2021’in en iddialı saç modelleriyle yepyeni bir sen olmaya hazır mısın? O halde, teknolojinin gücüyl
Saç Bakım Yeni Yıl, Yepyeni Bir Sen! 2021’in En Havalı Saç Modellerini Denemek İçin İhtiyacın Olan 6 Taktik (Sayfa 4) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2019 Yeni Yıl, Yepyeni Bir Sen! 2021’in En Havalı Saç Modellerini Denemek İçin İhtiyacın Olan 6 Taktik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 39 kişi beğendi
MügePotter00 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Düzleştirici iyi de saçları yıpratır uzun bir süre sonra. 0 0 Yorumla
ecegedik34 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl keşke benimde bu kadar güzel saçlarım olsa nasıl başarabiliyosunuz kızlar bu kadar güzel olmayı 0 0 Yorumla
ortadünyalı Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Dalgalı veya kıvırcık olması iÇin düz saça ne yapabilirim? 0 0 Yorumla
kissmehard Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Uzun zamandır almayı düşündüğüm maşayı sonunda buldum😻😻 0 0 Yorumla
Clalx96 Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Evet Saçlarım doğaldan dalgalı olduğu için tam tersi hiç bir şey kullanmıyorum 0 0 Yorumla
Alina_y Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Saçlarım düz olduğu için çok da takmıyorum normal kısa tutup jöle ile tarıyorum 0 0 Yorumla
feyman00 Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl dyson güzelsinde çok pahalısın e kardeşim ilerde eşim falan olurda isterse nasıl alcam seni :D 0 0 Yorumla
Alev_Doğan Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl çok güzel gerçekten her gün kullanıyorum tavsiye ederim 0 0 Yorumla
anoniimhesap Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl doğru kurutma şekli ile istediğim saç şekline kolayca kavuşuyorum 0 0 Yorumla
Blitzkriegbey Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Saç modeli değişikli ile insanın ruh hali bence doğru orantılıdır. 0 0 Yorumla
Huzursevgiplease Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl harikaaaaa özellikle farklı stillerde kullanmak içiinnn 0 0 Yorumla
beyzZa_35 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl dysonlar briaz pahalı ama ben de bi gün alıcam çok güzel hr şeyi yapıo saçına 0 0 Yorumla
Melek1245 Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Hic kullanmadim hediye edilirse kullanirim guzele benziyor 0 0 Yorumla
_Merve___ Takip Et Xper 1 Yaş: 26 +1 yıl Çok güzel bir alet almayı düşünüyorum. Dyson saç işinde çok becerikli. Teşekkür ederiz. 0 0 Yorumla
Yalnız6 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Karantina biter bitmez bu saç modellerinden deneyip hergün dışarı çıkıcam 0 0 Yorumla
lanagelley Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Ben kullanıyorum ve çok memnunum saçları kırmıyor hem doğal hem de uzun süre şekli bozulmuyor 0 0 Yorumla
Uyanamamış Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saçlarımı seviyorum ama dyson corrale alıp kullanmak isterim 0 0 Yorumla
Selin_paşa Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl kesinlikle katılıyorum aynı zamanda saç bakım ürünleri de fazlasıyla önemli dolgun saçlar için 0 0 Yorumla
Skskkddd Takip Et Xper 4 Yaş: 23 +1 yıl Kapalı bir insanim ama saçıma olan özeni hiç azaltmm 0 0 Yorumla
Çikolata_kız Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Çok kullanışlı güzel bişeye benziyor ama pahalıdır bu 0 0 Yorumla
nickname_nickname Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl dyson kullandığım en iyi kurutma makinesi oluyor olabilirr 0 0 Yorumla
kizlarasoruyorum2 Takip Et Xper 5 Yaş: 50 +1 yıl Düz saç gibisi yok bence de. Bakımlı düz saç her kadına yakışır. 0 0 Yorumla
Sadiaksoy Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl ısıtıcı saçları yıpratıyor diye biliyorum ben ama kızlar doğru mu bu? 0 1 Yorumla eyşantezcanatay +1 yıl dogru Yorumla
İlişmeBabaYorgun Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Keşke benim de saçlarım dökülmemiş olsaydı da dyson kullanabilseydim😭 0 0 Yorumla
sleepingatlast Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl dysonun her bir ürününü bayılarak kullanıyorum <33 0 0 Yorumla
Aysenurgns Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Tesettürlü olanlar için şal modelleri gelsinnnn 0 0 Yorumla
Abazaprens Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Güzel ve faydalı bir içerik olmuş emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
papagligocik Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Gur bir sac olmali yoksa ise yaramaz bu taktikler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Düzleştirici iyi de saçları yıpratır uzun bir süre sonra.
keşke benimde bu kadar güzel saçlarım olsa nasıl başarabiliyosunuz kızlar bu kadar güzel olmayı
Dalgalı veya kıvırcık olması iÇin düz saça ne yapabilirim?
Uzun zamandır almayı düşündüğüm maşayı sonunda buldum😻😻
Evet Saçlarım doğaldan dalgalı olduğu için tam tersi hiç bir şey kullanmıyorum
Saçlarım düz olduğu için çok da takmıyorum normal kısa tutup jöle ile tarıyorum
dyson güzelsinde çok pahalısın e kardeşim ilerde eşim falan olurda isterse nasıl alcam seni :D
çok güzel gerçekten her gün kullanıyorum tavsiye ederim
doğru kurutma şekli ile istediğim saç şekline kolayca kavuşuyorum
Saç modeli değişikli ile insanın ruh hali bence doğru orantılıdır.
harikaaaaa özellikle farklı stillerde kullanmak içiinnn
Evett! Favorimmmm😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
dysonlar briaz pahalı ama ben de bi gün alıcam çok güzel hr şeyi yapıo saçına
Hic kullanmadim hediye edilirse kullanirim guzele benziyor
Çok güzel bir alet almayı düşünüyorum. Dyson saç işinde çok becerikli. Teşekkür ederiz.
Karantina biter bitmez bu saç modellerinden deneyip hergün dışarı çıkıcam
Ben kullanıyorum ve çok memnunum saçları kırmıyor hem doğal hem de uzun süre şekli bozulmuyor
Saçlarımı seviyorum ama dyson corrale alıp kullanmak isterim
kesinlikle katılıyorum aynı zamanda saç bakım ürünleri de fazlasıyla önemli dolgun saçlar için
Kapalı bir insanim ama saçıma olan özeni hiç azaltmm
Çok kullanışlı güzel bişeye benziyor ama pahalıdır bu
dyson kullandığım en iyi kurutma makinesi oluyor olabilirr
Düz saç gibisi yok bence de. Bakımlı düz saç her kadına yakışır.
ısıtıcı saçları yıpratıyor diye biliyorum ben ama kızlar doğru mu bu?
dogru
Keşke benim de saçlarım dökülmemiş olsaydı da dyson kullanabilseydim😭
eline sağlık çok iyi yazmışsın
Bencede çok iyi hepsi aşırı beğendimmö
düz saç iyidir düz. fön çekip çıkmak
Cok guzel insallah masallah dyson
Bu güzel paylaşım için teşekkürler..
Bilgiler için teşekkürler 👍
Bu degerli bilgiler icin tesekkurler.
dysonun her bir ürününü bayılarak kullanıyorum <33
Tesettürlü olanlar için şal modelleri gelsinnnn
Bilgiler çok hoşuma gitti
Asla saclarimi kendim sekillendiremiyorum :/
Güzel ve faydalı bir içerik olmuş emeğinize sağlık
düz ve uzun saç modeli en güzeli
Dyson çok pahalısın. Biraz ucuzla be birader.
Taktikler muhteşem ama Kel olanlar ne yapsın😀😏
İhtiyacım olan şey cesaret
Dyson un iddialı olmadığı yer? ❤
Pahalı olmasan seni alabilirdim...🥺
Taktik maktik yok Dyson var ✌👏
Ooo Dyson severizzz severizzz
Dyson lütfen bana hediye Gönder 😂
emeğine sağlık güzel bilgi olmuş
Süper paylasim harika eline saglik
Gur bir sac olmali yoksa ise yaramaz bu taktikler
Keşke paramız olsa da alsak
Kızlara topuz çok yakışıyor
Keşke benim olsan dyson ;(
En iyisi ronaldo saçı aga
Güzel işler çıkarıyor bu marka
Güzele benziyor mutlaka almak lazim.
kızlar için son derece güzel bir bence olmuş :)
Bayıldımmmm cidden harikaa
şimdilik videoları izlemeye devam xdd
Teşekkürler paylaşım için. Hala alamadım bundan
Emeğinize sağlık...
Bilgilendirici olmuş...