"Ne yaparsam yapayım, saçlarım istediğim gibi olmuyor." demeye son! 2020’de saçların için yepyeni bi
Saç Bakım Yeni Yılda Saçlarından Daha Memnun Olmanı Sağlayacak 6 Taktik (Sayfa 2) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 2322 Yeni Yılda Saçlarından Daha Memnun Olmanı Sağlayacak 6 Taktik Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 45 kişi beğendi
sıkıntıdanbunlar Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Dyson saç şekillendirici ye ne demeli bir Harika ❤️ 0 0 Yorumla
Solyanimo Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Turbanlilar saca önem verirler mi nede olsa kapali diyenler oluyor mu. Acaba 0 0 Yorumla
SerkanCey Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl Teşekkür ederim bunları uygulamayacağım büyük ihtimalle ama sağolun 0 0 Yorumla
ВедьмакГеральт Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Badem yağıyla nemlendirip, bal ile bakım yaparsak gerçekten efsane sonuçlar ortaya çıkabiliyor. 0 0 Yorumla
ekmek_arası_makarna Takip Et Xper 5 Yaş: 110 +1 yıl Fiyatı da biraz güzel olsa alırız da çok tuzlu be :(( 0 0 Yorumla
gizlisimüye Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Elektrik kullanmamaya çalışıyorum saçlarım kötü olmasın diye.. 0 0 Yorumla
afr0dit Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Dyson harika fakat biraz tuzlu. Tavsiyelere gelince hepsini yapıyorum. 0 0 Yorumla
Çokdiplomalıcahil Takip Et Guru Yaş: 53 +1 yıl Eline sağlık, bunları benim saçıma da uygulayabilir miyim? 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 +1 yıl ben yine kısa saca devam menthol lü şampuan la beraber 0 0 Yorumla
keslanittttt Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl en raadı 3'e vurmak. hem temiz hissettiriyor, hem de pahalı makinelere gerek yok. 0 0 Yorumla
Yusuf_demir Takip Et Xper 7 Yaş: 48 +1 yıl Ozellikle 1 ve 2 numarali ozellikler isime yaradi. guzel bir paylasim olmus. 0 0 Yorumla
a_strong_man Takip Et Yoda Yaş: 56 +1 yıl Bakım yapmak önemli tabiki , faydalı bir paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
Sweetgirlz Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saçlarım elektriklenmiyor diğerlerini deneyeceğim teşekkürler ❤️ 0 0 Yorumla
kesşovu Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Bunları yapmaya üşenirim bir de ben sonuç almıyorum maalesef 1 0 Yorumla
sevda_d_ Takip Et Xper 5 Yaş: 46 +1 yıl Hepsini yapacağım, sonunda da evdeki kurutma maknasıyla artık olduğu kadar. 0 0 Yorumla
XKandamlasix Takip Et Xper 7 Yaş: 39 +1 yıl Uygulamak kolay saçlık acısından. Ve bakımlı olmak. 0 0 Yorumla
Tugmeh1907 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Dyson çok iyi bir marka zaten bütçeye uygun olduktan sonra neden denenmesin ki 0 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
BuketSenem Takip Et Xper 6 Yaş: 25 +1 yıl Hayat kurtarıcılarım bunlar galiba. Saçı kabarık ve yoğun dalgalı olanlar halimden anlar. Yapılmadan çıkamam dışarı. Yoksa bonus bir kafa ile gezerim. 0 0 Yorumla
asliii16 Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Fikirleri bize sunduğun için teşekkürler deneyeceğim 🥰🙈 0 0 Yorumla
Dreamsrforever Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl saçlarım daha yumuşak olsun istiyorum bununla daha yuöuşak da olaccka mı dyson 0 0 Yorumla
ImClock Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Bir de şu saçlardaki aşırı yağlanmadan kurtulabilsek :) 0 0 Yorumla
NoluyooYaa Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Uzun süredir kimyasal kullanmayı bıraktım. Doğal sabunlar çok iyi 0 0 Yorumla
Anlayışlı71 Takip Et Xper 6 Yaş: 54 +1 yıl En güzeli zeytinyağlı sabun pırıl pırıl yapıyor saçları ama köylü pazarından alacan ya da aktar dan 0 0 Yorumla
vsa1234 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Umarım işe yarıyorlardır ama birincisi matıklı geldi 0 0 Yorumla
OquzZdmR Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl 1 ve 3 numaralı taktikleri mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler 0 0 Yorumla
Baal35 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Saçım benim saçım benim 😂 şeytan kulağına kurşun fırça gibidir 😃😃 0 0 Yorumla
Keynes111 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Saçlarım üç numara böyle olunca hiç bir dert olmuyor, ugrasmıyorum Raadım 0 0 Yorumla
izmir34izmir Takip Et Xper 5 Yaş: 40 +1 yıl erkeksen saçlar dökülüyorsa ne yaparsan yap çaresiz kalıyorsun pek çözüm olmuyor malesef 0 0 Yorumla
ahuhanım35 Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl Yeni Yılda Saçlarımızdan Daha Memnun Olmamızı Sağlayacak 6 Taktiği bizimle paylaşman çok güzel tesekkürler 0 0 Yorumla
Wiilmaaa Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Yeni Yılda Saçlarımızdan Daha Memnun Olmamızı Sağlayacak 6 Taktiği bizimle paylaştığın için teşekkürler 🌺 0 0 Yorumla
sessizgemi1234 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl saç kremi cok onemli bir etken bence sac kremsiz yapamam mesela 0 0 Yorumla
NightWishh1421 Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Yeni yılda saçlarından memnun kalmanı sağlayacak taktikleri keşfettikten sonr 0 0 Yorumla
Amakafamıznassıgüzel Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl 2 gün önce ziynet sali geldi teknosaya bir tane supurge aldı evine 😊👍 0 0 Yorumla
sallem Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Saclarimi severim gürdür, her gün de yıkarım canlarımı jdsjs 0 0 Yorumla
Yıldızlardandauzakk Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Saçlarımı sık kestiğim zaman nedense daha yoğun ve canlı duruyo 0 0 Yorumla
kadirtanju Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Teşekkürler. Gerçekten de güzel bir marka bende süpürgesi var. 0 0 Yorumla
dünyadan__ Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Hiç bir taktik uygulamadan saçlarımdan memnunum çok şükür. 0 0 Yorumla
birakboskalsinyanim Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Eline sağlık, özellikle kızların çok işine yarayacak. 0 0 Yorumla
zeus25 Takip Et Xper 6 Yaş: 39 +1 yıl Duştan sonra saçlarını havlu yerine pamuklu bir tişörtle sararak saç elektriklenmeleriyle baş edebilirsin. 0 0 Yorumla
Melsas Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Çok sevdim 💗 teşekkürler 1 2 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla Melsas +1 yıl 💗💗 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hepsini yapıyorsundur ama taradıktan 1 saat sonra o saç yine düğüm olur :') 0 0 Yorumla
gececitanrica Takip Et Xper 2 Yaş: 38 +1 yıl Bunlar gayet iyi ama her saçın da b12 ihtiyacı var Saçımı defalarca kez boyadım hala da devam ediyorum kullandıklarım ile gayet güzel kestirmeden kırık ve yanıklarını düzelttim 0 0 Yorumla
psychologisthealer Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Teşekkürler Dyson!🥳Fazla emeğin var üzerimde (🙏) 1 1 Yorumla Dyson Sponsorlu +1 yıl Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :) Yorumla
Ydumm Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Eletiriklenme bende olmuyor yoksa hix sevmiyorum kabaran saçı 0 0 Yorumla
cemcanatasay Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Verdiğiniz bilgiler yararlı olacak inşallah teşekkürler 0 0 Yorumla
Fikriyeg Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Özekkilke kış günlerinde kafamın arka tarafını kuruturum Hasta olmamak için 0 0 Yorumla
BirEspressoiçelimmi Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl bence 3 daha iyi ve güzel olabilir bir öğrenci olarak 0 0 Yorumla
spedy6934 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Cihaz cidden mükemmel ama. fiyatı biraz daha makul olmali 0 0 Yorumla
Çiğdemmm73 Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Bunları yazdım aklıma kesinlikle dikkate alıp uygulamaya çalışıcam saçlarım benim herşeyim 0 0 Yorumla
taragiminkafasi Takip Et Xper 6 Yaş: 44 +1 yıl sac kurutma makinesii dikkatli kullanmak lazim fazlasi saci yipratir 0 0 Yorumla
Sinan383838 Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl Bakım ve temiz bakmak bize en kaliteli saçları sunacak 0 0 Yorumla
dicccman Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl şampuandan başka bişey kullanmam fazlada uzun değil zaten saçlar 0 0 Yorumla
Sensiz-Olmaz-Ki Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Umarım #Dyson harika ürünlerini bir an önce deneme fırsatım olur 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
319Cevap
Dyson saç şekillendirici ye ne demeli bir Harika ❤️
Turbanlilar saca önem verirler mi nede olsa kapali diyenler oluyor mu. Acaba
Teşekkür ederim bunları uygulamayacağım büyük ihtimalle ama sağolun
Badem yağıyla nemlendirip, bal ile bakım yaparsak gerçekten efsane sonuçlar ortaya çıkabiliyor.
Fiyatı da biraz güzel olsa alırız da çok tuzlu be :((
Elektrik kullanmamaya çalışıyorum saçlarım kötü olmasın diye..
Dyson harika fakat biraz tuzlu. Tavsiyelere gelince hepsini yapıyorum.
Eline sağlık, bunları benim saçıma da uygulayabilir miyim?
ben yine kısa saca devam menthol lü şampuan la beraber
en raadı 3'e vurmak. hem temiz hissettiriyor, hem de pahalı makinelere gerek yok.
Elimden geldiğince bunları uygulamaya çalışıyorum 🌺
Ozellikle 1 ve 2 numarali ozellikler isime yaradi. guzel bir paylasim olmus.
Bakım yapmak önemli tabiki , faydalı bir paylaşım olmuş
Saçlarım elektriklenmiyor diğerlerini deneyeceğim teşekkürler ❤️
Bunları yapmaya üşenirim bir de ben sonuç almıyorum maalesef
Hepsini yapacağım, sonunda da evdeki kurutma maknasıyla artık olduğu kadar.
Uygulamak kolay saçlık acısından. Ve bakımlı olmak.
Dyson çok iyi bir marka zaten bütçeye uygun olduktan sonra neden denenmesin ki
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Hayat kurtarıcılarım bunlar galiba. Saçı kabarık ve yoğun dalgalı olanlar halimden anlar. Yapılmadan çıkamam dışarı. Yoksa bonus bir kafa ile gezerim.
Fikirleri bize sunduğun için teşekkürler deneyeceğim 🥰🙈
saçlarım daha yumuşak olsun istiyorum bununla daha yuöuşak da olaccka mı dyson
Bir de şu saçlardaki aşırı yağlanmadan kurtulabilsek :)
Uzun süredir kimyasal kullanmayı bıraktım. Doğal sabunlar çok iyi
En güzeli zeytinyağlı sabun pırıl pırıl yapıyor saçları ama köylü pazarından alacan ya da aktar dan
Umarım işe yarıyorlardır ama birincisi matıklı geldi
1 ve 3 numaralı taktikleri mutlaka deneyeceğim. Teşekkürler
Saçım benim saçım benim 😂 şeytan kulağına kurşun fırça gibidir 😃😃
Saçlarım üç numara böyle olunca hiç bir dert olmuyor, ugrasmıyorum Raadım
erkeksen saçlar dökülüyorsa ne yaparsan yap çaresiz kalıyorsun pek çözüm olmuyor malesef
Yeni Yılda Saçlarımızdan Daha Memnun Olmamızı Sağlayacak 6 Taktiği bizimle paylaşman çok güzel tesekkürler
Yeni Yılda Saçlarımızdan Daha Memnun Olmamızı Sağlayacak 6 Taktiği bizimle paylaştığın için teşekkürler 🌺
saç kremi cok onemli bir etken bence sac kremsiz yapamam mesela
Yeni yılda saçlarından memnun kalmanı sağlayacak taktikleri keşfettikten sonr
2 gün önce ziynet sali geldi teknosaya bir tane supurge aldı evine 😊👍
Saclarimi severim gürdür, her gün de yıkarım canlarımı jdsjs
Saçlarımı sık kestiğim zaman nedense daha yoğun ve canlı duruyo
Teşekkürler. Gerçekten de güzel bir marka bende süpürgesi var.
Hiç bir taktik uygulamadan saçlarımdan memnunum çok şükür.
Eline sağlık, özellikle kızların çok işine yarayacak.
Duştan sonra saçlarını havlu yerine pamuklu bir tişörtle sararak saç elektriklenmeleriyle baş edebilirsin.
çoğu uyguladığım taktikler
Çok sevdim 💗
teşekkürler
Yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
💗💗
Hepsini yapıyorsundur ama taradıktan 1 saat sonra o saç yine düğüm olur :')
Bunları mutlaka uygulayacağım..
Bunlar gayet iyi ama her saçın da b12 ihtiyacı var Saçımı defalarca kez boyadım hala da devam ediyorum kullandıklarım ile gayet güzel kestirmeden kırık ve yanıklarını düzelttim
Teşekkürler Dyson!🥳Fazla emeğin var üzerimde (🙏)
Paylaşımın ve yorumun bizim için çok değerli! Çok teşekkür ederiz. :)
Elimden geldiğince bunları uygulamaya çalışıyorum 🌺
Güzel taktikler sevdim ve hemen uygulamaya başlıyorum.
Bu zamana kadar bunları bilmiuordum ellerine sağlik❤
Tshirt haric digerleri güzel taktik, bende uyguluyorum
Eletiriklenme bende olmuyor yoksa hix sevmiyorum kabaran saçı
Verdiğiniz bilgiler yararlı olacak inşallah teşekkürler
Özekkilke kış günlerinde kafamın arka tarafını kuruturum Hasta olmamak için
bence 3 daha iyi ve güzel olabilir bir öğrenci olarak
Cihaz cidden mükemmel ama. fiyatı biraz daha makul olmali
Bunları yazdım aklıma kesinlikle dikkate alıp uygulamaya çalışıcam saçlarım benim herşeyim
sac kurutma makinesii dikkatli kullanmak lazim fazlasi saci yipratir
Bakım ve temiz bakmak bize en kaliteli saçları sunacak
şampuandan başka bişey kullanmam fazlada uzun değil zaten saçlar
Umarım #Dyson harika ürünlerini bir an önce deneme fırsatım olur