“Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun.” diyenlerden misin? Şimdi, yeni nesil
Saç Bakım “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey (Sayfa 2) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3517 “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
KızılTurp Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Bütün KS kızlarına hediye yollarsanız neden en güçlü silahımız olmasın ki? 1 0 Yorumla
Lalegzn Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Dyson yapmış yine yapıcağını :) saçlar jilet gibi olsun yeterli he birde yakmasın 😶 0 0 Yorumla
orcanius Takip Et Yoda Yaş: 103 +1 yıl Bazıları ion teknoloji tuşu var..En azından daha az zararlı. 0 0 Yorumla
stelrse Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Bu markaya gerçekten beğeniyorum ve fiyatının hakkını verebiliyor 0 0 Yorumla
Dilers Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl 1 rahatlik 2 sadelik 3 guven 4 basit5 eglenceli 6 pratik 7 hizli 8 saglamlik. 0 0 Yorumla
мᴀsᴛᴇʀ Takip Et Xper 7 Yaş: 41 +1 yıl Güzel ürün ve başarılı bir paylaşım olmuş detaylı anlatılmış teşekürler. 0 0 Yorumla
_Fearlesss_17 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Doğal Hali En iyisi Fön mön gerek yok saça zarar veriyor bnce 0 0 Yorumla
Rakılılive Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Bir düzleştirici de olmazsa olmazım saçıma minimum zarar vermesi. Yüksek ısıda olması. 0 0 Yorumla
1-JessicaRabbit Takip Et Xper 7 Yaş: 25 +1 yıl Bir saç düzleştiricisi saça zarar vermemeli ve kaliteli olmalı 0 0 Yorumla
eylemyiğit Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Abi çok iyi ya şaka gibi keşke bundanım olsa sksjsjs 0 0 Yorumla
milady Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl dyson, son 3 senedir aktif olarak bayanlara özel ürünler çıkartıyor. teşekkürler! 0 0 Yorumla
redkitintabancası Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Çok iyiymiş. Bunu kullanmak gerçekten fark yaratabilir 0 0 Yorumla
Mysteriousüye Takip Et Bilge Yaş: 25 +1 yıl Yaaa çok faydalı bilgiler düzleştiricimi değiştiriyorum 😍 0 0 Yorumla
Tilbee10 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Hemen ısısı düşmesin en az bir saat ve tek seferde düm düz jilet gibi yapsın uğraştırmasın mümkünse 😂 0 0 Yorumla
Çıldırtanerkek Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Teknoloji saçtada lazm.. heleki dermatit varsa.. clear çözüm bulmuş. 0 0 Yorumla
odaolur1 Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Isı yüksek olmalı. Saç kırılmış kırılmamış zaten çok önemli değil 0 0 Yorumla
cyber42 Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Saçları çok kırması dışında bişey elde ettiğimi düşünmüyorum fön çok daha mantıklı 0 0 Yorumla
Kırlariçindebikız Takip Et Yoda Yaş: 30 +1 yıl Güzel olmuş ya her geçen gün gelişiyor bu marka sanki 0 0 Yorumla
Ladmeeeğ Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Kesinlikle o kabarmanın elektiriklenmenin önüne geçemeyen düzleştirici düzleştiriciyim demesin 0 0 Yorumla
sempatik_boy Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl 10 dakikalık hareketsizlikten sonra kendisini kapatan yeni nesil saç düzleştiricisi güzelmiş 0 0 Yorumla
KozalaklıPizza Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Hayatımda hiç saç düzleştirici kullanmadım. Ama kullanırsam bunu kullanırım, hoşuma gitti. 0 0 Yorumla
58cesur24 Takip Et Bilge Yaş: 33 +1 yıl Valla bu konudan anlamamda ütü kullanılsa daha ekonomik 0 0 Yorumla
BtpÇÇi Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Saçlarım uzun ama bu sıcakta pek çekilmiyor. Soğuk havalar da daha etkili ve güzel oluyor 0 0 Yorumla
VeeeCeren-12 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 +1 yıl Yaaa işin uzmanı elinde olunca herşeyinle mükemmel oluyor insan 0 0 Yorumla
seleens Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Saçlarım düz olduğu için kullanmıyorum fakat arkadaşım kulllanıyor ve çokta memnun😊✨ 0 0 Yorumla
_Agapi_ Takip Et Yoda Yaş: 106 +1 yıl Tüm özellikleri tam benim bir saç düzleştiricide istediklerim hepsi mükemmel 0 0 Yorumla
spacescom Takip Et Guru Yaş: 44 +1 yıl herşeyin düzleştirilmesini kabul ederim de kıvırcıkların saç düzleştirmesini anlayamıyorum 0 0 Yorumla
Bıkmışcivciv Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Çabuk ısınan ve saçlarımı kırmayan olması önemli. Saçın Hacmini azaltanlar oluyor maalesef :/ 0 0 Yorumla
kimseebilmesinn Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl En önemlisi bana göre duzlestirdikten sonra elektiriklenmemesi 0 0 Yorumla
AhmetMert89 Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Saçlarımdan çok memnunum hiç düzleştirici kullanmadım fön kullanmadım o yüzden ne desem yalan olur yani 😁 0 0 Yorumla
nickemirenfare Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Isı ayarının ve kablosuz kullanımın olması sebebiyle tercih edilebilir 0 0 Yorumla
Çilek_22 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Saça zarar vermeden anında şekillendirebilmek. hiç bu kadar kolay olmamıştı. Iyiki varsın %💯 Dyson 0 0 Yorumla
TauredPrensesi Takip Et Bilge Yaş: 24 +1 yıl Yoğun tavsiye üzerine yeni alacağım saç düzleştiricinin adı ''Dyson Corrale'' 0 0 Yorumla
Hicraney Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl Arkadaşımda var bundan ve baya iyi. Ben de düşünüyorum almayı 0 0 Yorumla
berk3333 Takip Et Bilge Yaş: 27 +1 yıl ufak olsunda direk saçlarıma yapayım büyüklerle zor olur 0 0 Yorumla
Bluedabadi Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Bukleli ya da kıvırcık saçlar hep hoş görünmüştür bana. 0 0 Yorumla
OzgurGüneş Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Markası Dyson ise saçlarını hiç düşünmeden ona bırakabilirsin derim. :) 0 0 Yorumla
StarLena90 Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Bir çok markayı kullandım ama dyson daha mantıklı geldi, sanırım ilk sırada alacağım ürünlerden. 0 0 Yorumla
sekkiz Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Saç ile ilgili ürünlerde en iyisinin kullanılması taraftarıyım. 👍🏻 0 0 Yorumla
adrenalin64 Takip Et Master Yaş: 43 +1 yıl Saçım zaten düz. Saçları kıvırcık kızların işi zor ya. 0 0 Yorumla
yaamurr Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Uçaklarda bile taşınabilir olması mükemmel olmuş 👏🏿 0 0 Yorumla
etheral Takip Et Xper 7 Yaş: 27 +1 yıl Saçımı elektriklendirmemeli ve zarar vermemeli Dyson çok güzelsin ama param yok😂 0 0 Yorumla
alibilgin Takip Et Yoda Yaş: 44 +1 yıl kız arkadaşıma hediye düşünüyordum bunu alacağım, teşekkür ederim 0 0 Yorumla
UNNkNOWN35 Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Saçlarım istemediğim kadar düz bir yapıya sahip olduğu için kullanmadım hiç 😄 0 0 Yorumla
MusKarab Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl Saçımı oldukça kısa kestiriyorum ve tarakla geri tarıyorum hiçbir cihaza gerek kalmıyor 0 0 Yorumla
meraklıbikızzz Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl çok yanmamalı saçım çabuk ısınıp çabuk soğumalı uzun ömürlü olmalı 0 0 Yorumla
saaddov Takip Et Bilge Yaş: 32 +1 yıl Saçım her zaman düzleşmiş duruyor 😂 her kızın hayali 0 0 Yorumla
herseyikitap Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl bir saç düzleştiricisin de olmazsa olmaz şey, saçı düzleştirebilmesi :( 0 0 Yorumla
balinaamasal Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl agaaaa dyson çok güzel ama mütüş pahalı be almam çok zooorrr çoook 0 0 Yorumla
bugraozdmr11 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Saç düzleştirici ile işim olmadığı için sorun yok😂 0 0 Yorumla
Kravat_takan_adam Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Kesinlikle katılıyorum. Özellikle 5. madde çok doğru. 0 0 Yorumla
gizliyizdeğilmi Takip Et Xper 6 Yaş: 23 +1 yıl Bir erkek olarak bekkediğim tek şey ısınıp saçımı düz yapması :d 0 0 Yorumla
NegroNigga Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl kablosuz olması gerçekten muazzam. müthiş rahatlık ve kolaylık sağlıyor 0 0 Yorumla
Levensgenieter Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Kablosuz mu? Kullanan kızlar sırf bunu için bile alabilir.👍🏻 0 0 Yorumla
3popkek Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Saça zarar vermemeli.Ufak bir şey olmalı, her çantaya sığmalı.Ucuz olmalı. 0 0 Yorumla
Gyrfalcon_jigga Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Saç uçlarıma zarar vermeyen düzleştiricinin hastasıyız 😌 0 0 Yorumla
gündüzüngüneşi Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Emeğinize sağlık erkek olduğum için bu konudan asla anlamam 0 0 Yorumla
ahmt43 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Saclarimi yakmadan duzlestirsin yeter 😊 baska bisy istemem 🤣 0 0 Yorumla
u fangoria Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl Saç Bakım konusunda 480 cevap paylaştı. saçlarımı düzleştirmeyi gerektirecek kadar saçım uzun değil lakin kadın arkadaşlarımız için oldukça güzel bir ürün 0 0 Yorumla
halilim123 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Hic anlamam bu islerden. Kullanan bayanlara kolay gelsin. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Bütün KS kızlarına hediye yollarsanız neden en güçlü silahımız olmasın ki?
Dyson yapmış yine yapıcağını :) saçlar jilet gibi olsun yeterli he birde yakmasın 😶
Bazıları ion teknoloji tuşu var..
En azından daha az zararlı.
Bu markaya gerçekten beğeniyorum ve fiyatının hakkını verebiliyor
1 rahatlik 2 sadelik 3 guven 4 basit5 eglenceli 6 pratik 7 hizli 8 saglamlik.
Güzel ürün ve başarılı bir paylaşım olmuş detaylı anlatılmış teşekürler.
Doğal Hali En iyisi Fön mön gerek yok saça zarar veriyor bnce
Bir düzleştirici de olmazsa olmazım saçıma minimum zarar vermesi. Yüksek ısıda olması.
Bir saç düzleştiricisi saça zarar vermemeli ve kaliteli olmalı
Abi çok iyi ya şaka gibi keşke bundanım olsa sksjsjs
dyson, son 3 senedir aktif olarak bayanlara özel ürünler çıkartıyor. teşekkürler!
Çok iyiymiş. Bunu kullanmak gerçekten fark yaratabilir
Yaaa çok faydalı bilgiler düzleştiricimi değiştiriyorum 😍
Hemen ısısı düşmesin en az bir saat ve tek seferde düm düz jilet gibi yapsın uğraştırmasın mümkünse 😂
Teknoloji saçtada lazm.. heleki dermatit varsa.. clear çözüm bulmuş.
Isı yüksek olmalı. Saç kırılmış kırılmamış zaten çok önemli değil
Saçları çok kırması dışında bişey elde ettiğimi düşünmüyorum fön çok daha mantıklı
Güzel olmuş ya her geçen gün gelişiyor bu marka sanki
Kesinlikle o kabarmanın elektiriklenmenin önüne geçemeyen düzleştirici düzleştiriciyim demesin
10 dakikalık hareketsizlikten sonra kendisini kapatan yeni nesil saç düzleştiricisi güzelmiş
Hayatımda hiç saç düzleştirici kullanmadım. Ama kullanırsam bunu kullanırım, hoşuma gitti.
Valla bu konudan anlamamda ütü kullanılsa daha ekonomik
Saçlarım uzun ama bu sıcakta pek çekilmiyor. Soğuk havalar da daha etkili ve güzel oluyor
Yaaa işin uzmanı elinde olunca herşeyinle mükemmel oluyor insan
Saçlarım düz olduğu için kullanmıyorum fakat arkadaşım kulllanıyor ve çokta memnun😊✨
Tüm özellikleri tam benim bir saç düzleştiricide istediklerim hepsi mükemmel
herşeyin düzleştirilmesini kabul ederim de kıvırcıkların saç düzleştirmesini anlayamıyorum
Çabuk ısınan ve saçlarımı kırmayan olması önemli. Saçın Hacmini azaltanlar oluyor maalesef :/
En önemlisi bana göre duzlestirdikten sonra elektiriklenmemesi
Saçlarımdan çok memnunum hiç düzleştirici kullanmadım fön kullanmadım o yüzden ne desem yalan olur yani 😁
Isı ayarının ve kablosuz kullanımın olması sebebiyle tercih edilebilir
Saça zarar vermeden anında şekillendirebilmek. hiç bu kadar kolay olmamıştı. Iyiki varsın %💯 Dyson
Yoğun tavsiye üzerine yeni alacağım saç düzleştiricinin adı ''Dyson Corrale''
Arkadaşımda var bundan ve baya iyi. Ben de düşünüyorum almayı
ufak olsunda direk saçlarıma yapayım büyüklerle zor olur
Bukleli ya da kıvırcık saçlar hep hoş görünmüştür bana.
Markası Dyson ise saçlarını hiç düşünmeden ona bırakabilirsin derim. :)
Bir çok markayı kullandım ama dyson daha mantıklı geldi, sanırım ilk sırada alacağım ürünlerden.
Saç ile ilgili ürünlerde en iyisinin kullanılması taraftarıyım. 👍🏻
Saçım zaten düz. Saçları kıvırcık kızların işi zor ya.
Uçaklarda bile taşınabilir olması mükemmel olmuş 👏🏿
Saçımı elektriklendirmemeli ve zarar vermemeli
Dyson çok güzelsin ama param yok😂
kız arkadaşıma hediye düşünüyordum bunu alacağım, teşekkür ederim
Saçlarım istemediğim kadar düz bir yapıya sahip olduğu için kullanmadım hiç 😄
Saçımı oldukça kısa kestiriyorum ve tarakla geri tarıyorum hiçbir cihaza gerek kalmıyor
çok yanmamalı saçım çabuk ısınıp çabuk soğumalı uzun ömürlü olmalı
Saçım her zaman düzleşmiş duruyor 😂 her kızın hayali
bir saç düzleştiricisin de olmazsa olmaz şey, saçı düzleştirebilmesi :(
agaaaa dyson çok güzel ama mütüş pahalı be almam çok zooorrr çoook
Saç düzleştirici ile işim olmadığı için sorun yok😂
Kesinlikle katılıyorum. Özellikle 5. madde çok doğru.
Bir erkek olarak bekkediğim tek şey ısınıp saçımı düz yapması :d
kablosuz olması gerçekten muazzam. müthiş rahatlık ve kolaylık sağlıyor
Kablosuz mu? Kullanan kızlar sırf bunu için bile alabilir.👍🏻
Saça zarar vermemeli.
Ufak bir şey olmalı, her çantaya sığmalı.
Ucuz olmalı.
Saç uçlarıma zarar vermeyen düzleştiricinin hastasıyız 😌
Emeğinize sağlık erkek olduğum için bu konudan asla anlamam
Saclarimi yakmadan duzlestirsin yeter 😊 baska bisy istemem 🤣
saçlarımı düzleştirmeyi gerektirecek kadar saçım uzun değil lakin kadın arkadaşlarımız için oldukça güzel bir ürün
Hic anlamam bu islerden. Kullanan bayanlara kolay gelsin.