Saçımı palette 8.1 e boyadım kumral renge açıcı kullanmadım açıcı kullanmadığım için bu kadar açık renk olmaz dedim ama dipler turuncu oldu saçın alt kısımları boya yok gibi resmen 1 sene oldu ombre yaotırmıstım ama ombre sonucta kalmadı altlarda vardo az bişey ama alt boyasız gibi oldu ya kuaföre gitcem galiba açıcı kullanmadan hangi renge boyatabilirim ya da bu saç düzelir mi kuaför süz neden alt kısma boya tutmadı.
Açıcı kullanmadan saçımı hangi renge boyatabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
bence böyle kalsın güzel görünüyor
sende çok güzel tatlı bir kızsın :)
Kahve tonlarina boyatabilirsin açicı olmadan
Baska resımler var mı
Napcan
Saç boyamak pişmanlıktır...
Sürekli boyatma kötü görünmüyor