Birbirinden göz alıcı saç stillerini denemeye bayılanları buraya alalım! 😍 Artık, saçlarını şekille
Saç Bakım Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu (Sayfa 4) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3726 Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 63 kişi beğendi
Zerøbjectif Takip Et Xper 1 Yaş: 82 +1 yıl Sevmiyorum saçıma ısı uygulamayı ama Dyson sen baya iyisin denemeye değer.. 0 0 Yorumla
ChuckyTifanyy Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Valla en iyi sekillendirici erkekler icin limon jole mole fasa fiso 😁 0 0 Yorumla
Jön23 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Saçlar yumuşak bir yapiya sahiptir nazik davranmak gerek 0 0 Yorumla
egenininci099 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarım aslında hep şekillendirmeye rağmen çok yumuşak 0 0 Yorumla
magnetron Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Yeni bi marka mı bu. Zaman aralıkları ile bikaç yerde duydum 0 0 Yorumla
TorontoBilgi Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Bence Kanada'daki fiyatı Türkiyedeki fiyatından daha uygundur. 0 0 Yorumla
ati970 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Saç şekillendirici kadar uzatmıyorum saçlarımı. Bana gelmez bu ürün 😁 0 0 Yorumla
p0rsleyd Takip Et Xper 4 Yaş: 110 +1 yıl Deneyelim bakalım.Çevremde Dyson kullananların çoğu memnun 0 0 Yorumla
Nehirsadece Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Dyson çok başarılı bir buluş bulmuşsun gerçekten çok teşekkürler ya 🙂 0 0 Yorumla
dlbrgny Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Belki deneyebilirim. Çğnkü saçlarımı kestim ve düzleşrici kullanmayacağıma söz verdim 0 0 Yorumla
edddaaaakdkdkdsk Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Çok güzel bir ürüne benziyor hemen denemek istiyorum 0 0 Yorumla
Dekora Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Harik bişey ya bende kulanıyorum süppppppeeeeerrrrrr 0 0 Yorumla
aşk_çemberi Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Dyson güzel bir ürüne benziyor. Saç düzleştiricisi kesinlikle saça zarar vermemeli 0 0 Yorumla
ßŔᑎᗩᗩ7 Takip Et Xper 4 Yaş: 42 +1 yıl Saçlara şekil vermek için zarar uğraması şart. Bence zorlamayın 0 0 Yorumla
Evenstar0 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Erkekler de böyle dert yok sür kafaya bir şampuan yeterr 0 0 Yorumla
Fairydreams Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl maalesef çok pahalı ama Dyson bana hediye ederse çok iyi tanıtımı yaparım :) 0 0 Yorumla
selmur Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl Sakala yapılsa bence tüm sakallar gider, dökülür yani. 0 0 Yorumla
Oğuz190723 Takip Et Xper 4 Yaş: 37 +1 yıl Klasik önlerini ıslayıp biraz yukarı kaldırıp tararım. 0 0 Yorumla
DerinMoskoworlds Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Saçıma ısı yöntemiyle şekil vermeyi sevmiyorum yipranir die ama Dyson bu konuda çok iddalidr eminm.. 0 0 Yorumla
darkblue000 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Harika bir fikir teşekkürlerrr 0 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
Ozan5875 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 +1 yıl Bence hepsi zarar veriyodur en güzeli doğal olmak 0 0 Yorumla
Çıldırtanerkek Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Şu aletleri tanımak lazm :d saç uzatma fikrim var 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
325Cevap
Sevmiyorum saçıma ısı uygulamayı ama Dyson sen baya iyisin denemeye değer..
Valla en iyi sekillendirici erkekler icin limon jole mole fasa fiso 😁
Saçlar yumuşak bir yapiya sahiptir nazik davranmak gerek
Saçlarım aslında hep şekillendirmeye rağmen çok yumuşak
Yeni bi marka mı bu. Zaman aralıkları ile bikaç yerde duydum
Bence Kanada'daki fiyatı Türkiyedeki fiyatından daha uygundur.
Saç şekillendirici kadar uzatmıyorum saçlarımı. Bana gelmez bu ürün 😁
Deneyelim bakalım.Çevremde Dyson kullananların çoğu memnun
Dyson çok başarılı bir buluş bulmuşsun gerçekten çok teşekkürler ya 🙂
Belki deneyebilirim. Çğnkü saçlarımı kestim ve düzleşrici kullanmayacağıma söz verdim
Çok güzel bir ürüne benziyor hemen denemek istiyorum
Harik bişey ya bende kulanıyorum süppppppeeeeerrrrrr
Dyson güzel bir ürüne benziyor. Saç düzleştiricisi kesinlikle saça zarar vermemeli
Saçlara şekil vermek için zarar uğraması şart. Bence zorlamayın
Erkekler de böyle dert yok sür kafaya bir şampuan yeterr
maalesef çok pahalı ama Dyson bana hediye ederse çok iyi tanıtımı yaparım :)
Sakala yapılsa bence tüm sakallar gider, dökülür yani.
Klasik önlerini ıslayıp biraz yukarı kaldırıp tararım.
Saçıma ısı yöntemiyle şekil vermeyi sevmiyorum yipranir die ama Dyson bu konuda çok iddalidr eminm..
Harika bir fikir teşekkürlerrr
Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Ben gece örüyorum 😂😂😂😂
Anam bizim o kadar paramız mı var :)
Çok güzel başarılı bi buluş olmuş
Suda ısınan bigudiler çok güzel.
Saç baş çok uğraştırıyor ya
Başarılı bilgi paylaşımı teşekkürler.
Harika fikirler olmuş teşekürler saaaanaaaa.
Güzel bir ürün denenebilir.
Almak isterim dizide de reklamını gördüm
İslerine yarar umarim kizlarin
Sar pipete uff mükemmel 😂
Erkekler içinde paylaşımlarınız yok mu?
Dyson güzel paylaşım eline sağlık.
Bence hepsi zarar veriyodur en güzeli doğal olmak
Ben gelişi güzel tararım yeterli
Güzel ürüne benziyor ve profesyonel deneyim.
Teşekkürler paylaşım için 😊
Şu aletleri tanımak lazm :d saç uzatma fikrim var
Bu güzelmiş alip dolaba koymak lazım
Güzel olabilir ama cok pahali
alakam yok ama merak edip okudum :D
İşe yarayacaksa almaya değer
ss yapiyim belki alırım hh
Harika bir alet bu dyson bir numara
Bu makineler güzelde çok pahalı naalesef.
Güzel bak beğendim :D :D :D :D
Fiyatını hakeden bir ürün
Mantıklı ama ben kullanmam o ayrı. 😂
İyimişşş. Kullanmak isteriiim
Bol bol bakımmm yapmalı bna göre
İpin uçu güzel beğendim teşekürler Dyson
çok bilgi içerikli herkesin aradığı konu
Guzel bir bence teşekkürler
Güzel ama o daha o kadar saç yok
Faydalı bir paylasım tesekkurler
saçları tarak ile şekillendiriyorum
Yararli olmus guzel hakikaten hos
Harika tesekkurlerr cok isime yaradi
ben pek şekillendirmm ama arada olur
Dyson birazda uygun olsa harika ürünler mevcut