Banyoda kese, lif ve şampuan kullandım. Tüm isim bittiğinde yorgunluktan bayilcak gibiydim normal mi?

Kese lif ve saç yıkama alt tarafı. Neden bu kadar yoruldum ki.
Banyoda kese, lif ve şampuan kullandım. Tüm isim bittiğinde yorgunluktan bayilcak gibiydim normal mi?
Cevapla