
45 bin tl fazla mı sizce?
Bu devir için çok uygun bir fiyat.
Bence çok pahalı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

45 bin tl fazla mı sizce?
Özelde oldum. Burnum çok sorunluydu. Doktorum ve hastane çok iyiydi 11 bin TL. 2 kırık etme yapışmıştı onları halletti kırıktan ötürü sağa kayıklık sonra kıkırdak kayıklığı burun ucu düsüklüğü. Sol bürün üstü deki içten yırtık. Estetik ve artı ekstra olarak ameliyat öncesi geniz etlerim büyük diye ameliyat masasında başlamasana önce söylendi. Onu da hocam halletti. Çok memnunum piyasadaki herkes gibi aşırı burun ucu kalkık yapmadı. Yüzüme yakışan bir burun yaptı. Çok memnunum. Sağlığıma da kavuştum. Hiç nefes almıyormuşum. Şimdi doya doya alıyorum.
Bu yıl Haziran 15
Doc. Dr. Burak Ülkümen. İnstegram da var kendisi
Doktorun kim bilmiyorum ama o fiyat pahalı bana estetik cerrahı zamanında dedi sana da yapalım diye ben istemedim. Paramda çok olmasına rağmen yani sen acı hissetmesende vücudun onu fazlasıyla hissediyor vücuduma bunu yapamam dedim
Burun yüzün tam ortasında, neticede çok önemli bir organ, ucuza yaptıranları da görüyoruz, burun delikleri eşit değil, estetik olduğu bin km öteden belli olan ucu kalkık kaydırak gibi burunlar.. ancak bu da gerçekten çok pahalı, şimdi en kötüleri 10 15 ten başlıyordur belli daha fazla bilmiyorum ama ben eğer çok çok zengin değilsem, kolay kazanabileceğim yerine koyabileceğim bir para değilse bu kadar parayı vermezdim açıkçası, yine de sen bilirsin
Bana pahalı geldi. Bir arkadaşım şey demişti. Hiç acı hissettirmeyen bir yer var. Orası daha ucuz. Biraz hissettiren bir yer var orası çok pahalı demişti. Eger böyle bir durum varsa acı hissetmeyeceksen sonradan bile normal olabilir. Ama böyle bir şey yoksa 45 bence pahalı 20 en son 30 olsun hadi
Cevap
71Cevap
Bence çok pahalı.
Öncelikle İki seçenek olması yanlış.
Bence Kararsızım da olmalıydı.
Ben yaklaşık 11 ay önce 4.500 TL ye oldum.
Farkındayım 11 ayda birçok şey değişti pahalılaştı ama her şeyden öte burun estetiği deyip geçmemek lazım.
Yapılacak işlemler nedir?
Ben de içeride dışarıdan belli olmayan kırık vardı.
Tek taraf neredeyse %70 nefes alamıyordu.
Köprü üzerinde hafif bir çıkıntı vardı törpülenmesi gereken.
Bütün bunlara rağmen o fiyat.
Size detayları anlatıldı mı sonrasına neler yapılacağı hakkında net bir şey söylendi mi?
Ona göre değerlendirmeniz Bence daha sağlıklı olacaktır.
Hayır değil çünkü her ameliyat farklıdır ve özellikle kalın derili burunlarda ya da nefes problemi estetik ameliyatlarda fiyat budur. Ben de ameliyat olmayı düşünüyorum ve bana verilen en düşük fiyat 45000₺ o da sadece sterii müdahale olursa. Nefes probleminde 50 000₺ olacak. En yüksek fiyat da 260 000₺ oldu. Yani normal bir fiyat ama doktor bana ocakta zam geleceğini söyledi. Kararsız kalıp uzatma, zamlanmasın sonra.
Estetik müdahale*
260 bin sadece burun ameliyatı için mi?😳
@hayatkaradag 260 bin neden peki 50.000 ne 260.000 ne
Evet üstelik sadece ameliyat ücretiydi, muayene dahil değildi. Korkunç fiyat
260.000 ne ya voldemorta burun mu takıyo
😂😂😂😂
Ben oldum ama tabii çok öncedendi. Fakat şu an Bursa'daki doktorum burun ameliyatını 16 bine yapıyo. Hastane masrafları falan her şeyi içinde. 45 bin neymiş ya? hadi 16 bin dediğime de zam gelmiş olsa maks 20bine çıkarsın. 45bin aşşşırı çok
Doktor nasıl yaptı peki güzel oldu mu
@MarjorieLavender evet cok memnunum. Kemerli ve buyuk burnum vardi arti nefes alamiyodum. Hem nefes problemim duzeldi hem de hokka gibi burnum oldu. Ucunu hafif kaldirdi ama cok dogal yani asla yapmacik degil. Gorenler estetik oldugunu anlayamiyo yani
Doğal durması çok önemli benim için
Doktor ismi ne
@MarjorieLavender İsmail Aksu. Bursa nilüferde kliniği var. Ameliyatlarini ozel doruk yildirim hastanesinde yapiyo. Bi instagramina bak derim
O kadar çok doktor var ki insan hangisine gideceğini şaşırıyor
İg ismi ne
@MarjorieLavender drismailaksu. plastikcerrahi
Teşekkür ederim...
Kendime en uygun doktoru nasıl seçerim sizce?
@MarjorieLavender valla onu bilemem ama boyle asiri fiyatlilari secme en azindan. Cunku ayni burnu cok daha uyguna yapan bir suru doktor var piyasada. Maksat kemersiz ve ucu hafif kalkik dogal bi burun degil mi? Ve solunum sorunu varsa bunu cozmek. İnan bunu daha uyguna yapan cok doktor var. Boyle markalaşmış adamlardan uzak dur bence. 20-30 bin şişiriyolar sirf adlari var diye
Doğru diyorsun markalaşmış kişiler daha da pahalı
Ama insan yüzünüemanet ediyor ya bir süreliğine korkuyor ve bilindik doktor güvenilirdir iyidir gibi düşünüyor
Ama aşırı pahalı
@MarjorieLavender ya tamam bilindik guvenilirdir de, her zaman da oyle degil yani. Cok para verip o parayla rezil olmak da var. Tamam gidip cok ucuza ol demiyorum. Veya devlette olmani da onermem. Ama daha orta hâlli doktorlar mevcut hatta o attigim doktorun eli cok hafif. Ben hic aci cekmedim.
Önerini dikkate aldım.🤩
Benim de burnum güzel değil ama estetik yaptırmam bu kadar para hayatta vermem. İnsan kendini kabul etmeli ve sevmeli. İyiki bu surette gelmişim iyi ki böyleyim diyorummmm beni ben yapan şeyler bunlar. Bence sende seni sen yapan şeyleri üstelik bu kadar paraya harcama 🎈 çirkin gördükleriyle bile kendisi olmalı insan.
4-5 ay önce benim kuzenimde burun estetiği ameliyatı oldu ama o sanırım 15-25 bin arası bir şey vermişti. Senin 45 bin tl verecek olman bana biraz fazla geldi abartmışlar sanki
Ben 20 000 TL'ye bulmaya çalışıyorum iş kurmak için
Ek bütçe olsun diye
Bütçem 40 k olsun diye millet 47 k verip estetik yapıyor adalete bak
Ah para ah para
Vay be senin paranın üzerine 15 daha eklersek benim ses tellerimi açtırıyoruz :D :D :D
Bence pahalı arkadaşım İzmir'de 10bin tlye yaptırdı izmiri bi araştır ve gayet de güzel oldu burnu
bu burunun neresini değiştirmeki stiyosun onu anlamadım? ayrıca burun yaptıranlar daha fazla beğenileceğini düşünüyolar bir sürü de para veriyolar ma her zaman istedikleri gibi olmuyo söyliyim yani arkadaslarım var yaptıranlar ordan biliyorum :)) üstüne bir de birsürü para harcayacaksın
Görseldeki o değil
Biraz pahalı olmuş gibi 20-30K aralığı olması lazım şu sıralar. Ancak tabi ki operasyonu yapacak hocadan özellikle kalınacak hastane ve oda vb. şartlar fiyatı etkiliyor.
45000 liraya burnumun üstüne yeni bir burun taktırırım ben. Gereksız pahalı
Paradan daha önemli olan bir şey varsa oda sağlıktır.
Estetik cerrah, sağlığını riske atmadan güzel bir burun yapabilecekse bu paraya değer.
paranıza yazık 45 bin çok pahalı sadece isim var 15 22 arası halledersiniz paranızı çöpe atmayın
Tornacı Hüseyin Emmi de bi levye olacaktı. İki dakika sanayiye uğrayıver düzeltelim. O kadar da para vermemil olursun.
Aslında bulunduğun şehir ve operasyonu yapacak Dr göre değişiyor. Bir ay önce fbim yaptırdı çok ünlü bir Dr du 17 bin verdik. Normal fiyatı 35bin idi
Dr İsmi ne
Tanıdığınız yaptıran kişi memnun mu? Çok estetik gibi mi duruyor doğal mi duruyor?
Doğal duruyorsa harika
Ne çok paranız varmış arkadaş nasıl işse biz de gece gündüz calışıyoz ortada para yok nerden geliyor paranın suyu
Bence pahalı. Kaydırak gibi burnu olmayıp çok güzel olanlar var çok yapmacık duruyor bence yaptırma burnunu. Eminim sende guzelsindir
Ömür boyu yüzünde taşıyacaksın gerekirse 100.000 tl ye yaptır senin güzel olman daha önemli. İstediğin erkekle çıkarsın
Bu kadar parayla ya burnumu güzel yapmazlarsa diye korkmuyo musun ya
Arkadaşım burnumu örnek göstererek devlete 3000 TL ye yaptı Süperde oldu😂
Ne var burnunda kesin zevkine yaptırıyosundur bence değmez
2. kez mi oluyon revizyonsa normal ilk oluşunsa bence hiç normal değil bu fiyat
Birde soruyorsun Allah aşkına ne dememiz bekliyorsun?
Bana dolgu daha mantıklı geliyor estetik her zaman iyi sonuç vermiyor..
15 25k arası olmalıydı 45k çok fazla bu yoldan geri dön
Geçen bi abla oldu iş yerinde 18 bin e. Neden bu kadar pahalı ki. Anlamış değilim sizin
Aboooo bi dönem 5-10 bin aralığıydı pahallı diyoduk
Büyük ihtimalle guzelsin ama kendini ozguvensiz hissediyorsun
Keyfin bilir tabi ama 45 bin tl vermeye değmez diye düşünüyorum
Rakı al içir seni zaten güzel görür gerek yok estetige
Estetiğe karşıyım bilgim de yok aslinda ama bir yakınım 2 sene önce 10 15 civarı pir para vermişti.
burada yaşayan birisi için çok fazla ama yurtdışından gelen birisi için uygun bence.
Geçen sene kardeşim için 15 bin verdim. Aşırı pahalı olmuş
.
15 binden başlıyor özelde fazla tabi. Ayrica 45 bine yapanların aynisini devletteki doktorlar 6 binden yapıyor.
aklımdaki burnu yapabilirse bir beş binde hemşireye bahşiş atardım 😆
Sağlık sorunu olmayanların estetik yaptırması haramdır. 45 bin lirayı ödersin de öbür tarafta hesabı ödeyebilir misin orasını bilemem… 🔥
Bence pahalı ama senin maddi durumun el veriyorsa yap tabi
beynin instagram olmuş uzuluyorum bazılarınıza
Aşko naptın sen ben 14 bin TL verdim burnuma ve çok güzel oldu ayy o kadar paraya yazık başka yer bul benim doktorum çok güzel burunlar yapıyor alanında çok ii
İsmi ne doktorun
Seneye o fiyata da yaptıramazsın bence bulmuşken yaptır
Pahalı ya ne gerek var. Hem para vereceksin hem de günaha gireceksin :)
Sağlık bu... oyuncak değil. 45 bin tl için yüzünü hurmaya çevirttireceksen durma.
hahahaha hiç gülesim yoktu ya gülme krizine girdim
Bana fazla gelmişti ama bu fiyata yaptıran varmış birisi 4000€ verdim dedi
Gerek yok bence benim burnumu kopyala yapıştır ile sana ayarlayalım
İstanbul'da profa 18 bine yaptırdılar aşırı da güzel bi burun oldu. Bence daha fazla araştır 45 bine kandırıyorlar resmen
Dr. ismi ne
Benim birader devlette 6k ya oldu suanda cok sağlıklı ama sen bilirsin
Kanka 45 bin TL ye ağaç dik, daha sağlıklı nefes alırsın. Bu şartlarda normal bir fiyat aslında amayine de pahalı
Çok pahalı ya Hatay'da ve Gaziantepte 7 8 bin yakınlarım oldu özelde çok da güzel oldu
Hangi doktor olduğu önemli. Mikanın doktoru daha pahalıya yapıyor shjsjs
Benim kız arkadaşım devlet hastanesinde 4 bin TL ye olmuştu özeli bilemem ama 45 cok
Sen iyimisin? Ben 24 bin tlye meme küçültme ameliyati oldum yani şaşırdım 45 ne ya
Bence çok çok pahalı. Tasarruf için biraz daha araştırmalısın ama kaliteden şaşma
Güzel yapacaklarsa ve sende zenginsen ver gitsin dlkgkdkf
Bende estetik oldum istersen instegramdan mertsecer var ona yaz ben ona oldum 9 bin TL
Pahalı gibi en fazla 15 bin verirsin oda çok iyi bir yer olacak
artık 45000 lira diğerinin çok fazla kaybettiği için çok anormal değil
Arkadaşım İstanbul'da 15 bine yaptırdı bence aşırı pahalı
Aşırı fazla bir sürü özel hastanede daha uyguna yapiyolwr
Pahalı oluyor bence yapmak zorundaysan ayrı ama keyiften yapacaksan pahalı...
Ben de ameliyat olmak istiyorum, sizin gittiğiniz doktor nasıl acaba?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?