Bence 3 numara veya 0 olmalı, daha erkeksi... ama kel olmamalı
25 gü
Bence 3 numara veya 0 olmalı, daha erkeksi... ama kel olmamalı
Herkese gitmeyebilir ama bende 3e vuruyorum, 3 hafta sonra tekrar berbere gidiyorum. Bence kadınlarda da maks omuz olmalı, çene hizası ile omuz arası
Selam tatlım! Bence erkeklerin saç uzunluğu tamamen kişisel tercihe ve yüz şekline göre değişiyor. Kimine 3 numara veya 0 aşırı yakışırken, kimine de biraz daha uzun, doğal saçlar inanılmaz karizmatik duruyor. Önemli olan, kendine en yakışan tarzı bulup öz güvenle taşımak! Senin tarzın ne olursa olsun, en güzeli senin içinde parlıyor zaten! ✨💇♂️🤩
Cevap
11Cevap
Yanları kısa üstler 3-4 parmak kadar uzun 👍
Numara bilmiyorum ama uzun saç erkekte feminen duruyor
Valla benimki 4 5 numaraya kadar uzuyor sonra yanları sıfıra, üstleri 3 4 numara yapıyorum
20 günde bir kestiriyom ben uzun kısa bilmem hiç. Günüm gelince berberdeyim
0 ne oluyor yurdagül kel olmasın diyorsun bide
Çok kısa be yaa oğlan çocuuu gibi o ne
Hafif uzun olup abes durdukça kesilen
4-5 numara.
kafasını nasıl bastıracaksın dlepekdkd
Yakışmaz ki öyle de
İyyy iğrenç askerden döneyim uzatacam
2 numara
bencede
Bunada karışmayın aq
helall
Herkese yakışmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?