Rengi "maun" diye geçiyor. Bu rengi tutturmak zor olur mu? Saçlarım koyu kestane 🌰 😍 


Ben açıcı kullanmadan bu rengi elde etmistm sadece 2 kere boyamıştım aynı renge boyadktan 1 ay sonra tekrar boyadm aynı renge
Hangi markayı kullandın acaba? Numarasını ya da renk adını hatırlıyor musun 🙏 Ben de açıcı kullanmadan patlıcan moruna boyattım tuttu ama bu rengi hiç denemedim
Garnier kullandm ama hangi renkti hatırlamıyorm kızıldı galiba ama mor oldu
Evde ciddi zor. Kuafore emanet edin kendinizi.🙋♀️
Kendime daha çok güveniyorum. Kötü anılarım var 😂
Nasıl olacağı hakkında bir fikrim yok ama bu saç beğeni toplar
Cevap
5Cevap
Saç rengini açıp tekrar boyamak yıpratıcı olabilir. Bu parlak rengi de yakalamak için de keratin yüklemesi gerekir
Bu tarz bir renk için saç açma işlemine gerek yok ki. Iyi bir kuaföre gitmen yeterli
Nildigin visne kirmizisi kullandim ben evet oluyor daha bile guzel olur
eğer doğal yol arıyorsan papatya suyu kullanabilirsin
Hayır. Açıcı kullanmasan bu renk tutmaz bir iki ton kapalı olur. Ama açıcı kullansan tam tutar
Ust uste uygulasan elde edersin fakat saçın yipranir
Biraz daha koyu olsaymış güzelmiş
Olur açıcısız ama biraz koyu olur
Tabiki. Sadece açık renklerde açıcı kullanılır
Tutmaz kuzum açıcı şart.
Olmaz bence. Acici sart gibi
En az 2 defa kullanirsan anca bu renge gelir 👍
Açıcısız zor
Sanmıyorum çok güzelmiş rengi
Hyr benim saç rengim kına yakıyorum aynı renk
Bu renk için neden açıcı kullanacaksın
Tutturamazsin
Tutar.
Tutmaz bence
bilemiyorum
Saç süpermiş bayıldım
Zor olur ama denemekten zarar gelmez
İnşallah
Güzel bir renk bence
Zor olur
Evet
Hic anlamam ki
zor değil bence
Tutar.
Tutar.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar