalgalı oluyor 0 0 Yorumla
Deryakardesxxx Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl 14 şubatta neymiş ben takvimde oyle bir tarih hatırlamıyorum 0 0 Yorumla
Kraldır Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Saçlarla ilgili bir problemim yok her zaman klas saçlarım. 0 0 Yorumla
ERTUĞRULLLLL Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Duştan çık ıslak ıslak kalsın öyle daha seksi ateşli 🔥 0 0 Yorumla
Kuzey_Doganlı Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Alacak kadar beni seven bir sevgilim yokmuş meğersem. Oysaki ben öyle sanmıştım. 0 0 Yorumla
Hhislerinsonnu Takip Et Xper 7 Yaş: 41 +1 yıl Sevgilim yok o yüzden 14 şubatın diğer günlerden farkı da yok 0 0 Yorumla
Vildan000 Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl En rahatı benim sanırım tesettürlüysen eşarp ya da şal tak çık😂 0 0 Yorumla
çekicibey50 Takip Et Xper 7 Yaş: 40 +1 yıl Aslında bu önerilere diğer günlerde dikkat edilmeli bakım şart bence 0 0 Yorumla
minidowney Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl 14 Şubat geçti de zaten geçmese bir şey olmayacaktı, belki başka günlerde işe yarar :) 0 0 Yorumla
Manifalitikko Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Bırak dağınık kalsın, böyle çok daha güzelsin hdhdkw 0 0 Yorumla
-öykü-1 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Dyson düzleştiricisi bile olsa yeter hsjsjs. Dalgalı da olr düz de 0 0 Yorumla
f_ucuks Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Bence su dalgası modeli ideal. Hem doğal hemde bakımlı gösteriyo 0 0 Yorumla
Peugeot90 Takip Et Guru Yaş: 43 +1 yıl Ben kıza ve kızıl şaç rengi severim. Rhananın ki gibi 0 0 Yorumla
BartoRomeo Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl @DysonCorelle sevgililer gününde hediye etmiştim manite çok beğenmişti 0 0 Yorumla
Emreask0616 Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Öyle saç baş düzenleyexek kişi olamadık özel biri için 0 0 Yorumla
Hakikigurl Takip Et Xper 7 Yaş: 23 +1 yıl Yorumlarda herkes çok memnun sanırım düzleştirici markamı değiştirme zamanım gelmiş 0 0 Yorumla
jacopsharp Takip Et Xper 4 Yaş: 38 +1 yıl tabi ki kıvırcık saç doğal da olsa, maşayla da yapılsa çok hoş gözüküyor 0 0 Yorumla
EcE1986 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Saçlarım benim herşeyim ısı aldığı taktirde zarar görsün istemiyorum bu yüzden de benim tercihim @Dyson serisi. Kullanmanızı tercih ederim. 0 0 Yorumla
UglyGirl Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Selam arkadaşlar ben @Dyson kullanıyorum ve çok memnunum sizlere de tavsiye ederim. 0 0 Yorumla
AngelKiss Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl @Dyson bu konuda en iyisi. Kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim. 0 0 Yorumla
sheftali Takip Et Xper 6 Yaş: 34 +1 yıl Yorumlar o kadar güzel ki benide teşvik etti en yakın sürede ürünü alacağım :) 0 0 Yorumla
BabaFingo_ Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Dyson ne yaparsa kaliteli yapıyor helal olsun bu özellikler başka ürünlerde yok 0 0 Yorumla
ŞeymaSubaşıFirardaa Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Her zaman derim erkekleri en çok etkileyen saç modeli dalgalı saçlardır. Bu nedenle Dyson istiyorum. En kısa zamanda alacağım çünkü çok övülüyor. :) 0 0 Yorumla
Saftirikkk Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Düzleştiricisini düzleştiricisini daha çok seviyorum 0 0 Yorumla
CodingMan Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Malesef kafada görünen ve saç olarak nitelendirilen kıllar bende yok. İ * bald guy ☺️ 0 1 Yorumla SeyitAlikerem +1 yıl Bald guy ne ya? Hey kel, İmana gel. Yorumla
Sonjin Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Güzel görünüyor emeğinize sağlık ama saçlarım için bir şey kullanmam 0 0 Yorumla
birminiktavsan Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Keskin düz en çok tercih ettiğim modeldi. Fakat saç kesiminden sonra dalgalıyı tercih ediyorum. 0 0 Yorumla
Aleyna Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl Süper saç modelleri, Dyson kalitesi ile her zaman konuşulur. Kullanmadım ama kullanmak isterim 0 0 Yorumla
yefe06 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Çok güzel bir yazı olmuş ama bilin bakalım ne eksik 0 0 Yorumla
kafamkarisik16 Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Evde ve sevgilisiz olduğum için dağınık saçlarla geçirmeyi tercih ettim. Tesekkurler 😊✋ 0 1 Yorumla Aleyna +1 yıl çüNKÜ yalnızlık dsklfj Yorumla
birsilatemel Takip Et Xper 6 Yaş: 30 +1 yıl Omuz hizasında dalgalı ve hafif ombreli saç.. hep güzel hatırlanacaksın 💃 0 0 Yorumla
Pleurer Takip Et Yoda Yaş: 24 +1 yıl Düz saç ve dalgalı uzun saç çok güzel oluyor herkeste nedense 0 0 Yorumla
sağduyulu1691 Takip Et Guru Yaş: 58 +1 yıl Dyson coralle, özellikle kadınlar için, mükemmel bir çôzüm... 0 1 Yorumla Aleyna +1 yıl Katılıyorum Yorumla
huangtzin Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Çene hizasında dümdüz kesilmiş ve jilet gibi düzleştirilmiş koyu tonlarda saçlar.. 0 0 Yorumla
likeyoungh Takip Et Bilge Yaş: 61 +1 yıl Kıvırcık en doğalından, zaten hayatımın kadınına aynı saça sahip 0 0 Yorumla
buseee7272 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Valla düzleştirip arya kat kat atıp yapmak daha iyi 0 2 Yorumla Aykaram0606 +1 yıl Saçların çok güzel Yorumla buseee7272 +1 yıl Teşekkür ederim Yorumla
Alarasmin Takip Et Guru Yaş: 41 +1 yıl Meslek gereği çoğu bilgiye sahibim ama yinede teşekkürler🤗 0 0 Yorumla
deriniizz Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Millet saçımı napsam diye düşünür, o gün sevdiği ondan ayrılanlar napsın onu söyleyin bi de :( 0 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Dalgalı saçlar favorim. Her ne kadar benim saçlarım düz olsa da 0 0 Yorumla
greenmilitary Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kıvırcık olmasını tercih ederim. Nedense bana daha çekici geliyor 0 0 Yorumla
Loki16 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Ben kapalıyım. Ama benim tercihim doğallıktan yana. Belki özel günlerde falan oynanır. 0 0 Yorumla
Dreadnought Takip Et Xper 5 Yaş: 48 +1 yıl Benim favorim dalgalı saçlar. Ama ten rengi ve yüz hatlarina göre düz saçlari da seviyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
372Cevap
dagınık düzenli kabarık kısaca dagal goruntu yakalamak
Olsa da yapsak saçlarımızı.. hem var diyelim. Evden çıkamıyoruz
Yapmaya kalksaydım saçlarım ince telli olduğu için romantik su dalgası fena fikir değil..
Sanirim bana en uygun olani belirgin su dalgasi modeli ☺️
Normal özenli şekilde yapacağız işte o kadar da abartmayın
Sap birisi olarak saçlarımı toplayıp geçiricem o günü
Uzun süredir Dyson ürünlerinden almak istiyordum güzel içerik olmuş :) bilgilendirici.
Su dalgası en güzeli onun dışında düz saçta favorim her zaman
mükemmelitto bi düzleştirici parasıda öyle söspsösğdöğdld
Çok şey yapmanıza gerek yok. Önemli olan ruhunuzun güzelliği.
Hediye olarak alinir aslinda tabi alacagim kiz olsa
Bir süredir almayı düşünüyordum, fiyatını görene kadar...
Güzelmiş ama sevgilmiz yok darısı sevgilisi olanların başına.
Saç düzleştirmeye gerek yok vur kafayı 1 numaraya al sana düz ve kısa saç 😀
Mantıklı olur çok Üründen bende alacağım herkes çok memnun
Dyson saç düzleştirici ile saçlar mükemmel oluyor gerçekten
Örgü çok hoşşş durabilir bence
Altına etek bot
Sinemaya gilidirrr
Olm bu alet ne işe yarıyor bilmiyorum ama çok güzel bir alet bence
Benim dalgalı düzleştiriyorum 1 saat sonra tekrar dalgalı oluyor
14 şubatta neymiş ben takvimde oyle bir tarih hatırlamıyorum
Saçlarla ilgili bir problemim yok her zaman klas saçlarım.
Duştan çık ıslak ıslak kalsın öyle daha seksi ateşli 🔥
Alacak kadar beni seven bir sevgilim yokmuş meğersem. Oysaki ben öyle sanmıştım.
Sevgilim yok o yüzden 14 şubatın diğer günlerden farkı da yok
En rahatı benim sanırım tesettürlüysen eşarp ya da şal tak çık😂
Aslında bu önerilere diğer günlerde dikkat edilmeli bakım şart bence
14 Şubat geçti de zaten geçmese bir şey olmayacaktı, belki başka günlerde işe yarar :)
Bırak dağınık kalsın, böyle çok daha güzelsin hdhdkw
Dyson düzleştiricisi bile olsa yeter hsjsjs. Dalgalı da olr düz de
Bence su dalgası modeli ideal. Hem doğal hemde bakımlı gösteriyo
Ben kıza ve kızıl şaç rengi severim. Rhananın ki gibi
@DysonCorelle sevgililer gününde hediye etmiştim manite çok beğenmişti
Öyle saç baş düzenleyexek kişi olamadık özel biri için
Yorumlarda herkes çok memnun sanırım düzleştirici markamı değiştirme zamanım gelmiş
tabi ki kıvırcık saç doğal da olsa, maşayla da yapılsa çok hoş gözüküyor
Saçlarım benim herşeyim ısı aldığı taktirde zarar görsün istemiyorum bu yüzden de benim tercihim @Dyson serisi. Kullanmanızı tercih ederim.
Selam arkadaşlar ben @Dyson kullanıyorum ve çok memnunum sizlere de tavsiye ederim.
@Dyson bu konuda en iyisi. Kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim.
Yorumlar o kadar güzel ki benide teşvik etti en yakın sürede ürünü alacağım :)
Dyson ne yaparsa kaliteli yapıyor helal olsun bu özellikler başka ürünlerde yok
Her zaman derim erkekleri en çok etkileyen saç modeli dalgalı saçlardır. Bu nedenle Dyson istiyorum. En kısa zamanda alacağım çünkü çok övülüyor. :)
Düzleştiricisini düzleştiricisini daha çok seviyorum
Malesef kafada görünen ve saç olarak nitelendirilen kıllar bende yok. İ * bald guy ☺️
Bald guy ne ya? Hey kel, İmana gel.
Güzel görünüyor emeğinize sağlık ama saçlarım için bir şey kullanmam
Keskin düz en çok tercih ettiğim modeldi. Fakat saç kesiminden sonra dalgalıyı tercih ediyorum.
Süper saç modelleri, Dyson kalitesi ile her zaman konuşulur. Kullanmadım ama kullanmak isterim
Çok güzel bir yazı olmuş ama bilin bakalım ne eksik
Evde ve sevgilisiz olduğum için dağınık saçlarla geçirmeyi tercih ettim. Tesekkurler 😊✋
çüNKÜ yalnızlık dsklfj
Omuz hizasında dalgalı ve hafif ombreli saç.. hep güzel hatırlanacaksın 💃
Düz saç ve dalgalı uzun saç çok güzel oluyor herkeste nedense
Dyson coralle, özellikle kadınlar için, mükemmel bir çôzüm...
Katılıyorum
Çene hizasında dümdüz kesilmiş ve jilet gibi düzleştirilmiş koyu tonlarda saçlar..
Kıvırcık en doğalından, zaten hayatımın kadınına aynı saça sahip
Valla düzleştirip arya kat kat atıp yapmak daha iyi
Saçların çok güzel
Teşekkür ederim
Meslek gereği çoğu bilgiye sahibim ama yinede teşekkürler🤗
Millet saçımı napsam diye düşünür, o gün sevdiği ondan ayrılanlar napsın onu söyleyin bi de :(
Dalgalı saçlar favorim. Her ne kadar benim saçlarım düz olsa da
Kıvırcık olmasını tercih ederim. Nedense bana daha çekici geliyor
Ben kapalıyım. Ama benim tercihim doğallıktan yana. Belki özel günlerde falan oynanır.
Benim favorim dalgalı saçlar. Ama ten rengi ve yüz hatlarina göre düz saçlari da seviyorum.