Birbirinden göz alıcı saç stillerini denemeye bayılanları buraya alalım! 😍 Artık, saçlarını şekille
Saç Bakım Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu (Sayfa 5) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3726 Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 63 kişi beğendi
delidolu3400 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Saç bakım setleri iyidir marka vermeye gerek yok 0 0 Yorumla
Abidikgubidikss Takip Et Xper 7 Yaş: 23 +1 yıl Uzun süredir saçımı kremle şekillendiriyorum. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
325Cevap
Saç bakım setleri iyidir marka vermeye gerek yok
Saçını ör kullan aç tekrar kullan 😂
Güzel bir bence olmuş. Faydalı bilgiler
Geçrketen balarılı. Teşekkürler
Dyson her ürünü gibi bu da mükemmel 💞
Saçlarımın dalgalı halini seviyorum
Faydalı bir paylaşım olmuş
saç düzleştirici olmazsa olmaz en önemli
harika bilgiler, bunları özenle kullanacağım!
neden erkekler için uygun ürünler mevcut değil?
Tarıyorum yetiyor daha ne yapayım
Dyson harikalar yaratmış.
saçlarım kısa olduğu için hiç kullanmadım
eline sağlık bilgilendirici
Bence diğer marka ürünlere bin basar
Her şekilde az ya da cok zarar veriyor
güzel bilgiler için teşekkürler
Sac mi kaldı beee yorum yapalım 😂😂
Bende çok seviyorum sürekli kullanıyorum da
Maşa yerine bigudi kullanın kızlar ksksks
Tamam dyson teşekkür ettim
Düzleştirici saçları çok yıpratıyo
Bilgiler için teşekkürler 👍
Çok rahat ve kullanışlı gibi görünüyor
Çağla Şikel bile öneriyorsa, kesin almalıyız 😂
Harika tavsiyeler olmuş elinize sağlık.
ilerde olursa sevgiliye alınır
Bence dalgalı saçlar daha çok yakisiyor
hoş bir buluş başarılı bence
Keşke bana hediye olsan 💐
Dyson, işinde profesyonel...
Emeğine sağlık 😘 harika olmuş
Tesekkürler tavsiyeleriniz için
Çok mantıklı ihtiyacım vardu gerçekten
Güzel tüyolar için tesekkurler
Çok beğeniyorum ama çok pahalı
harika sağolun cidden işe yarar
dyson aşmış kendini yaa her ürünü kalite
Çok başarılı denemeye değer
ph5 sampuan dogal olmalı sevdigim
Ay tam ihtiyacım olan saç yıpratma dan
Saçımı düzleştiresim geldi
Denemeye değer diyorum...
Saçlarım uzun değil ama güzel bilgiler hepsi.
Uzun süredir saçımı kremle şekillendiriyorum.
saçlarım için en iyisini düşünürüm ben
İpuçları çok iyi ve yararlı
Dyson olmazsa olmaz 👏👏👏👏
Düzleştirici yakıyor amaaa
Denemeye değer görünüyor deneyimlerimizi yazarız
bilgilendirme için teşekkürler
İpucu değil anladık Dyson lazım.
Verdiğin ipucular çok iyiymiş
Evde var epey memnun kaldık
Dyson kullanmadık ama kaliteli olduğu belli
Denemek gerek sonuçlarını merak ediyorum
benim saçım doğduğumdan beri 3 numara :D
Saçlarım dümdüz olsa keşke
Dysonla sac kırılmaz 😀😀😀😀
Saç kremimi kiiiiiiiiiiiiii