Bu saçlar bana ait değil, neye atarlandığını anlamadım. Sadeece kızın saçlarının canlı hakini biliyorum istersen özelden arkadan çekilmiş fotosunu da gösteririm niye tepki verdiğini anlayamadım ayrıca düz saçta çok güzel hepsinin kendine özgü bir güzelliği var
Kızın saçları çok güzel, fotoda pek belli değil bir de saçları uzun fotoğraf hepsini almıyor o yüzden pek belli olmuyor bayağı kıvır kıvır, başka kıvırcık saçlı kızlar bile gelip soruyo nasıl yapıyorsun diyeceksin ne kullanıyor nasıl yapıyo bilmiyorum
Ben şu an türbanlıyım açıkken banyoda saç maskesi artı krem çıkınca sprey durulanmayan krem ve saç yağı kullanırdım ayrıca ayda bir saç yağı gerçi hala yapıyorum
Ya kıvırcık saç hep kuru zaten nemlendirici duş sırasında işe yarıyor ama düzenli yap kullanmak kazım bu kız her gün yap kullanıyorum tinerde kuru diyordu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Çok daha doğal kıvırcık saç var bende seviyorum.
Çok daha doğal derken anlayamadım?
Resimdekiler çok da kıvırcık sayılmaz. Erkeklerinki daha iyi görsellerde. Lüleleri doğal yıka jölele çık kıvır kıvır saçlar bendeki
Resimdeki kızın saçları bayağı kıvırcık aslında ama fotoğraflarda pek belli olmuyo bir de uzun saçlı olduğu için fotoğrafta tamamı çıkmamış
Kadına yakışıyor ds, erkeğe yakışmıyor kıvırcık saçlar.
YAA COK guzel, benim saçlarım düz ve hep kivircik olsun istemisimdir.. cok tatlii koyun yunu gibi hdhdhdh
Eminim ki düz saçta sana yakışıyordur, fotoğraftaki kız ve oğlan nasıl?
kiz guzel, cocuk yakisikli
istemezdim çünkü bakımı çok zor kuzenim kıvırcık ama bayaa zor yani bakımı yazık hiç uzatamadı hayatında hep kesti dayanamayıp
Evet kesinlikle çok zor fotograftakilere yakışmış mı sence güzel/yakışıklılar mı
ama senin saçın dalgalı gibi çok kıvırcık değil, bu güzel. benim saçımı örüp yapmaya çalıştığım model hsjfjskfkkdkd
ama erkekler kıvırcıksa bence uzatmasın 1. foroğraftaki kadar
Hayır bu kızın saçları kıvır kıvır ama fotoğrafta pek belli olmuyor bir de fotoğraflarda saçım tamamı çıkmıyor o yüzden yoksa kıvır kıvır bukleleri
tamam abla en kötü ve bakımı zor saç seninki kimse de asla isteyemez istemye bile hakkımız yok okey bdjcjkskfjskjf
Bu saçlar bana ait değil, neye atarlandığını anlamadım. Sadeece kızın saçlarının canlı hakini biliyorum istersen özelden arkadan çekilmiş fotosunu da gösteririm niye tepki verdiğini anlayamadım ayrıca düz saçta çok güzel hepsinin kendine özgü bir güzelliği var
biliyoruö ben düz saç seviyorum zaten fotoğraftakini de sen sandım pardon
Ben kıvırcık saçlıyım evet bakımı zor ama çok güzel bence
Fotoğraftaki kız ve oğlan nasıl peki?
Kızın saç köpüğü kullanması kullanıyorsa bir tık daha saçı nemlendirmesi lazım çok güzel saçları erkek ikinci güzel bonus kafa hoş durmuyor
Kızın saçları çok güzel, fotoda pek belli değil bir de saçları uzun fotoğraf hepsini almıyor o yüzden pek belli olmuyor bayağı kıvır kıvır, başka kıvırcık saçlı kızlar bile gelip soruyo nasıl yapıyorsun diyeceksin ne kullanıyor nasıl yapıyo bilmiyorum
Ben şu an türbanlıyım açıkken banyoda saç maskesi artı krem çıkınca sprey durulanmayan krem ve saç yağı kullanırdım ayrıca ayda bir saç yağı gerçi hala yapıyorum
Ya kıvırcık saç hep kuru zaten nemlendirici duş sırasında işe yarıyor ama düzenli yap kullanmak kazım bu kız her gün yap kullanıyorum tinerde kuru diyordu
Kıvırcık saçlı kadınların yeri ayrıdır dogystyle için muazzam bir saç
Bazilarinda aşiri çekico oluyo
Fotoğraftakiler nasıl
İlk resimdekimkiz en son resimdekimelemanda iyi durmus
Bunların hepsi aynı kız
Nasil ya :)) kisa sacli olanlar erkek degilmi
Evet önleyecekteki kız fotoğraflarında kız aynı kili hepsi onu demek istedim
Onu anladik ya kizlar ayni tamam
:)
İlk resim iyi
Böyle hafif kabarık olunca güzel duruyor
Fotoğraftakiler nasıl peki
Gayet güzel ve bakımlı duruyor👍
Kız mı?
Kız ilk erkek fotosu kötü çok dağınık
2. Erkek saçı iyi ama yanları uzun sevmiyorum
Kız güzel mi anlamadım
Hee güzel diyorum bea
Erkeklerin bie çoğuna çekicilik katıyor
Kilisine göre değişiyor kimine düz daha şok yakışıyor. Fotoğraftakiler nasıl peki
Kızlara düz saç daha iyi tek diyeceğim bu
Güzel buluyorum benimde saçlarım dalgalı
Fotograftakiler nasıl onlara yakışmış mı güzel/yakışıklı mı sence
Kıza yakışmış
kıvırcık diyince kendim geliyorum aklıma 😀
allah vergisi ne guzel
bir şey düşünmüyorum
Sempatik geliyorlar gözüme
Çok tatlı bu kız
Evet güzel bir kız
Kimmiş
Bilmiyorum
Kivircik saç zordur bakimi
Evet öyle, fotograftakiler nasıl
Kıvırcık sevmem
Fotoğraftakiler çirkin yani
Ben öyle bişey demedim
Peki nasıllar
Yani kadın olanın ki güzel
bayılıyorum
Fotoğraftakiler nasıl peki
güzel ama seninki az kıvırcık
Hayır baya kıvır kıvır ama fotoğrafta peki belli olmuyor bir de uzun saçlar o yüzden fotoğraf tamamını almıyor
çok güzel o zaman
Hiçbir şey
Bence iyiler
Fotoğraftakiler mi?
Kıvırcık saçlılar ve fotoğraftakiler
Hiç bişi
Düz güzel.
şanslılardir
Peki fotograftakiler güzel/yakışıklı mı sence
güzeller yakisikli degiller
Kız güzel oğlan yakışıklı değil yani
aynen
Çok hoşuma gidiyro
Fotoğraftaki nasıl peki
Çok tatli