Açıcı kullanmadan saçlarımı mor renge boyatabilir miyim?

açıcı kullanmadan saçlarımı mor renge  boyatabilir miyim?

Arkadaşlar benim saçım da bu kızın ana rengi gibi yani koyu. Saçlarım da bu boyutta ve saçımı bunun gibi evde kendim boyamak istiyorum açıcı kullanmadan.
Gratiste satılan 7 yıkamaya kadar kalıcı boyalar oluyor. Onlarla boyayacağım. Eğer açıcı kullanırsam boyanın rengi gittiğinde açıcı kötü bir görüntü sağlar diye korkuyorum. Ne yapmam gerekiyor?
Açıcı kullanmadan saçlarımı mor renge boyatabilir miyim?
Cevapla