Bence kullanma çok defa kullanan biri olarak asla tavsiye etmem. Saçlarına bence zarar vermiş olursun o yüzden ben pek tavsiye etmiyorum açıkçası açıcıyı falan. Onun yerine bence açıcı olmadan boya derim. Bende bilmeden üst üste defalarca saçlarımı boyadım ve asla tavsiye etmiyorum açıcı falan sürmeyi saça. En güzeli bence boya açıcı olmadan
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Saçların çok koyuysa mecbur iki defa açıcı kullanacaksın ve bu marketlerde satılanların açıcı oranı düşük oluyor genelde
kumral boyasan bile o turunculuk gitmiyor yıkadıkça turunculaşıyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence kullanma çok defa kullanan biri olarak asla tavsiye etmem. Saçlarına bence zarar vermiş olursun o yüzden ben pek tavsiye etmiyorum açıkçası açıcıyı falan. Onun yerine bence açıcı olmadan boya derim. Bende bilmeden üst üste defalarca saçlarımı boyadım ve asla tavsiye etmiyorum açıcı falan sürmeyi saça. En güzeli bence boya açıcı olmadan
Saçların çok koyuysa mecbur iki defa açıcı kullanacaksın ve bu marketlerde satılanların açıcı oranı düşük oluyor genelde
kumral boyasan bile o turunculuk gitmiyor yıkadıkça turunculaşıyor
Of bal köpüğü çok istiyorum napcaaam
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!