"Ne yaparsam yapayım, saçlarım istediğim gibi olmuyor." demeye son!
2020’de saçların için yepyeni bir sayfa açmaya ne dersin?
Yeni yılda saçlarından memnun kalmanı sağlayacak taktikleri keşfettikten sonra görüşlerinle bize katıl! 💖
1- Duştan sonra saçlarını havlu yerine pamuklu bir tişörtle sararak saç elektriklenmeleriyle baş edebilirsin.

2- Karışmış saçlar gözünü korkutmasın! Saçlarını açmak için taramadan önce parmaklarını kullanabilir, saç kırılmalarını engelleyebilirsin.

3- Saç fırçana birkaç damla çiçek esansı damlatırsan, saçlarının gün boyunca misler gibi kokmasını garantileyebilirsin.

4- Saçlarını ters yöne ayırarak saç köklerini hareketlendirebilir, saçlarındaki hacimi artırabilirsin.

5- Saçlarını aşırı ısıdan olabildiğince koruyarak saç yıpranmalarının önünde süper kahraman gibi durabilirsin.

6- Saçın doğal parlaklığını koruyan Dyson Supersonic™ Saç Kurutma Makinesi ile saç tipin ne olursa olsun göz kamaştıran saçlarınla ışıldayabilirsin!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
319Cevap
Yıllardır saçlarımı havlu yerine pamuklu bir tişörtle kurularım öncelikle. Bu gerçekten çok önemli. Saçlarımda röfle olmasına rağmen her zaman nemli görünüyor saçlarım bu şekilde. Isı da mühim bir konu. Ben bu yüzden Dyson Supersonic kullanıyorum, kesinlikle çok kaliteli ve saçları asla yıpratmıyor.
Duştan sonra saçlarım elektrikleniyor ve artık sanırım tişört yöntemini deneyeceğim. Teşekkürler 😍
Kesinlikle katılıyorum tişörte kurulama yöntemini uygulasınlar faydasını göreceklerdir. @Dyson saç kurutma makinası çok güzel ve güçlü kuaför salonuma sipariş verdim✂️
Çiçek esansını bilmiyordum. En yakın zamanda uygulayacağım, teşekkürler bu bilgi için. ♥️
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Tişörtle kurulama yöntemini yıllardır uzun saç kullanan biri olarak çok kullandım. şu an saçlarım kısa ama hala kullanırım.
Elektriklenme problemi olanlar ya da kabarık saçtan rahatsız olanlar mutlaka denemeliler. 👌
#Dyson Supersonic Saç Kurutma Makinesi sayesinde saçlarımdaki kırıklar en aza indi, diğerlerinide en kısa zamanda alıp deneyeceğim 🌺
Taktikler için teşekkürler 😍 dyson ürününü çok detaylı incelemiştim bir kaç hafta önce, bayağı istiyorum ama fiyat konusunda pek anlaşamıyoruz kendisiyle 😛🤦♀️😂
Dyson ürünlerine bayılıyorum. Dalga yapma aparatı yaz aylarında özellikle tatilde fön çekme imkanım yoksa çok kullanışı ve pratik oluyor.
Site de Dyson reklamı var burada onu alabilecek kaç kişi var merak ediyorum. Piyasanın üzerinde fiyatları genelde.
Erkeklerin pek uğraşmayacağı, kızların ise seve seve yapacakları taktikler. Yapanlar faydasını görür umarım.
Bu öneriler çok güzel. Herkes mutlaka denemeli. Saçlarımız önemlidir. İyi bakmalı, güzel gösterecek modelleri denemeliyiz.
Saçlarımı çok seviyorum ve tavsiyeler çok güzel ama en güzeli de #dyson
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
🤗🤗🤗🤗
elimden geldigince bu tavsiyelere uymaya calisacagim.
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Ben bere takıyorum kışlık daha iyi oluyor. Hem dümdüz oluyor hem de saçların elektriklenmjs gibi durmuyor. Orijinal fön 😂😂
Peki ya kırıklar? En büyük hasarı kuruturken veriyoruz saçlarımıza. Saçım çabuk kırılıyor. Ne yapmalı
Dikkatlice tüm maddeleri okudum,
Geçenlerde saçımı kısacık kestiğim için çok iyi yapmışım dedim.
Duştan sonra saçlarımı (ne kadar kaldılarsa) havlu yerine pamuklu bir tişört de kullanmıyorum. Şöyle elimle bir siliyorum tamam :)
Teşekkürler :D
bir ara saçlarımı tişörtle kurutuyordum bu bilgiyi bilmeden. Gerçekten işe yarıyor mu?
Normalde saçlarım çok düz ve kolay şekil almıyor ancak geçen arkadaşımda gördüğüm bu kurutma makinasıyla yapmayı denedim ve kolayca bukle şeklini aldı
Ve en önemlisi beslenmemize dikkat etmeliyiz. Protein, baklagiller vs bunlari yemeye özen göstermeliyiz.
Taktigi falan boşverin sigara içmeyin bol bol su için saglikli beslenin saci besleyici gidalar tuketin düzenli bir sekilde kan ve biyotin degerlerinizi kontrol ettirin, icten problem varsa distan naparsan yap boş
1 ve 3 de önerileri mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler ☺️
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Rica ederim ☺️
1 ve 3 numaralı taktikleri mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler
Ama amaç 6. yı denetmek. bir düşün 6. yı istersen... 🤗🤗🤗
O kurutma makinesini çok istiyorum almak fakat o kadar para veremem
Bizde de Dyson Supersonic var. Kız kardeşim almış tabii ama ben de çok memnunum. Saçlarımı anında kurutuyor hem de diğer kurutma makineleri gibi ses yapmıyor.
1-2-3 kesin denenir 6 yı da haftaya alışverişe çıkıyorum ☺️❤️
Benim gibi bir saçın varsa, iyi bir fön makinası ve fırçasına ihtiyacın var demektir.
Saçlarıma zarar verebilir kurutma makinesi kullanmıyorum
2 ve 4ü zaten yapıyordum, 3te denenebilir bir sey deneyeceğim
Ya benimki kırılmasın yeter kırılmayı önleyemiyorum
1,2 ve 3 u kesinlikle yapacağım eline sağlık güzel bir çalışma olmuş
lan saçımı yıkıyorum inek yalamış gibi oluyor anca kızları düşünün erkekler arkadaşım zaten
Çok fazla ses yapan makinalardan değildir umarım. Test edebilirsem bakacağım.
Saçlarım çok kötü yıpranıyor bilemiyorum ne yapacağım ama emeğine sağlık paylaşımların için
Eline sağlık güzel olmuş eğitici olmuş emeğine sağlık güzel olmuş
Çok güzel elinize sağlık. Gerçekten yararlı bir bence olmuş.
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
1 ve 3 numaralı taktikleri mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler
Mümkün olduğunca uyguladığımız yöntemler ve tüyolar...
Bence biraz da şans işi ve şanslı olduğumu düşünüyorum
saçlarım çok ince olmasından kaynaklı çabuk kurutabiliyorum tabi böyle bir cihaza sahip değilim :D
şu bu yok girceksin banyoya bir güzel yokanıp çıkıcanherşeyinde cap canlı olur bu kadar basit. hala taktiktemisiniz.😀
Kızlar 1 ve 3 ü mutlaka deneyin en mantıklısı bence
5 numara olsun aşırı ısı benim sacıma hic iyi gelmiyor
Ben de ıslak saçıma bir kaç fıs vücut spreyimden sıkıyorum valla gün boyu kokuyor (:
Artık saçlarımı yıpratmak istemiyorum, yöntemlerin hepsini deneyeceğim. Çok teşekkürler.
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Saçları elle taramak da saç uclarını kırar saç kuruysa.
arkadaşın saçına boya döküp şaka yaptığım geldi aklıma. Hey gidi lise.
Saç kurutma makinelerü herzaman zarar verir saça düzleştirşci falan demiyorum bile dikkat etmek lazım
Benim saçlar hep dik kalıyor kestirdiğimde tavsiyeler için teşekkürler
Yine bir fön makinesine kalbimi bıraktım hadi hayırlısı
Bence güzel fikirler. Pamuklu tişört ve çiçek esansı denenmeli
Yapmayı denicem mukakak siralar sacim çok yıprandı çünkü
Ulan Yeni yılda saçımı ustura vurdurdum gelen geçen naber sins diyo ya
Guzel ama pahalı makinalar tam zengin saclarina göre
Saç önemli deneyeceğim bu aralar cok yiprandi zaten
Bende çok ederdim bir zamanlar, vurdum sıfıra ne dert kaldı ne uğraş :)
Dyson'ı denemek için şans vermek istiyorum merak ediyorum🌸
Çiçek esansini ilk defa duyuyorum :) diğerlerini uyguluyorum
Saçlarımın kabarmasından nefret ediyorum sırf bunun için saçlarımı kısa kullanıyorum.
saçları kurutmak önemli tabi saç köklerini canlandırmak da