Hafif açılmaya başlayan tepenizi şapkalarla, töpiklerle örtmeye son!Thrillist sitesinin yaptığı ankete göre kadınların %76’sının kelleşmekte olan bir erkekle çıkmak konusunda herhangi bir sorunu yok..Ancak bu %76; saçlar azalmakta olsa bile iyi bir saç kesimi, tercihen dazlak bir tıraş tercih ediyor. Araştırmaya katılan kadınların yarısı, bir erkeğin mizah, nezaket gibi özelliklerinin fiziki görünüşten daha önemli olduğunu düşünüyor.
Siz ne düşünüyorsunuz, kel erkekler aşktan yana şanslı olabilirler mi? #Meczup
Kadınlar, saçı dökülen erkekler hakkında “gerçekten” ne düşünüyor? Siz ne düşünüyorsunuz?
Ynai bu konuyu hep cinsellik açısına bağlıyorlar ya ben de ona şaşıyorum.. Yok efendim seksi erkek saçı dökülen erkekmiş.. Genetiğimiz ne ise o eğer ailede erkeklerin saçları dökülüyor ise bunun seksilikle alakası ne olur bilemem.. Mizaci olarak derler ki, arkadan dökülürse kadın hadi daha daha diyerek zorlamasından önden dökülürse yeter yeter artık diyerek itmesinden dökülürmüş. :D :D
Konuyu hortlatmak gibi olmasın. Ama bazı şeylere de açıklık getirmek gerekir. Yorumları okuyunca gülmekle beraber gerçekten şu siteye yazanların yaşlarını merak etmeye başladım. Biyolojik açıdan Kellik genetik olarak erkek hormonunun seviyesinin yükselmesi sonucu saç moleküllerinin dht olma durumu saçın vücut tarafından tehdit olarak görmesi durumu. Evet kel erkeklerde hormonal seviyeler normal erkeğe göre yüksektir (testosteron ) . Vücut geliştiricilerinin büyük bir kısmının kel olma nedeni de budur aldıkları kimyasallar sayesinde. aynı zamanda yapılan araştırmalara göre kel insanlar daha zekidir. (Berry üniversitesi Dr. Frank Muscarella ) Ayrıca Magazensel açıdan isim veremesemde hayran olduğunuz birçok ünlünün buna Dahil olduğunu düşünürsek bu gayet insani bir durum. tarihsel açıdan orta çağda saç seyrekliği ve ön saç çizgisinin gerilemesi toplumda saygı görmesine neden olurmuş. Kel erkekler genelde evlerine ailelerine daha düşkün insanlardır. Bunun neresi kötü bilinmez. Araştırmadan yazmak sadece angutlara (angutlar alınmasın) mahsus bir durum. Yazıpta bari birşey bilmediğiniz ortaya çıkmasın canlar.
benim açımdan kel biri bana çekici gelmez Yazın kafası üzerinde görünen ter kabarcıkları bana çok mide bulandırıcı geliyor ayrıca kafada oluşan ter molekülleri akacak yer bulmada güçlük çekmeden enseden aşağı, yandan önden şıp şıp akıyor.
Berber masrafı olmaz diye düşünüyorlardır :D "Araştırmaya katılan kadınların yarısı, bir erkeğin mizah, nezaket gibi özelliklerinin fiziki görünüşten daha önemli olduğunu düşünüyor." pek inandırıcı bulmadım :D
Benim zaten iki tel saçım var, kalkıpta kocama kafanda saç kalmadı dersem oda bana sende hiç bir zaman olmadı der otururum yerime. O yüzden sıkıntı yapmam😁😂😂
En İyi Cevaplar