2021’in en iddialı saç modelleriyle yepyeni bir sen olmaya hazır mısın? O halde, teknolojinin gücüyl
Saç Bakım Yeni Yıl, Yepyeni Bir Sen! 2021’in En Havalı Saç Modellerini Denemek İçin İhtiyacın Olan 6 Taktik (Sayfa 3) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2019 Yeni Yıl, Yepyeni Bir Sen! 2021’in En Havalı Saç Modellerini Denemek İçin İhtiyacın Olan 6 Taktik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 39 kişi beğendi
jonisinsi Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Kesinlikle ihtiyaca uygun sekilde uretilmisler , superler. 0 0 Yorumla
Sirednod Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Kışın insanlar saçlarını yıkamaya üşeniyo nerde bide düzleştirmek 🤣🤣🤣 0 0 Yorumla
zynp3535 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl Yemi bir makina aldım hem fon çekiyor hem. Sekilleniyor hem kurutuyor 0 0 Yorumla
Kapadokyalıı1990 Takip Et Bilge Yaş: 35 +1 yıl Kısa ve süz saçlara sahip olduğum için daha çok fön kullanıyorum 0 0 Yorumla
Sohude Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Denemek isterim bu ürünü alacagım inşallah yazarım burdan 0 0 Yorumla
assandme Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Saçlarını hep açık renge boyatıp yakmış biri olarak uzun süre boyamayın ve ısı değdirmeyin, canlılığa şnanamayacaksınız sonrasında 0 0 Yorumla
gizemxcc Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Kesinlikle dalgalı saç dalgalı saç yakışmayan bir kadın tanımıyorum ister kısa ister uzun herkese yakışıyor 0 0 Yorumla
VirginPeep Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Elbette renkli saç ten rengini göre farklılık gösterime ama beyaz tenli olan bir insana her renk saç benim içim yakışır 0 0 Yorumla
josefky Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Ürünleriniz kaliteli ve iyi bence en ilginci hava akışı ile saçı dalgalı yapan alet ismini bilemiyorum ama 0 0 Yorumla
Anyakaterinova Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl şu an evden çıkmıyorum. Ama seneye üniversiteye geçtiğimde bunu alacağım. O zaman okula güzel gitmek istiyorum. 0 0 Yorumla
404sayfabulunamadı Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl İyi bir saç düzleştirici kuaför masraflarınızdan kısmakla kalmaz ayrıca kırıksız hasarsız ve daha canlı saçlara sahip olmanıza yol açar 0 0 Yorumla
Vhjnb Takip Et Xper 3 Yaş: 43 +1 yıl Saçlarım doğaldan dalgalı olduğu için tam tersi hiç bir şey kullanmıyorum saçımı düzleştirince iyi hissetmiyorum normal halim daha iyi gibi geliyor 0 0 Yorumla
petiborpiskevit Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Ben de Dyson kullaniyorum gercekten buklelerimi inanilmaz yapiyor herkese tavsiye ediyorum saclarimda hic kırık yok kaçanlara tavsiyemmm 0 0 Yorumla
Kelebekekeke Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Dyson çok güzeldir ben de severek elektrik supurgesini ve saç şekillendirici ürünlerini kullanıyorum! 0 0 Yorumla
oguxx Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Dyson reklamları aklımı çeldiNe hoş şey saç düzleştirici Elektrikli süpürge görmedim Bu yarım saatte gördüğüm kadar 0 0 Yorumla
Ahbusalakkafam Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl Ne zaman sacimi duzlestirip disari ciksam evdeki herkesi arayip duzlestiriciyi kapatmis miyim diye soruyorum kendi kendini kapatmasi harika bu yuzden 0 0 Yorumla
Özlem_12_ Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl Ben kıvırcık biri olrak Dyson Airwrap saçlarımı düzeltmeyi çok istiyorum bende almayı düşünüyordum inşallah alacam 0 0 Yorumla
Archangelona Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Sacimi boyatmak istiyoruummmm, ama kahrolasi bir cimri oldugum icin biraz daha uzamasini bekliyorum. Zaten disari da cikmiyoruz kim gorcek 0 0 Yorumla
Yasemin_çiçek Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Şahane saç modelleri için her yere gidebilirsin bu maşa sayesinde💁♀️😊 1 0 Yorumla
emircan2001 Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Çok güzel bilgi amaçli emeğine sağlık eğitici olmuş 0 0 Yorumla
kizil-defacer Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Deneyeceğim :Dsnsjsjsjsj saç şekilleri farklı herkeste işe yarar mı bilemeyeceğim 0 0 Yorumla
Platov Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Düzleştiricilerden pek anlamam ama koyduğunuz resimlerdeki saçlar gerçekten güzel duruyor 😂 0 0 Yorumla
Ksligillerdenuktee Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Muhtesemler hepsi dysonda bulunan her guzel urun gibi b7nlarda gozde 0 0 Yorumla
feminenoğlan Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Ben hepsini çok begendim partnerimde ne gömek isterim doğrusu 🙂 0 0 Yorumla
merthakan41 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl dalgalı güzel bence Kıvırcık fazla hoşuma gitmiyor düz de hoşuma gitmiyor :/ 0 0 Yorumla
Gizemveren Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Bu güzel bilgileri paylaştığından dolayı çok teşekkür ederim. 0 0 Yorumla
sadecesorı Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Ombre mükemmelHele koyu ombre küllü oöbre saç şekilleri çok hoş 0 0 Yorumla
sarxs Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl yipratmadan sac duzlestirmek neredeyse imkansiz bu konuda muhtesem bir urun olmus 👌 0 0 Yorumla
Euphoriarue Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl yararlı bir metin olmuş bu güzel bilgiler için teşekkür ederiz 0 0 Yorumla
Bavcgl Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Fon harici hiçbir isil işlem uygulatmiyorum. Her türlü zararvveriyor 0 0 Yorumla
chanisko Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl saclarimi kisacikk yapmak istiyorum... bu taktikleri kullanicam :) 0 0 Yorumla
khavar Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Kendisi Azerbaycanda da unlu. Dalgalinsac yapmak iicn ideal secim bence😍 0 0 Yorumla
ÇetinÇetin1 Takip Et Xper 1 Yaş: 121 +1 yıl Akıllı ısı kontrolü özelliğiyle saçlarını korumalıyız 0 0 Yorumla
Birbilmeceamane Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarımı küt kesmek istiyorum ama yakıșmaz diyiyorlar 0 0 Yorumla
mucaht25 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Saç bakımı konusunda ülke olarak iyi durumdayız bence 0 0 Yorumla
HKN98 Takip Et Xper 3 Yaş: 27 +1 yıl Oha demek böyle böyle kızlar bizi kandırıyor aydınlandım. 0 0 Yorumla
Cherryyinecokdertli Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Dyson abicim çok güzelsin ama çok pahalısın alamıyorum :( 0 0 Yorumla
SERKARA Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Erkek olarak saç duzlestiriciye ihtiyaç duymuyorum 😊 0 0 Yorumla
Zcnemr Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Güzel bir ürün bence.. bununla daha güzel saçlar elde edebilirsiniz..😂😂 0 0 Yorumla
Eftelya20 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Düzleştirici çok güzel duruyor aşırı cazip geldi şu an 0 0 Yorumla
Sedeflara Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bende almak istiyorum ama öğrenciyim. Kaliteli ama çok güzel 0 0 Yorumla
Fatma08su Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Kullanma imkanı olsa daha Güzel olurdu ama çok güzel olduğu söyleniyor 0 0 Yorumla
didomiy Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl Düzünü dalgasını bilmem de ölene kadar doğal renk kalcak saçlarım :) 0 0 Yorumla
acalmperson Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel şekillendiriyor saçı fakat parası da güzel :( 0 0 Yorumla
yalnızadam0056 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Bence harika bir ürün benim kız kardeşimde var arada bende kullanıyorum 0 0 Yorumla
ceyc2 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Baya güzele benziyor sevgilime almayı düşünüyorum , ama bilin bakalım ne eksik, sevgili 0 0 Yorumla
askipo Takip Et Xper 4 Yaş: 47 +1 yıl Dyson ın elektrik süpürgesi dışında başka ürünleri olduğunu bilmiyorduö. 0 0 Yorumla
QuarianGuy Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Saçım uzasında ilk ondan sonra düşünürüz. Dökmeyecek ürünler güzel olurdu. 0 0 Yorumla
aaishaa Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl harika, arkadaşım çok memnundu hemen ben de aldım ve kesinlikle değerdi 0 0 Yorumla
arnavut_kizi1 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Dyson 😍 Sen ne güzel aşksın öyle 💕 Bayılıyorumm bu ürüne 0 0 Yorumla
çakırbey71 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kadınların işi zor valla Allah yardımcıları olsun😂 0 0 Yorumla
Quenn48 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Mesela ben saçlarıma maşa yaparken zorlanıyorum bu yüzden hep doğal takılıyorum 😔 0 0 Yorumla
masum_xx Takip Et Xper 4 Yaş: 45 +1 yıl Hep bukle yaptım ama bu yıl iyice uzatıp düz kullanacak önlere perçem oldu bu iş ✔️✔️ 0 0 Yorumla
puregirllllll Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl Kesinlikle her kadında olması gereken bir ürün buklelerin doğallığı ve kalıcılığı cok iyii 😊😊 0 0 Yorumla
Gece_x Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Her zaman sadelikten yana oldum duzlestirmek yetiyor artı şeyler yapmaya gerek yok. 0 0 Yorumla
cansuaktasss Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Çok güzel bir ürün severek kullanıyorum herkese tavsiye ederimm😍😍 0 0 Yorumla
yeemmree Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Erkekler için de kullanılabilir mi bu saç şekillendirici? 0 0 Yorumla
Fener91 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Bunlar genelde saçları yıpratır ama zaten benim ihtiyacım yok 0 0 Yorumla
kralejder123 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Güzel bir ürün farklı saç stilleri i sevenlere önerilir 0 0 Yorumla
by_ski Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Kişisel bakıma önem veren her insan için en ideali olsa gerek 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Kesinlikle ihtiyaca uygun sekilde uretilmisler , superler.
Kışın insanlar saçlarını yıkamaya üşeniyo nerde bide düzleştirmek 🤣🤣🤣
Yemi bir makina aldım hem fon çekiyor hem. Sekilleniyor hem kurutuyor
Kısa ve süz saçlara sahip olduğum için daha çok fön kullanıyorum
Denemek isterim bu ürünü alacagım inşallah yazarım burdan
Saçlarını hep açık renge boyatıp yakmış biri olarak uzun süre boyamayın ve ısı değdirmeyin, canlılığa şnanamayacaksınız sonrasında
Kesinlikle dalgalı saç dalgalı saç yakışmayan bir kadın tanımıyorum ister kısa ister uzun herkese yakışıyor
Elbette renkli saç ten rengini göre farklılık gösterime ama beyaz tenli olan bir insana her renk saç benim içim yakışır
Ürünleriniz kaliteli ve iyi bence en ilginci hava akışı ile saçı dalgalı yapan alet ismini bilemiyorum ama
şu an evden çıkmıyorum. Ama seneye üniversiteye geçtiğimde bunu alacağım. O zaman okula güzel gitmek istiyorum.
İyi bir saç düzleştirici kuaför masraflarınızdan kısmakla kalmaz ayrıca kırıksız hasarsız ve daha canlı saçlara sahip olmanıza yol açar
Saçlarım doğaldan dalgalı olduğu için tam tersi hiç bir şey kullanmıyorum saçımı düzleştirince iyi hissetmiyorum normal halim daha iyi gibi geliyor
Ben de Dyson kullaniyorum gercekten buklelerimi inanilmaz yapiyor herkese tavsiye ediyorum saclarimda hic kırık yok kaçanlara tavsiyemmm
Dyson çok güzeldir ben de severek elektrik supurgesini ve saç şekillendirici ürünlerini kullanıyorum!
Dyson reklamları aklımı çeldi
Ne hoş şey saç düzleştirici
Elektrikli süpürge görmedim
Bu yarım saatte gördüğüm kadar
Ne zaman sacimi duzlestirip disari ciksam evdeki herkesi arayip duzlestiriciyi kapatmis miyim diye soruyorum kendi kendini kapatmasi harika bu yuzden
Ben kıvırcık biri olrak Dyson Airwrap saçlarımı düzeltmeyi çok istiyorum bende almayı düşünüyordum inşallah alacam
Sacimi boyatmak istiyoruummmm, ama kahrolasi bir cimri oldugum icin biraz daha uzamasini bekliyorum. Zaten disari da cikmiyoruz kim gorcek
Şahane saç modelleri için her yere gidebilirsin bu maşa sayesinde💁♀️😊
Çok güzel bilgi amaçli emeğine sağlık eğitici olmuş
Deneyeceğim :Dsnsjsjsjsj saç şekilleri farklı herkeste işe yarar mı bilemeyeceğim
Düzleştiricilerden pek anlamam ama koyduğunuz resimlerdeki saçlar gerçekten güzel duruyor 😂
Muhtesemler hepsi dysonda bulunan her guzel urun gibi b7nlarda gozde
Ben hepsini çok begendim partnerimde ne gömek isterim doğrusu 🙂
dalgalı güzel bence Kıvırcık fazla hoşuma gitmiyor düz de hoşuma gitmiyor :/
Bu güzel bilgileri paylaştığından dolayı çok teşekkür ederim.
Ombre mükemmel
Hele koyu ombre küllü oöbre saç şekilleri çok hoş
yipratmadan sac duzlestirmek neredeyse imkansiz bu konuda muhtesem bir urun olmus 👌
yararlı bir metin olmuş bu güzel bilgiler için teşekkür ederiz
Fon harici hiçbir isil işlem uygulatmiyorum. Her türlü zararvveriyor
saclarimi kisacikk yapmak istiyorum... bu taktikleri kullanicam :)
Kendisi Azerbaycanda da unlu. Dalgalinsac yapmak iicn ideal secim bence😍
Akıllı ısı kontrolü özelliğiyle saçlarını korumalıyız
Saçlarımı küt kesmek istiyorum ama yakıșmaz diyiyorlar
Saç bakımı konusunda ülke olarak iyi durumdayız bence
Oha demek böyle böyle kızlar bizi kandırıyor aydınlandım.
Dyson abicim çok güzelsin ama çok pahalısın alamıyorum :(
Erkek olarak saç duzlestiriciye ihtiyaç duymuyorum 😊
Güzel bir ürün bence.. bununla daha güzel saçlar elde edebilirsiniz..😂😂
Düzleştirici çok güzel duruyor aşırı cazip geldi şu an
Bende almak istiyorum ama öğrenciyim. Kaliteli ama çok güzel
Kullanma imkanı olsa daha Güzel olurdu ama çok güzel olduğu söyleniyor
Düzünü dalgasını bilmem de ölene kadar doğal renk kalcak saçlarım :)
Çok güzel şekillendiriyor saçı fakat parası da güzel :(
Bence harika bir ürün benim kız kardeşimde var arada bende kullanıyorum
Baya güzele benziyor sevgilime almayı düşünüyorum , ama bilin bakalım ne eksik, sevgili
Dyson ın elektrik süpürgesi dışında başka ürünleri olduğunu bilmiyorduö.
Saçım uzasında ilk ondan sonra düşünürüz. Dökmeyecek ürünler güzel olurdu.
harika, arkadaşım çok memnundu hemen ben de aldım ve kesinlikle değerdi
Dyson 😍 Sen ne güzel aşksın öyle 💕 Bayılıyorumm bu ürüne
Kadınların işi zor valla Allah yardımcıları olsun😂
Mesela ben saçlarıma maşa yaparken zorlanıyorum bu yüzden hep doğal takılıyorum 😔
Hep bukle yaptım ama bu yıl iyice uzatıp düz kullanacak önlere perçem oldu bu iş ✔️✔️
Kesinlikle her kadında olması gereken bir ürün buklelerin doğallığı ve kalıcılığı cok iyii 😊😊
Her zaman sadelikten yana oldum duzlestirmek yetiyor artı şeyler yapmaya gerek yok.
Çok güzel bir ürün severek kullanıyorum herkese tavsiye ederimm😍😍
Erkekler için de kullanılabilir mi bu saç şekillendirici?
Bunlar genelde saçları yıpratır ama zaten benim ihtiyacım yok
Güzel bir ürün farklı saç stilleri i sevenlere önerilir
Kişisel bakıma önem veren her insan için en ideali olsa gerek