Birbirinden göz alıcı saç stillerini denemeye bayılanları buraya alalım! 😍 Artık, saçlarını şekille
Saç Bakım Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu (Sayfa 10) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3726 Saçlarına Zarar Vermeden Şekillendirmek İçin İhtiyacın Olan 6 İpucu Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 63 kişi beğendi
geçerkenuğradım_ Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Dyson alıcam en kısa zamanda. Arzum eskidi 0 0 Yorumla
cokbilmis90 Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl güzel tasarım ama elimde mevcut başka marka var 0 0 Yorumla
Pınarrrrymzz Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Fiyatı yüksek indirime girmesini bekleyecegim 0 0 Yorumla
thelightweight Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Helal Dyson reis. Bize yol göstermeye devam et. 0 0 Yorumla
yok_umut Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl saçlarıma ısılı işlem asla yapmam tafsiyede etmem 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
325Cevap
Teşekkür ederim tavsiye için
Dyson güzeldir parası olan alsın bunu.
Teşekkürler tavsiyeler için
Çok yararlı bir bilgi olmuş
Güzel bir paylaşım olmuş okudum ve doğru hepside.
En güzeli maşa ile yapmak
Kabarmaması için ne yapmalıyız
emeğine sağlık güzel olmuş
Kabarmaması için neler yapabiliriz?
Dyson alıcam en kısa zamanda. Arzum eskidi
Önemli olan yüz saç dağınık olsa da olur
Çok başarılı bi bence olmuş, elinize sağlık
Dysn muhteşem bi çözüm ♥️
Fiyat eminim astronomiktir...
Saçların kuru temiz olmali
Çok güzeller teşekkürler deneyecem
Kızlar biliyor bu işi hahhaha
Çok faydalı olmuş buuuu sevdim
Bilen var mı ki gerçekten
Herzaman sadece Dyson😍❤️💯
Güzel ama pahalıııı😕ama yaaa
çok güzel ama çok da pahalı
güzel tasarım ama elimde mevcut başka marka var
İnşallah kısa zamanda alırım
harika bir markadır dyson
Çok güzel bir marka dyson
Dysonu merak ettim açıkçası
İnşllah en yakın zamanda alırım çok amin
Fiyatı yüksek indirime girmesini bekleyecegim
Teşekkürler bu bence için
Isı kullanmıyorum ben böyle iyi.
Dyson harika bir urun tabi parası olanlara
Elinize sağlık sağolun güzel bilgiler
Yapmamak en iyisi olacak galiba
Dyson gerçekten harika :)
kel kadın yoktur az votka vardır
Almayı düşündüğüm ürün biraz pahalı ama
Güzel bir yazi olmus tesekkurler
Saçlarım düz zaten jekflwldl
Hay benin saçlarım çok kötü olmuştum
Görüş için teşekkürler! Bunları deneyeceğim
Güzel bir ürün bence durumu olanlara
Herhangi bir şey yapmamak en iyisi
Dyson güzel bir ürün 🌹🌸
Gayet güzel teşekkürler bilgiler için xd
Çok başarılı ancak fiyat biraz tuzlu sanki
Denemek lazım tabi ki bilemem
Düzleştirici yakiyor maalesef
saçım cok kabarıyo napabiliriö?
Helal Dyson reis. Bize yol göstermeye devam et.
Ah erkekler ne şanslıyız.
bence güzel bir ürüne benziyor
Dyson tüm kızlar öneriyor.
dyson bence başarılı bir makina
Gayet güzel öneriler, beğendim.
Büyük ihtiyaç kel olmamak lazım . Sksksk
maalesef her şey veriyor zrar
dysonın her şeyi çok iyi abiii
saçlarıma ısılı işlem asla yapmam tafsiyede etmem
Güzel bilgiler teşekkürler