Buna bu kadar para verecek kadar zengin olsaydım kendim yapmakla uğraşmaz o parayı kuaföre verirdim beb oturup kahvemi yudumlarken kuaförde saçını yapar
En iyi saç bakımı Doğal olarak her duş sonrasında saçın hemen toplanmamasıdır eğer duştan sonra saç bı sure açık kalırsa daha ince ve daha yumuşak bir görünüme sahip olur
dyson airwap gerçekten şahane bir ürüne benziyor. saçı hemen hazırlamak için birebir. ve bunu kesinlikle saça zarar vermeden yapıyor. teşekkürler dyson ;))
Yoğun iş temposunda saçlarımız hergün düzleştirici sayesinde yoğun ısıya marız kalabiliyor. Bu nedenle ısıyı dengeleyecen ve sabit tutan, saçı yıpratmayan bu tarz düzleştiriciler kullanılması gerekir.
Bizim kendimize baktığımız kadar erkekler de baksa kendilerine keşke... Hayatında Minoxil'i duymamış, kelliğin kader olduğunu düşünen yüzlerce erkek tanıyorum :(
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
309Cevap
Verdiğimiz parayı sonuna kadar fazlasıyla hak eden ürün.
İdare eder ne ortalama altında ne ortalamanin çok ustunde bi ürün
3 numara kesiyorum saçları ne dert kalıyor ne tasa, mis gibi üfül üfül
Benim pek bi işime yaramaz ama hediye olarak alınır
Kısa saç çok güzel. Hele de kadınlarda daha oturaklı.
Öncelikle saça ihtiyacım var sanırım😁😂hımm ne dedin😂😂
Saça çok zararlı düzleştiriciler gereksiz bence güzellik için saç sağlığından vazgeçmek falan saçma
Saçımı omuzlarıma kadar kestirip kızıl yaptırma fikri çıkmalı artık aklımdan!!
Ben ısı kuşşanöadan saçlarıma doğal dalgalar veriyorum 👌🌼
Kullanmadan *
Çok başarılı bir ürün. Kolaylıkla istediğiniz şekle kısa sürede ulaşabilirsiniz
Saçımdan memnunum ama arkadaşlara tavsiye edebilirim. Güzel bilgiler ayrıca.
pratik ve tam da istediğiniz gibi sonuçlar için yüksek performanslı bir ürün
Omuzda kısa saç candır. Ama bu modeller de güzel tabi
Dyson çok pahalı keşke indirim olsa biraz çok istiyorum almak
Saçları kısaltacağım büyük ihtimalle bu sekilde hemen kırılabiliyor.
bu sene su dalgası şeklini denemek istiyorum harika güzüküyor
Saçlarıma daha iyi bakmak için bunları uygulayacağım
Bence güzel bir ürün, farklı saç tipleri için de ürünleri var.
Cok iyi bende dyson airwrap var cok memnunum harika bir urun eminim buda oyledir
2-4 ay arası değişirim, bi bakmışsın kumralım bi bakmışsın kızıl❤️
İlginç bilgiler okumak bi erkek olarak beni bile etkiledi 😅🤪
Dolgun sıkı bir saçım olmasını çok isterdim valla 😣
Konu derin biraz sanırım )) umarım herkese faydalı gelir
Oo güzelmiş çok beğendim çok başarılı bir ürüne benziyor
Harika birşey bence. Daha önce hiç bir saç şekillendiricisini bu kadar almak istemedim.
stresten uzak kendimize ve saçlarımıza zararı minimuma indirerek saçlarımızı daha sağlıklı hale getirmek harika olur
Kendi kendini kapatıyor olması çok güzel bir özellik 🌺
Kendi kendini kapatması çok iyi bir özellik.
Teşekkürler 🌸
saçlarım olsa düzleştirirdim :) ama yorumum şu ki DYSON kardaş ürünlerin çok pahalı ha
Küt saçlar tabiki minyatür benimgi kızlara en çok yakışan renk
Once eski canliligi geri getirmenin yolunu soyleyin
Keşke benim olsan Dyson çok pahalısın ama çok güzelsin.
Bu marka cook saglam, cevremdekilerden biliyorum..!
Ben keratinli düzleştirici kullanıyorum fakat bunu da merak ettim mutlaka denemeliyim
Saclarimi 0 a kaziyacagim saldim kendimi bakamam ozen gosteremem
en iyisi asdfgh
Ürünleriniz çok güzel ve kaliteli ama dudak uçuklatıcı
Ne yapsam boş, saç kıvırcık, jöle kullanmasam yarım saatte kıvır kıvır oluyor.
ürünleriniz çok güzel görünüyor fakat şu döneme göre biraz fazla pahalı :(
Saclarim eski sağlığına kavuşsa neler yapacam da. yok saç yok ☹
mükemmel bir alet 10 dakikadan sonra kendini kapatması uff hayalimdeki makina
Su dalgası kısa saçlarda da güzel duruyor. Kestirsem mi diye düşündüm.
ben genelde kendi halinde dalgali birakiyorum duz yakismiyo
Saçlarıma hiçbir işlem uygulamiyorum.. bu cihazların zarar vermeyeceğine ikna edin gidip Alcam
Sacimi yikar tarar birakirim. Dalgali saca bayilirim
dyson airwrap i denemek istiyodum bir erkek olarak fön makinesini bu üründe şahaneye benziyor
Saç düzleştiricim bozuldu. Yenisini dyson alabilirim
Bence güzel bir ürün farklı saç tipleri içinde ürünleri rmvcut
Harika fonksiyonlar, yakın zamanda alıp deneyeceğim
Açıkçası sürekli duzlestiricimi açık unutuyorum kesinlikle alicam
Çok güzel görünüyor. Denemeye değer olduğunu düşünüyorum.
Saç şekillendirmeyi çok seviyorum güzel bir ürüne benziyor 😀😀
kadında omuz izzahı bi saç erkekte sıfıra yakın temiz kısa saç
Benim 1 tane sac modelim var zaten o bana yetiyor ayrıca bunlar sadece kadınlar için
Buna bu kadar para verecek kadar zengin olsaydım kendim yapmakla uğraşmaz o parayı kuaföre verirdim beb oturup kahvemi yudumlarken kuaförde saçını yapar
En iyi saç bakımı Doğal olarak her duş sonrasında saçın hemen toplanmamasıdır eğer duştan sonra saç bı sure açık kalırsa daha ince ve daha yumuşak bir görünüme sahip olur
dyson airwap gerçekten şahane bir ürüne benziyor. saçı hemen hazırlamak için birebir. ve bunu kesinlikle saça zarar vermeden yapıyor. teşekkürler dyson ;))
Yoğun iş temposunda saçlarımız hergün düzleştirici sayesinde yoğun ısıya marız kalabiliyor. Bu nedenle ısıyı dengeleyecen ve sabit tutan, saçı yıpratmayan bu tarz düzleştiriciler kullanılması gerekir.
Bizim kendimize baktığımız kadar erkekler de baksa kendilerine keşke... Hayatında Minoxil'i duymamış, kelliğin kader olduğunu düşünen yüzlerce erkek tanıyorum :(
ben bir kere sakalı uzatıyordum bir daha uzatırsam kullanmayı isterim saç düzleştiriciyi
Bunlar bayanlara göre, benim saçlar kısa kullansam dalgalanır mı sizin gibi 👍