Kuaförde ombre yaptırmak gerçekten çok pahalı, evde yapabilir miyim sizce?

Şu anda saçımda 6-7 numara karıştırıp boyadığım koyu kumral saç boyası var ve uçlarına doğru biraz açmak istiyorum fakat açıcı kullanmak zaten yıpranmış olan saçımı daha da kötü yapar diye korkuyorum bir de kuaförler çok pahalı evde bu işi becerebilir miyim yapan var mı? Malzeme önerebilir misiniz :(
Kuaförde ombre yaptırmak gerçekten çok pahalı, evde yapabilir miyim sizce?
Cevapla