Kuaförler saç açmak için çok fazla para alıyor, saçlarımı bu sefer evde kendim açmak istiyorum. Palette saç açıcının en iyisi olduğu söyleniyor, aranızda kullanan var mı? Saçlarınız istediğiniz gibi oldu mu?Palette saç açıcı
Açık saç tonları açılmadan iyi tutmuyor, bunun için ben de iyi bir saç açıcı arayışındaydım. Sonra Palette'yi seçtim :) İyi ki de seçmişim, artık saçlarımı açmak için hep onu kullanıyorum.
Kullanım videosunu da özellikle ekledim. Çünkü ben de böyle bir video sayesinde kullanmaya karar vermiştim. Dediğin gibi kuaförler açık renk saçlar için yüklü miktarda ücret talep ediyorlar. Saçları evde boyamak daha ekonomik oluyor.
Saçları 5-7 tona kadar çok iyi açıyor. Yağ bakımlı içeriği sayesinde saçlar açıcıdan hasar görmüyor. 6 haftaya kadar kalıcı ve parlak renkler için doğru tercih bence :)
Palette saç açıcı nasıl kullanılır?
Kutu içerisinden 2 paket mavi toz açıcı çıkıyor. Onları oksidanla iyice karıştırıyoruz. Fırça kullanmanız işinizi kolaylaştırır. Ben öncelikle saçlarımın ortalarına uyguluyorum, tutam tutam ayırarak. Bitmeye yakın saç uçlarıma ve saç diplerime uyguluyorum. Zaten boyalı olduğu için uçlar ve dipler kolay açılıyor, renk eşitlensin diye bunu yapıyorum. 20-25 dakika bekletmek yeterli oluyor, istediğiniz renk yoğunluğuna göre 5 dk erken ya da geç yıkayabilirsiniz.
Eğer boya kullanacaksam saçlarımı 1 gün dinlendiriyorum, ki genelde kullanıyorum. Sadece açıcı istediğim küllü tonlar için yeterli olmuyor. Saçları sertleştirmiyor ve yapısını bozmuyor. Bu yüzden hep tercih edeceğim :)
En İyi Cevaplar