Saçımı iki defa açtım sonucu çok kötü ne yapmam gerekiyor?

Hiç açmadan saçımı boyadım ve sonuçtan memnun kalmayınca bi hafta sonra palette açıcı ile bir gün arayla iki defa saçımı açıp tekrar boyadım ama ilkinden bile kötü oldu ne kadar süre sonra saçımı hiç açıcı kullanmadan boyamalıyım saçta yanma olur mu ne kadar yıpranır ya da Saçım ne zaman normal haline döner
Saçımı iki defa açtım sonucu çok kötü ne yapmam gerekiyor?
Cevapla