Saclarım siyahtı fındık kabuğuna boyadım sadece dipleri tuttu simdi sarıya boyasam nolur acıcı kullanmıyorum?
Açıçı kullanmadan açmak istiyorum dibim böyle kaldı napıcam
Saclarım siyahtı fındık kabuğuna boyadım sadece dipleri tuttu simdi sarıya boyasam nolur acıcı kullanmıyorum?
Açıçı kullanmadan açmak istiyorum dibim böyle kaldı napıcam
Merhaba
Boyayabilirsin. İlla açıcı boya kullanmana gerek yok. İstersen normal bir şekilde boyayabilirsin. Hem içerisine açıcı katınca saçın rengini çok kötü yapıyor ve sarı renge asla döndermiyor. O yüzden boyanın içerisine açıcı katmadan boya bence. Hem istediğin sarı tonuda bu sayede elde etmiş olursun. Hemde istediğin rengi tutturmuş olursun bence.
Cevap
2Cevap
Bence kuaförden bilgi al
İyi olur
Ya tutar mı
İnşallah
İyi olur boya
Tutar mı dalga mı geciyon
Olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?